Calvé WK-sauzen

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Calvé WK-sauzen

Bericht door taaffert » wo 07 jun, 2006 20:17

In deze reclame zie je een zilvergrijze Saab 9-3 (oude type) 5 deurs.
Met oranje ruitensproeier :D

De link --> Klikkert

En dan even rechtsonderin klikken op de televisie.

Groet,

Eelco

Gebruikersavatar
72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: Calvé WK-sauzen

Bericht door 72sonett-III » wo 07 jun, 2006 22:08

taaffert schreef:In deze reclame zie je een zilvergrijze Saab 9-3
Afbeelding

Gebruikersavatar
taaffert
Geregistreerd lid

Re: Calvé WK-sauzen

Bericht door taaffert » wo 07 jun, 2006 22:12

72sonett-III schreef:
taaffert schreef:In deze reclame zie je een zilvergrijze Saab 9-3
Afbeelding
Sow!

Niet alleen handig met Saabs, ook met computers!

Gebruikersavatar
72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: Calvé WK-sauzen

Bericht door 72sonett-III » wo 07 jun, 2006 22:17

taaffert schreef:Niet alleen handig met Saabs, ook met computers!
Tja... :oops:
'jouw' filmpje starten, bij juiste scene op pauzeknopje klikken, op 'Print Screen' toets drukken, fotoprogramma openen, plakken van clipboard, trimmen, saven, .jpg uploaden, link maken, klaar. :computer2:

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 08 jun, 2006 14:41

Slimme vogel! :bluethumb:

Plaats reactie