Het vervangende setje was een gebruikt (Mitsubishi), een mooi moment om nieuwe originele te monteren. Nu worden deze door R&D aangeboden. Hebben wij ervaringen met andere merken, bijvoorbeeld de NGK? (Ik laat de erg goedkope buiten beschouwing).
Bobine B207
-
PeterJanssen
- Donateur

Bobine B207
Mijn Saabje begon plots begon te bokken bij gasgeven onder lager toerental, met fout P1312. Na vervanging van de bougies (zwart), zonder succes, daarna de bobienes voor een ander setje, probleem opgelost.
Het vervangende setje was een gebruikt (Mitsubishi), een mooi moment om nieuwe originele te monteren. Nu worden deze door R&D aangeboden. Hebben wij ervaringen met andere merken, bijvoorbeeld de NGK? (Ik laat de erg goedkope buiten beschouwing).
-
PeterJanssen
- Donateur

Re: Bobine B207
Begrijp ik. Reden voor mijn vraag is dat ik voor de 'origineel', zonder vermelding of dit Mitsubishi is, slechts 1 aanbieder vind. De NGK, toch een gerenommeerd merk, daar zijn meerdere aanbieders boor te vinden. 
-
Daimster
- Donateur (2x)

Re: Bobine B207

Als ik bobine b207 in tik op Google dan krijg ik meerdere hits. Allen origineel, Mitsubishi.
Geen NGK. Anders was er af fabriek wel NGK ingegaan zijn. Aangezien dat nergens aangegeven wordt, zou ik dan ook niet anders nemen dan Mitsubishi.
Wat scheelt het? €10,- per bobine?
Succes