Chauffeur met blauwe SAAB negatief in het nieuws (H****R)
-
Rrabbit
- Donateur (2x)

Chauffeur met blauwe SAAB negatief in het nieuws (H****R)
Tja helaas het is er weer een die niet even kan wachten of omrijden, gewoon iemand die zijn werk doet van de sollen willen rijden.
Iemand bekend met deze randdebiel.
http://www.metronieuws.nl/nieuws/binnen ... zijn-leven" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand bekend met deze randdebiel.
http://www.metronieuws.nl/nieuws/binnen ... zijn-leven" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Dabutcha76
- Donateur (2x)

Re: Chauffeur met blauwe SAAB negatief in het nieuws (H****R
Och, ik had pas ook nog bijna een mede-SAAB-rijder in de flank zitten omdat hij dacht dat met 60 per uur voorrang nemen in de 30-kilometerzone wel een goed idee was. Idioten in het verkeer gaan we altijd blijven houden vrees ik, helaas ook onder SAAB-rijders 
-
fuga
- Geregistreerd lid
Jammer, triest, ongelofelijk. Saab onwaardig.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Saab-rijders zijn soms net automobilisten en geen haar beter dan VAG/BMW/MB-rijders...
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Ik denk dat veel mensen die een SAAB rijden niet per se affiniteit met het merk an sich hebben, en dat ze "per ongeluk" in een SAAB terecht zijn gekomen. Dit had dus net zo goed een Skoda/BMW/MG kunnen zijn die de verkeersregelaar bijna omver kegelde.
-
600aparth
- Geregistreerd lid
Het is wel stigmatiserende berichtgeving, een blauwe Saab in de regio Breda-EttenLeur.
Niet alle Harley rijders zijn bendeleden, dus ook niet alle blauwe Saab rijders zijn schuldig aan dit vergrijp.
Ik rij dagelijks in mijn blauwe Saab in deze regio en ben me van geen kwaad bewust, maar door deze tekst mede veroordeeld......belachelijk!
Enige nuance is dan ook op zijn plaats.
Niet alle Harley rijders zijn bendeleden, dus ook niet alle blauwe Saab rijders zijn schuldig aan dit vergrijp.
Ik rij dagelijks in mijn blauwe Saab in deze regio en ben me van geen kwaad bewust, maar door deze tekst mede veroordeeld......belachelijk!
-
Descendent
- Donateur (2x)

En toch..... zie ik bijna nooit een Saab voorbijkomen in bijv. Wegmisbruikers....Jungleman schreef:Saab-rijders zijn soms net automobilisten en geen haar beter dan VAG/BMW/MB-rijders...
Ik denk op zich dat Saab rijders gemiddeld wel wat netter rijden dan de door jou genoemde merkrijders. Maar idioten heb je bij elk merk.
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Dat je zelden of nooit een Saab rijder tegen komt in wegmisbruikers komt ook wel een beetje door het percentage Saabs op de weg
De gemiddelde Saabrijder zal ook wel iets ouder zijn. En misschien dus een beetje wijzer
De gemiddelde Saabrijder zal ook wel iets ouder zijn. En misschien dus een beetje wijzer
-
K Plop
- Geregistreerd lid
Hier ook een blauwe Saab uit die regio, heb nog geen negatieve effecten gezien.....600aparth schreef:Het is wel stigmatiserende berichtgeving, een blauwe Saab in de regio Breda-EttenLeur.
-
oenatje
- Geregistreerd lid
ik ook.600aparth schreef:Het is wel stigmatiserende berichtgeving, een blauwe Saab in de regio Breda-EttenLeur.
kom uit zevenbergen met een blauwe saab. ik was het niet
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Maar komt dat door het aantal Saabs op de weg of door het type mensen dat Saab rijdt..?Descendent schreef: En toch..... zie ik bijna nooit een Saab voorbijkomen in bijv. Wegmisbruikers....![]()
-
Injectie
- Moderator
IK denk het eerste 
-
Rrabbit
- Donateur (2x)

Dit is wel een klassieker.
https://youtu.be/Zy3SG7dRm-A" onclick="window.open(this.href);return false;

https://youtu.be/Zy3SG7dRm-A" onclick="window.open(this.href);return false;