Ik ben de trotse eigenaar van een Saab 9-3 Sport Estate met 2.8 V6 uit 2006. Een model van net voor de restyling. Helaas heb ik schade aan de motorkap. Via de onderdelenlijn heb ik wel een vervangende motorkap kunnnen vinden, maar die is een jaar jonger, van net na de restyling.
Wel in de juiste kleur. Maar gaat dat passen? Heeft iemand hier een idee misschien? Bij voorbaat hartelijk dank!
Motorkap Saab 9-3 Estate 2006
-
fozwart
- Donateur (7x)

Re: Motorkap Saab 9-3 Estate 2006
Motorkap nieuwe neus past niet op de oude neus. Probeer eens op het facebook Saabforum bij Peter Jonkers.
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ook al zou het passen ben je vele malen goedkoper uit met een pre-facelift kap.
Peter heeft vast wel iets voor je, anders heb ik in Slochteren ook nog wel het een en ander staan.
Peter heeft vast wel iets voor je, anders heb ik in Slochteren ook nog wel het een en ander staan.
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Ja, die ervaring kan ik delen. Waar de pre-facelift motorkap voor 100 Euro al te koop is moet je voor de facelift erg goed zoeken. Ik vond de mijne, één van de toen drie beschikbare, voor 550 Euro in een verkeerde kleur en dan komt het spuiten eroverheen. Nieuw kost de motorkap voor de facelift 1100 Euro ongespoten en moet besteld worden uit Zweden, zo is mij verteld.Orphy schreef: ↑ma 12 feb, 2024 23:01Ook al zou het passen ben je vele malen goedkoper uit met een pre-facelift kap.