penose en saab
-
bmw3er
- Geregistreerd lid
penose en saab
niet alleen in films rijdt de slechterik wel eens in een stoere zweed; na jarenlang vooral BMW en een enkel mercedesje gereden te hebben, heeft de onderwereld nu ook saab ontdekt: zie hiervoor de foto's van de net neer/doodgeschoten Gijs van Dam jr. die de volle laag kogels kreeg vlak achter een saab 9-5.Hoewel niemand het bericht heeft, veronderstel ik dat t de zijne was, gegeven het feit dat ie ook een rolstoel achterin kwijt moest, lijkt saab dan vooral ook een praktische keuze.
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Re: penose en saab
Die Saab 9-5 Estate was inderdaad zijn wagen.
Voordat hij kon instappen, werd hij voor z'n Saab neergeschoten.
Voordat hij kon instappen, werd hij voor z'n Saab neergeschoten.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

heb naast een saab ook als dagelijkse auto een bmw 3-er touring... mag me vergissen maar het lijkt me meer een 3 serie touring van achteren (E36 type).
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Nee das echt een 9-5 estate, kheb een betere foto gezien in de Volkskrant. Daar staat ie duidelijker op.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Het lijkt op het eerste zicht idd wel een 3er, maar aan de daklijn en de deurpanelen herken je de 9-5
-
easy
- Geregistreerd lid
bmw3er schreef:niet alleen in films rijdt de slechterik wel eens in een stoere zweed; na jarenlang vooral BMW en een enkel mercedesje gereden te hebben, heeft de onderwereld nu ook saab ontdekt: zie hiervoor de foto's van de net neer/doodgeschoten Gijs van Dam jr. die de volle laag kogels kreeg vlak achter een saab 9-5.
Godzijdank is die Saab niet geraakt, een geluk bij een ongelukje
Gr,
Easy
-
Diederik
- Geregistreerd lid
Turbo Frans
Penose in Saabs: Frans ( waar ik de achternaam van ben vergeten )
was een van de ontvoerders van Heineken. ( vorig jaar door P.R. de Vries opgespoord in Zuid amerika )
Deze beste man had de bijnaam Turbo Frans omdat hij altijd in Saab´s Turbo reed.
Grappig weetje, gelezen in een boekje geschreven over deze ontvoering.
was een van de ontvoerders van Heineken. ( vorig jaar door P.R. de Vries opgespoord in Zuid amerika )
Deze beste man had de bijnaam Turbo Frans omdat hij altijd in Saab´s Turbo reed.
Grappig weetje, gelezen in een boekje geschreven over deze ontvoering.
-
verde900
- Donateur

Bouterse reed ook een (kogelvrije) SAAB 9000 (in Suriname)
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

mag zeker Kardinaal Simonis in deze topic niet noemen als saabrijder (9-5)?
-
Vorticity
- Geregistreerd lid
Is maar goed ook dat zijn SAAB kogelvrij is, staat niet zo mooi zo'n auto met kogels erin.verde900 schreef:Bouterse reed ook een (kogelvrije) SAAB 9000 (in Suriname)
Maar ik neem aan dat je kogelwerend bedoelt.