Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Gebruikersavatar
menner
Donateur
Donateur
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 05 okt, 2025 13:18
Regio: NL - Provincie Groningen

Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Bericht door menner » ma 25 mei, 2026 11:51

Ik woon sinds 1,5 jaar in Haren, sinds een half jaar ben ik 96 bezitter. Mijn buurvrouw zag langs de weg, ergens onder Leek, borden staan, verwijzend naar een Saabdealer. Zij heeft bij het bewuste huis geïnformeerd, en de garage, of liever, een goed geoutilleerde en deskundige hobbyist, bleek verhuisd. Na wat zoeken op internet vond ik een garagebedrijf, onder de naam Emile, in Leutingerwolde (Drenthe), permanent gesloten. Is er iemand die deze man kent, en weet waar hij nu woont? Misschien is hij wel lid van dit forum?

Gebruikersavatar
frits 9-3
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 617
Lid geworden op: vr 30 sep, 2011 21:11
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Bericht door frits 9-3 » ma 25 mei, 2026 11:57

Zoek je specifiek naar deze man, of zoek je een Saab specialist?
Van Saab Sport Estate 1.9 TID, Sport Estate 1.9 TTID, V70 D5 Summum, XC60 D3, XC70 D4, XC60 T5 naar XC70 T5 Nordic+ en Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Vector (facelift). :O:

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 9273
Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Bericht door Saapie » ma 25 mei, 2026 13:10

Zover ik weet is Emile er mee gestopt. Van der Laan is een goed alternatief- die zit in Overschild ( 20 min van Haren). Ik laat mijn Saabs daar altijd apk keuren - soms met een beurt.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.

Gebruikersavatar
theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 3102
Lid geworden op: vr 20 jul, 2007 19:56
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Bericht door theun » ma 25 mei, 2026 13:32

menner schreef:
ma 25 mei, 2026 11:51
Ik woon sinds 1,5 jaar in Haren, sinds een half jaar ben ik 96 bezitter. Mijn buurvrouw zag langs de weg, ergens onder Leek, borden staan, verwijzend naar een Saabdealer. Zij heeft bij het bewuste huis geïnformeerd, en de garage, of liever, een goed geoutilleerde en deskundige hobbyist, bleek verhuisd. Na wat zoeken op internet vond ik een garagebedrijf, onder de naam Emile, in Leutingerwolde (Drenthe), permanent gesloten. Is er iemand die deze man kent, en weet waar hij nu woont? Misschien is hij wel lid van dit forum?
Op genoemd adres woon ik. We hebben de woning van Emile gekocht. Dus de aanblik van Saab’s op dit adres is niet veranderd. Maar er is inderdaad geen garagebedrijf meer.

Emile heeft een woning gehuurd in Norg, op het vakantiepark aldaar, maar het exacte adres heb ik niet.
Saab 900 2.0 T16 4-drs sedan 1992
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997

Gebruikersavatar
menner
Donateur
Donateur
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 05 okt, 2025 13:18
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Bericht door menner » ma 25 mei, 2026 15:20

Allen dank voor jullie reactie. Ik was gewoon benieuwd, ik zocht evt. een adres waar ik misschien onder begeleiding wat kan leren sleutelen aan mijn 96. Van de Laan ken ik, ik ben er nu een aantal keren geweest, tot tevredenheid overigens. Nogmaals dank!

Gebruikersavatar
menner
Donateur
Donateur
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 05 okt, 2025 13:18
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??

Bericht door menner » ma 25 mei, 2026 15:26

@ Theun: ik stuur je een pb, om onze oude afspraak te laten herleven..