Wie is de gemiddelde Saabrijder..?
-
ViggenNL
- Geregistreerd lid
Ook maar eens ff een stukje meer vertellen dan...
23 jaar jong, nog thuiswonend bij pa en ma.
Komt als ik m'n vriendin moet geloven met de tijd wel verandering in.
Werkzaam bij een groot int. transportbedrijf in Deventer.
Functie commercieel administratief (de binnendienst dus...).
Alweer 2,5 jaar bezig, en bevalt goed.
Voorheen van alles gereden, van Opel tot Peugeot, en momenteel vervoer ik me met een 106 GTi.
Verder ook veel gesleuteld (technische vooropleiding gehad) dus ik maak m'n vingers graag smerig.
Zoekende naar een 9-3 Viggen, en die gaat er binnen nu en een paar maand komen ook.
23 jaar jong, nog thuiswonend bij pa en ma.
Komt als ik m'n vriendin moet geloven met de tijd wel verandering in.
Werkzaam bij een groot int. transportbedrijf in Deventer.
Functie commercieel administratief (de binnendienst dus...).
Alweer 2,5 jaar bezig, en bevalt goed.
Voorheen van alles gereden, van Opel tot Peugeot, en momenteel vervoer ik me met een 106 GTi.
Verder ook veel gesleuteld (technische vooropleiding gehad) dus ik maak m'n vingers graag smerig.
Zoekende naar een 9-3 Viggen, en die gaat er binnen nu en een paar maand komen ook.
-
PoPoL
- Geregistreerd lid
52 jaar, gescheiden, ondertussen alweer 7 jaar LAT met SAAB-gekke vriendin.
In 1996 twee ruggenwervels gebroken tijdens langlauf in Zweden,
sedertdien op non-actief met invaliditeitsuitkering.
Nadien nog twee hartinfarcten gehad, om de boel wat op te vrolijken.
Auto- en motorgek sinds de Sixties, in 'betere tijden' (financieel dan) diverse oldtimers gehad,
o.m. NSU, Alfa Junior, Rover P5 & P6 & SD1 Vitesse, Land-Rover SII & Stage One, Volvo 145, SAAB 90, ...
In totaal een 35-tal auto's en een 20-tal motoren gehad...
Momenteel (pas) een SAAB 9000 Griffin 1993 op de kop getikt.
Woon nu in een piepklein flatje, op 50 meter van de zeedijk,
onder het motto 'rustig aan, dan breekt het lijntje niet".
(waarschijnlijk ben ik geen 'doorsnee' SAAB eigenaar
)
In 1996 twee ruggenwervels gebroken tijdens langlauf in Zweden,
sedertdien op non-actief met invaliditeitsuitkering.
Nadien nog twee hartinfarcten gehad, om de boel wat op te vrolijken.
Auto- en motorgek sinds de Sixties, in 'betere tijden' (financieel dan) diverse oldtimers gehad,
o.m. NSU, Alfa Junior, Rover P5 & P6 & SD1 Vitesse, Land-Rover SII & Stage One, Volvo 145, SAAB 90, ...
In totaal een 35-tal auto's en een 20-tal motoren gehad...
Momenteel (pas) een SAAB 9000 Griffin 1993 op de kop getikt.
Woon nu in een piepklein flatje, op 50 meter van de zeedijk,
onder het motto 'rustig aan, dan breekt het lijntje niet".
(waarschijnlijk ben ik geen 'doorsnee' SAAB eigenaar
-
Edo_W
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Reub schreef:Jullie (Henk-Jan, Sjoerdk, Greg, DJ, B.J.B.jr, wie vergeet ik nog?) zitten aan de lage kant, qua leeftijd. Maar jong bloed is altijd goed, voor een heldere geest en friesse ideeën.En zelf ben ik ook nog niet zo oud hoor!
Volgens mij is Wouter wel ietsie ouder dan de rest die je noemtReub schreef:Ik was er al bang voor. Rutger? Wouter? Sorry, 'vergeten generatie'...De Flok schreef:Je vergeet mij nog en Coen Wagner. Taaf is ook niet echt de oudste.
Ik weet er nog wel wat: Aero_9000, Robert Jansen, Wybrich, hannes85, Sietses.Reub schreef:Sapphire en Lennart: ook vergeten.... Sorry guyz
-
AeroMan
- Geregistreerd lid
-
De Meul
- Geregistreerd lid
Ben 44 jaar, 3 kinderen[4,6,9 jaar]. Zowel mijn vrouw[verpleegkundige] als ik [zelfstandig fysiotherapeut] zijn beiden werkzaam in de zorg.
Al jaren verliefd op het merk, maar pas sinds een jaar in het bezit van een 900 classic en sinds een paar maanden ook een 9-5 estate.
Voorheen veel Citroens- DS, 2x CX, XM, Xantia en een Volvo 850...en verder heel veel racefietsen versleten[andere hobby].
Al jaren verliefd op het merk, maar pas sinds een jaar in het bezit van een 900 classic en sinds een paar maanden ook een 9-5 estate.
Voorheen veel Citroens- DS, 2x CX, XM, Xantia en een Volvo 850...en verder heel veel racefietsen versleten[andere hobby].
-
DJP
- Geregistreerd lid
-
mikky
- Geregistreerd lid