saab navigatiesysteem navtech
-
postma
- Donateur (5x)

Re: saab navigatiesysteem navtech
De SDAL versie wel, maar de Delhpi-Grundig, tot op dit moment nog niet.
-
B235R
- Lid van verdienste
dan heb je al twee update's gemist.Janssen schreef:Ik heb nog steeds de dvd vanaf het begin. Er is al een nieuwe DVD t.b.v. navigatiesysteem 2008? Komt er ooit een update?
-
Janssen
- Geregistreerd lid
[]
Wanneer is de laatste dan uitgekomen? Weet je dan ook of er binnenkort weer een spiksplinternieuwe versie komt?
Wanneer is de laatste dan uitgekomen? Weet je dan ook of er binnenkort weer een spiksplinternieuwe versie komt?
-
Lorenzo71
- Geregistreerd lid
Amice,
bij deze zou ik jullie graag wat willen vragen.
Ik heb dit weekend een SAAB 93 Sportsedan uit 2003 gekocht (mijn eerste SAAB!
) en zag dat in het navigatiesysteem in de kofferbak nog steeds de originele NAVTEQ DVD-ROM voor West-Europa uit 2003 zat.
Ik zou deze DVD graag willen updaten maar heb na wat zoeken en googlen gezien dat de prijs die SAAB vraagt voor de originele DVD EUR 480,00 bedraagt? Klopt dat; is het echt zo duur?
Op Marktplaats zag ik de volgende advertentie:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 32781.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Denken jullie dat zou kunnen werken? Als ik geld zou kunnen besparen dan zou ik dat graag doen natuurlijk. Ik zag op dit forum dat er ook een andere thread is waarin DVD's met kaartmateriaal uit 2008 worden aangeboden (meneer of mevrouw Postma ik heb u een PB gestuurd!
). Zou dat een betere optie zijn voor mijn 93 uit 2003?
Alvast bedankt!
Mvg,
Rainer
bij deze zou ik jullie graag wat willen vragen.
Ik heb dit weekend een SAAB 93 Sportsedan uit 2003 gekocht (mijn eerste SAAB!
Ik zou deze DVD graag willen updaten maar heb na wat zoeken en googlen gezien dat de prijs die SAAB vraagt voor de originele DVD EUR 480,00 bedraagt? Klopt dat; is het echt zo duur?
Op Marktplaats zag ik de volgende advertentie:
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 32781.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Denken jullie dat zou kunnen werken? Als ik geld zou kunnen besparen dan zou ik dat graag doen natuurlijk. Ik zag op dit forum dat er ook een andere thread is waarin DVD's met kaartmateriaal uit 2008 worden aangeboden (meneer of mevrouw Postma ik heb u een PB gestuurd!
Alvast bedankt!
Mvg,
Rainer
-
NA
- Geregistreerd lid
De 2008 kopie van Postma werkt prima in mijn Saab 2004.
-
Lorenzo71
- Geregistreerd lid
Hoi NA,
heb je nog getest of je de benodigde firmware update al had gehad voordat je de DVD van Postma kocht of heb je gewoon op goed geluk de DVD gekocht?
Rainer
heb je nog getest of je de benodigde firmware update al had gehad voordat je de DVD van Postma kocht of heb je gewoon op goed geluk de DVD gekocht?
Rainer
-
NA
- Geregistreerd lid
Ik heb de auto 2 jaar geleden gekocht (invoer uit Duitsland) en hij had toen de originele dvd uit 2004. Zelf geen update gedaan en ook niet gecontroleerd welke firmware ik heb.
-
rondenhouting
- Geregistreerd lid
ben op zoek naar een DVD van het navteq Sdal systeem, heb zelf versie 2006 wie kan mij helpen aan een latere versie.
alvast dank Ron- 93 cabrio 2006
alvast dank Ron- 93 cabrio 2006
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Op marktplaats staat iemand die voor een paar tientjes de versie van 2008 aanbiedt. Nieuwer is er niet, ben zelf ook al een tijdje op zoek. M.a.w. je schiet er niet veel mee op.
-
Descendent
- Donateur (2x)

Wie o wie kan mij helpen aan de meest recente versie voor de Panasonic CNDV2300N?
Mijn dank zal groot zijn. PB of post z.s.m. want de versie van 2005 is wel erg verouderd ondertussen.
Mijn dank zal groot zijn. PB of post z.s.m. want de versie van 2005 is wel erg verouderd ondertussen.
-
nevaR
- Geregistreerd lid
Is 2008 echt de laatste versie? Heb 2008 van een forumlid gekocht en die werkt perfect maar ben inmiddels toch wel opzoek naar een nieuwere versie!RonnieW schreef: Op marktplaats staat iemand die voor een paar tientjes de versie van 2008 aanbiedt. Nieuwer is er niet, ben zelf ook al een tijdje op zoek. M.a.w. je schiet er niet veel mee op.
Als iemand iets weet...? Ben je dan zeer dankbaar! En RonnieW ongetwijfeld ook!
-
postma
- Donateur (5x)

2008 is nog steeds de laatste versie. Helaas.
-
MafvanUtreg
- Donateur

Hi, enig idee of de nieuwe leverancier van de navteq-kaarten > here.com nog een update heeft uitgebracht ?
Weinig reactie van HERE
Weinig reactie van HERE
-
MafvanUtreg
- Donateur

Nou dat wordt hem niet, via het officiële kanaal is er een update uit 2007 voor de lieve som van 302.78 euro dus dan gewoon via de huidige met een google maps toevoeging