Is dit normaal? Dan zou ik het nooit eerder opgemerkt hebben (dat lijkt mij dan ook weer sterk)...
Branden motorstoringslampje normaal (In Off/On stand) ?
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Branden motorstoringslampje normaal (In Off/On stand) ?
Vandaag is me iets opgevallen wat ik denk niet eerder gezien te hebben met de V6 uit 2006. Als ik de sleutel in Off stand zet gaat het motorstoringslampje branden en als ik de sleutel daarna in de ON stand zet krijg ik eerst de melding "Checking..." en daarna de melding "Check Ok." Voor mijn gevoel gaan dan alle meldingslampjes uit maar nu blijft alleen het motorstoringslampje branden. Als ik vervolgens de auto start gaat het lampje alsnog uit.
Is dit normaal? Dan zou ik het nooit eerder opgemerkt hebben (dat lijkt mij dan ook weer sterk)...
-
RonnieW
- Donateur (3x)

Re: Branden motorstoringslampje normaal (In Off/On stand) ?
Dat is normaal, meestal start ik gelijk zonder te wachten op check ok en dan valt het niet op. Maar als je niet start brand het check engine lampje alleen en gaan alle andere uit.
-
LarsJanse
- Donateur

Re: Branden motorstoringslampje normaal (In Off/On stand) ?
Dat is normaal.
Eigenlijk voor zover ik weet bijna alle auto’s hebben een brandend motormanagement lampje als je de sleutel op stand “on” hebt zonder dat de motor draait.
Eigenlijk voor zover ik weet bijna alle auto’s hebben een brandend motormanagement lampje als je de sleutel op stand “on” hebt zonder dat de motor draait.
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Re: Branden motorstoringlampje normaal (In Off/On stand) ?
Even gezocht en een filmpje gevonden dat ik ooit gemaakt had om het starten op te nemen (gericht op geluid) en inderdaad.... dat motorstoringlampje blijft branden na de "Check Ok." en bij starten gaat het uit. Hoop druk gemaakt om niets (tja... Stelvio doet je iets...).