Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??
-
menner
- Donateur

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo 05 okt, 2025 13:18
- Regio: NL - Provincie Groningen
Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??
Ik woon sinds 1,5 jaar in Haren, sinds een half jaar ben ik 96 bezitter. Mijn buurvrouw zag langs de weg, ergens onder Leek, borden staan, verwijzend naar een Saabdealer. Zij heeft bij het bewuste huis geïnformeerd, en de garage, of liever, een goed geoutilleerde en deskundige hobbyist, bleek verhuisd. Na wat zoeken op internet vond ik een garagebedrijf, onder de naam Emile, in Leutingerwolde (Drenthe), permanent gesloten. Is er iemand die deze man kent, en weet waar hij nu woont? Misschien is hij wel lid van dit forum?
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

- Berichten: 617
- Lid geworden op: vr 30 sep, 2011 21:11
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??
Zoek je specifiek naar deze man, of zoek je een Saab specialist?
Van Saab Sport Estate 1.9 TID, Sport Estate 1.9 TTID, V70 D5 Summum, XC60 D3, XC70 D4, XC60 T5 naar XC70 T5 Nordic+ en Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Vector (facelift). 
-
Saapie
- Donateur (2x)

- Berichten: 9273
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??
Zover ik weet is Emile er mee gestopt. Van der Laan is een goed alternatief- die zit in Overschild ( 20 min van Haren). Ik laat mijn Saabs daar altijd apk keuren - soms met een beurt.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
-
theun
- Donateur (3x)

- Berichten: 3102
- Lid geworden op: vr 20 jul, 2007 19:56
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??
Op genoemd adres woon ik. We hebben de woning van Emile gekocht. Dus de aanblik van Saab’s op dit adres is niet veranderd. Maar er is inderdaad geen garagebedrijf meer.menner schreef: ↑ma 25 mei, 2026 11:51Ik woon sinds 1,5 jaar in Haren, sinds een half jaar ben ik 96 bezitter. Mijn buurvrouw zag langs de weg, ergens onder Leek, borden staan, verwijzend naar een Saabdealer. Zij heeft bij het bewuste huis geïnformeerd, en de garage, of liever, een goed geoutilleerde en deskundige hobbyist, bleek verhuisd. Na wat zoeken op internet vond ik een garagebedrijf, onder de naam Emile, in Leutingerwolde (Drenthe), permanent gesloten. Is er iemand die deze man kent, en weet waar hij nu woont? Misschien is hij wel lid van dit forum?
Emile heeft een woning gehuurd in Norg, op het vakantiepark aldaar, maar het exacte adres heb ik niet.
Saab 900 2.0 T16 4-drs sedan 1992
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997
Saab 900 2.0c 4-drs sedan 1989
Saab 96 1971
Volvo 940 estate 1997
-
menner
- Donateur

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo 05 okt, 2025 13:18
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??
Allen dank voor jullie reactie. Ik was gewoon benieuwd, ik zocht evt. een adres waar ik misschien onder begeleiding wat kan leren sleutelen aan mijn 96. Van de Laan ken ik, ik ben er nu een aantal keren geweest, tot tevredenheid overigens. Nogmaals dank!
-
menner
- Donateur

- Berichten: 114
- Lid geworden op: zo 05 okt, 2025 13:18
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Saab Emile in Foxwolde-Leutingerwolde??
@ Theun: ik stuur je een pb, om onze oude afspraak te laten herleven..