veren van opel op saab ?
-
cédric
- Geregistreerd lid
veren van opel op saab ?
ik zou graag mijn saab 900 cabrio verlagen en ben dus op zoek naar verlagingsveren. Weet iemand of die van een opel er ook op passen ?
P.S. : ben ook nog steeds op zoek naar Viggen bumpers
Mvg
Cédric
Mvg
Cédric
-
Leonardo da Vinci
Re: veren van opel op saab ?
Dat is een vraag voor de echte Opel kenner. Gelukkig zijn dat er maar weinig.cédric schreef:ik zou graag mijn saab 900 cabrio verlagen en ben dus op zoek naar verlagingsveren. Weet iemand of die van een opel er ook op passen ?
Mvg
Cédric
-
verde900
- Donateur

-
cavok
- Donateur

-
Reinder
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
Niet TE bijdehand jongens...
@ Cerdic, Opel veren passen niet, ik weet ook niet wat van Opel wel past op een Saab.
Maar een setje verlaginsveren hoeft niet heel duur te zijn:
saab.pagina.nl
www.elkparts.co.uk
speurders
@ Cerdic, Opel veren passen niet, ik weet ook niet wat van Opel wel past op een Saab.
Maar een setje verlaginsveren hoeft niet heel duur te zijn:
saab.pagina.nl
www.elkparts.co.uk
speurders
-
verde900
- Donateur

Als je nu nergens geld aan kwijt wilt door keer op keer te vragen of Opeldelen ook op een SAAB passen koop dan meteen een Opel.Ruud schreef:Niet TE bijdehand jongens...![]()
Er zijn idd een paar delen die passen, maar dat is op het geheel verwaarloosbaar.
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
En veren hoeven niet duur te zijn. Ik heb op mijn Opel (......) Calibra v6 veren en schokdempers van v-maxx gemonteerd, om 'n in totaal 6cm te laten zakken. Voor net iets meer dan €400,- was ik klaar, en dat terwijl de 6cm veren al veel duurder zijn dan 4cm veren. Het is net spul, ook een net bedrijf. Dit is een groothandel, vandaar de lage prijs.
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
-
mmd1962
- Donateur (2x)

er past wel een onderdeel van een opel in de saab hoor
te weten een H4 lamp
en voor de rest niets ben ik bang.
ik heb zelf jaren opel gehad en gereden, opel was makkelijk om te sleutelen. maar dat mocht ik dan ook wel vaak doen
doe geen dingen van een ander merk in je saabje, want dat zal niet passen en past het wel dan had je een heleboel werk
te weten een H4 lamp
en voor de rest niets ben ik bang.
ik heb zelf jaren opel gehad en gereden, opel was makkelijk om te sleutelen. maar dat mocht ik dan ook wel vaak doen
doe geen dingen van een ander merk in je saabje, want dat zal niet passen en past het wel dan had je een heleboel werk
-
hitcham
- Geregistreerd lid
Ik wil niet stoken, maar toen laatst een collega van mijn de motorkap van zijn vectra openhield schrok ik toch wel een beetje... Ben A-technisch, maar de lay-out van de motorruimte leek verdacht veel op die van een 900NG. In ieder geval het reservoir van de ruitenwisservloeistof (die moest worden bijgevuld) leek een exacte copie.