Joe vs volcano

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
Elmo
Geregistreerd lid

Joe vs volcano

Bericht door Elmo » zo 26 feb, 2006 14:18

gistermiddag op tv, Tom Hanks (kots) & Meg Ryan (kotskots) staan voor
winkel, shot draait, en juist, een mooie zilverkleurige Saab 9000 Turbo staat geparkeerd.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Joe vs volcano

Bericht door Steve-O » ma 27 feb, 2006 16:25

Niet gezien, wel was er de afgelopen dagen een andere "volcano"-film op TV. Een onwerkelijk verhaal over lavastromen in LA of zo.

Er kwam op een gegeven moment een journalist in een donkerblauwe 900 3-drs aanrijden die hem dwars op de weg zette en vanuit zijn auto live verslag deed van het dreigende gevaar. Aangezien die mongool gewoon in zijn auto bleef zitten en geen aanstalten maakte om het gevaar vanuit een minder hete positie te verslaan, moet de kijker ervan uitgaan dat deze prachtige 900 net als brandweerauto's en benzineslurpende 4x4's door de lava is verzwolgen. "Stupid son of a bitch!"

t.urbo
Geregistreerd lid

Bericht door t.urbo » di 28 feb, 2006 23:56

Het is al jaren geleden dat ik Joe vs the Vulcano zag, en of er een saab in voorkwam kan ik mij niet meer herinneren. Maar om Hanks en Ryan zo te omschrijven vind ik niet echt kloppend. Deze film was inderdaad niet hun sterkste, maar Tom Hanks is voor mij in de meeste films top, en Meg Ryan.........Wow!!!!

When a man loves a woman, in the cut (what's in a name?), en vooral courage under fire zijn voor mij voorbeelden van haar geweldige performance.

En ze reed in City of Angels in een Saab, dus dat alleen al maakt haar een topper :D

Plaats reactie