Love actually (2003)
-
Wouter
- Donateur (2x)

Love Actually
Is iemand al naar 'Love Actually' geweest? De hoofdrol, althans voor wat betreft de auto's, is namelijk weggelegd voor een Saab 900!
Het is een classic Saab 900 5-deurs in metallic blauw van een laat bouwjaar. Ik geloof niet dat het een turbo is. Heel sprekend is de personage die in de Saab rijdt. Een engelse auteur van romans, erg correct en verblijft in een schitterend huis in Frankrijk. De chick die in hij in de film regelt, spreekt mij ook wel aan (= lekker). Tot zover is het dus wel positief hoe de gemiddelde Saabrijder weer naar voren wordt geschoven.
Minder positief is dat het toch best wel een nerd is en tot overmaat van ramp rijdt hij aan het einde ook nog schade met deze prachtige wagen. Er worden zelfs grappen gemaakt over zijn 'poor driving skills'. En wij maar denken dat Saabrijders zulke voorbeeldige chauffeurs zijn?!
De film blijft echter een aanrader om met je vriendin naar toe te gaan.
Het is een classic Saab 900 5-deurs in metallic blauw van een laat bouwjaar. Ik geloof niet dat het een turbo is. Heel sprekend is de personage die in de Saab rijdt. Een engelse auteur van romans, erg correct en verblijft in een schitterend huis in Frankrijk. De chick die in hij in de film regelt, spreekt mij ook wel aan (= lekker). Tot zover is het dus wel positief hoe de gemiddelde Saabrijder weer naar voren wordt geschoven.
Minder positief is dat het toch best wel een nerd is en tot overmaat van ramp rijdt hij aan het einde ook nog schade met deze prachtige wagen. Er worden zelfs grappen gemaakt over zijn 'poor driving skills'. En wij maar denken dat Saabrijders zulke voorbeeldige chauffeurs zijn?!
De film blijft echter een aanrader om met je vriendin naar toe te gaan.
-
bram
- Geregistreerd lid
Re: Love Actually
kom net terug van deze film
goede film! inderdaad een leuke film om met je vriendin naar toe te gaan, ook al is het alleen maar omdat er een Saab in zit.
goede film! inderdaad een leuke film om met je vriendin naar toe te gaan, ook al is het alleen maar omdat er een Saab in zit.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Zo Bram, jij ook met het meisie naar Love Actually geweest?
Best leuk toch, deze film?
Overigens heb ik ook ontdekt dat er Saab-fragmenten uit Love Actually in een videoclip zitten. Alleen, hoe heten die chicks ook alweer?
Best leuk toch, deze film?
Overigens heb ik ook ontdekt dat er Saab-fragmenten uit Love Actually in een videoclip zitten. Alleen, hoe heten die chicks ook alweer?
-
FrankM
- Geregistreerd lid
Volgens mij zijn dat de SugababesWouter schreef:
-
Wouter
- Donateur (2x)

That's right. Thanks!FrankM schreef:Volgens mij zijn dat de Sugababes
-
bmw3er
- Geregistreerd lid
Love actually
In het rijtje four weddings, notting hill, bridget jones is er ook " Love actually ' als pseudo kerstfilm. Ook hierin een prominente saab- rol, 1 van de hoofdrolspeler, een schrijver, rijdt een 900 en die oen krijgt er nog een aanrijding in ook.
Voor de rest een inspiratieloze film.
Voor de rest een inspiratieloze film.
-
Injectie
- Moderator
Re: Love actually
ik heb de film vanavond gezien. Ach ja zwijmelfilm voor de vrouwtjes he.
-
Caspar
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
shearwater
- In memoriam †
Love actually
Nu in Love Actually op RTL4 Colin Firth in een donkerblauwe 900 classic te zien.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur