veren van opel op saab ?

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
cédric
Geregistreerd lid

veren van opel op saab ?

Bericht door cédric » zo 26 mar, 2006 20:59

ik zou graag mijn saab 900 cabrio verlagen en ben dus op zoek naar verlagingsveren. Weet iemand of die van een opel er ook op passen ?

P.S. : ben ook nog steeds op zoek naar Viggen bumpers

Mvg
Cédric

Leonardo da Vinci

Re: veren van opel op saab ?

Bericht door Leonardo da Vinci » zo 26 mar, 2006 22:09

cédric schreef:ik zou graag mijn saab 900 cabrio verlagen en ben dus op zoek naar verlagingsveren. Weet iemand of die van een opel er ook op passen ?

P.S. : ben ook nog steeds op zoek naar Viggen bumpers

Mvg
Cédric
Dat is een vraag voor de echte Opel kenner. Gelukkig zijn dat er maar weinig.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 26 mar, 2006 22:21

@ Cedric, je blijft het proberen he? zal je een beetje helpen, er past VRIJWEL NIETS van een Opel op een SAAB.
Nou ophouden, ok?

cavok
Donateur
Donateur

Bericht door cavok » zo 26 mar, 2006 23:33

Volgens mij komt de bedieningsunit van de elektrische buitenspiegelverstelling (9-5) van Opel.
Ik moet daar iedere keer aan denken als ik m'n spiegel verstel; het staat zó..... 'cheap'. :?

9000 freak
Geregistreerd lid

Bericht door 9000 freak » zo 26 mar, 2006 23:57

Je hebt PB cedric

Reinder
Geregistreerd lid

Bericht door Reinder » ma 27 mar, 2006 0:12

Misschien kan je in plaats van mooie Viggen bumpers een keer die van een Manta proberen?

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » ma 27 mar, 2006 1:27

Niet TE bijdehand jongens... :?

@ Cerdic, Opel veren passen niet, ik weet ook niet wat van Opel wel past op een Saab.
Maar een setje verlaginsveren hoeft niet heel duur te zijn:
saab.pagina.nl
www.elkparts.co.uk
speurders

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 27 mar, 2006 8:07

Ruud schreef:Niet TE bijdehand jongens... :?

@ Cerdic, Opel veren passen niet, ik weet ook niet wat van Opel wel past op een Saab.
Als je nu nergens geld aan kwijt wilt door keer op keer te vragen of Opeldelen ook op een SAAB passen koop dan meteen een Opel.
Er zijn idd een paar delen die passen, maar dat is op het geheel verwaarloosbaar.

johnjaap
Geregistreerd lid

Bericht door johnjaap » di 28 mar, 2006 17:40

En veren hoeven niet duur te zijn. Ik heb op mijn Opel (......) Calibra v6 veren en schokdempers van v-maxx gemonteerd, om 'n in totaal 6cm te laten zakken. Voor net iets meer dan €400,- was ik klaar, en dat terwijl de 6cm veren al veel duurder zijn dan 4cm veren. Het is net spul, ook een net bedrijf. Dit is een groothandel, vandaar de lage prijs.

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » di 28 mar, 2006 17:54

johnjaap
Geregistreerd lid

Bericht door johnjaap » di 28 mar, 2006 18:10

Toch zijn er onderdelen di wel uit te wisselen zijn: IK heb een Saab thuiskomer in mijn opel :-).

Reinder
Geregistreerd lid

Bericht door Reinder » di 28 mar, 2006 18:50

Daarom kom je ook nog steeds thuis met je opel :wink:

Leonardo da Vinci

Bericht door Leonardo da Vinci » di 28 mar, 2006 19:18

Ik wordt echt misselijk van dit onderwerp....

mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » di 28 mar, 2006 19:31

er past wel een onderdeel van een opel in de saab hoor
te weten een H4 lamp :lol:
en voor de rest niets ben ik bang.
ik heb zelf jaren opel gehad en gereden, opel was makkelijk om te sleutelen. maar dat mocht ik dan ook wel vaak doen ;)
doe geen dingen van een ander merk in je saabje, want dat zal niet passen en past het wel dan had je een heleboel werk

hitcham
Geregistreerd lid

Bericht door hitcham » di 28 mar, 2006 20:10

Ik wil niet stoken, maar toen laatst een collega van mijn de motorkap van zijn vectra openhield schrok ik toch wel een beetje... Ben A-technisch, maar de lay-out van de motorruimte leek verdacht veel op die van een 900NG. In ieder geval het reservoir van de ruitenwisservloeistof (die moest worden bijgevuld) leek een exacte copie.

Plaats reactie