Jaap Hoogeveen dicht?
-
Injectie
- Moderator
Jaap Hoogeveen dicht?
Ik had van de week een klant op de zaak met een probleem. En tijdens het uitlezen vertelde deze man dat zijn vast garagist Jaap hoogeveen in Smilde gestopt was. Hier heb ik weinig ruchtbaarheid over gehoord. Dus ik dacht zal wel meevallen. Maar toen ik zojuist zijn website googelde zag ik dat deze uit de lucht was. En ook bij zijn openingstijden in Google stond permanent gesloten.
Ik had eigenlijk het idee dat Jaap nog helemaal niet zo oud was. en dat zijn bedrijf goed liep. Vond wel een lokaal krantenbericht van afgelopen zomer over zijn ouders waarin hij en zijn broer ieders specifiek werden genoemd met beiden een eigen garagebedrijf. Zijn die soms samen gaan werken? Weet iemand iets hieromtrent?
Ik had eigenlijk het idee dat Jaap nog helemaal niet zo oud was. en dat zijn bedrijf goed liep. Vond wel een lokaal krantenbericht van afgelopen zomer over zijn ouders waarin hij en zijn broer ieders specifiek werden genoemd met beiden een eigen garagebedrijf. Zijn die soms samen gaan werken? Weet iemand iets hieromtrent?
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: Jaap Hoogeveen dicht?
Heb even gezocht naar meer informatie,
Zag dat het pand te koop staat op Funda:

Bron: https://www.funda.nl/koop/smilde/huis-4 ... ramweg-61/

-
redmervand
- Donateur (6x)

Heb een tijd terug inderdaad een bericht gehad, meen per post, dat de zaak dicht ging.
Reden is mij ontschoten of werd niet gemeld, evenals de datum van sluiting
Reden is mij ontschoten of werd niet gemeld, evenals de datum van sluiting
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
In juli werd hier al melding gemaakt van de sluiting door forumlid Arco:
viewtopic.php?t=161125#p1781954
viewtopic.php?t=161125#p1781954
-
Injectie
- Moderator
Die reactie had ik ook gevonden. Maar dat is ook het enigste wat ik erover vernomen heb.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

reed er laatst stomtoevallig langs; vond het een mooi pand
-
Archie
- Geregistreerd lid
Hij is gestopt vanwege een Burnout. Enige tijd geleden een brief gehad dat hij het betreurt om te moeten stoppen maar, dat zijn gezondheid de hoogste prio heeft.
-
nacra 93
- Donateur

Jij snapt wel goed wat belangrijk is om te posten. 
-
jelger
- Geregistreerd lid
Tja nacra, nu quote je het en kan koenie het ook niet meer weg editen, mocht ie dat alsnog willen.
-
Oosthoek
- Donateur

Het lijkt me sowieso netjes als een mod alle persoonlijke informatie uit dit topic knipt...
-
nacra 93
- Donateur

Nou jajelger schreef: ↑do 29 nov, 2018 16:02Tja nacra, nu quote je het en kan koenie het ook niet meer weg editen, mocht ie dat alsnog willen.
-
1001760
- Donateur (2x)

Dit is voor een SF-er met een bovengemiddelde verzameling Saab's toch een mooi pandje?RoelandV schreef: ↑di 27 nov, 2018 22:52Heb even gezocht naar meer informatie,
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Helemaal top!
En wat zie ik nu, je krijgt de reeds lang verwachte SAAB-kalender er gratis bij!

En wat zie ik nu, je krijgt de reeds lang verwachte SAAB-kalender er gratis bij!