Wie is de gemiddelde Saabrijder..?

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Ger53
Geregistreerd lid

Bericht door Ger53 » zo 07 sep, 2008 21:00

Knappe man, 53 jaar. Sinds kort in het bezit van een oh zo mooie 9.3 cabrio, donkerblauw met blauwe kap....
Verder:
directeur groot aandeelhouder, academicus, gescheiden, jong ogend, atletisch gebouwd, niet roker, hemelsblauwe ogen, zoekt...

Oeps, verkeerde site!

haha, zoek helemaal niets, heb lieve vriendin en fijne auto.

gijoe666
Geregistreerd lid

Bericht door gijoe666 » ma 08 sep, 2008 17:20

28jaar, samenwonend (binnenkort in scheveningen :D ), ondernemer (ict).

Jeroentjuh
Geregistreerd lid

Bericht door Jeroentjuh » ma 08 sep, 2008 18:04

Jeroen, net geen single meer (maar is nog pril.. zie wel wat er van komt ;) ) 25 jaar, ondernemer (ook ict).

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 08 sep, 2008 19:38

verde900 schreef:2-verdieners,
ik nu 47
een uitwonende kind een thuiswonend kind.
Verkoopleider van beroep
Vrouw verpleegkundige
een C900 die regelmatig gebruikt wordt door het thuiswonende kind,
2 andere Zweden voor alledag.
Een passie voor Zweden en was dit jaar 20 jaar SAAB rijder/eigenaar.
na 3 jaar alles nog hetzelfde hier (ben alleen 3 jaar ouder) mijn passie voor zweden wel iets uitgebreid door er een paar vierkante meters van te hebben aangekocht

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » ma 08 sep, 2008 20:48

Reub schreef:Hai! Wij zijn anderhalfverdieners, richting de 40, met 1 zoon. Ik heb zelf het design van SAAB als grootste aantrekkingspunt in onze 9-3 gevonden (nog steeds trouwens..). Mijn vrouw vind het een heel veilige auto, die er ook nog eens mooi uitziet. Hiervoor reden we trouwens een 850 station van dat andere Zweedse merk....
Hier is wel iets veranderd: inmiddels 2 zonen en ook 2 SAAB's... :)
Voor de rest: nog steeds richting 40! :wink:

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » wo 24 sep, 2008 17:42

Ik ben Thom 47 jaar Alias: Te-Jo

28 jaar getrouwd met de zelfde vechtgenoot van 47 jaar en hebben samen 1 zoon (van bijna 31) die al 11 jaar op zich zelf woont.

Megatronica monteur in een mineralen industrie

Vast vakantie adres: Frankrijk ( ik heb niets met Zweden)

Mijn eerste Saab wordt zaterdag 27-09 opgehaald, zal alleen gebruikt worden voor de vakantie en af en toe een toerritje want ik gebruik de fiets voor woon/werk verkeer.

Scarabgroen 900NG 2.0i aut coupe 1995 veel toeters en bellen alleen geen leer. 208.000 km op de teller

Ik denk dat ik geen doorsnee Saab rijder ben

AvH
Geregistreerd lid

Bericht door AvH » wo 24 sep, 2008 18:51

45 jaar, en vanaf mijn 18e al Saab minded
woon samen en buiten zakelijk Saab rijden ook nog een leuke Fireblade :lol:

Ondernemer: www.Haasdy.nl

Jacco K.
Geregistreerd lid

Bericht door Jacco K. » wo 24 sep, 2008 19:53

37 jaar en rijdt al heel wat jaren Saab.
Ik werk in het dagelijks leven in de ambulance-hulpverlening.
Ik schaar mij tot de echte Saab-rijder "eigenwijs en eigentijds", net als het merk Saab.
Voor mijn vrouw is er ook maar 1 merk en zij rijdt dus dagelijks in een
9-3 sport sedan, zij werkt als rijksambtenaar.
Tevens een 900 NG meer voor de hobby en zo nu en dan toeren.

eliminate
Geregistreerd lid

Bericht door eliminate » wo 24 sep, 2008 20:02

Ik vrees dat ik een beetje buiten de gemiddelde saabrijder val.

Ik ben 20jaar en studeer farmaceutische laboratoriumtechnieken. Mijn vriendin(23) is reeds afgestudeerd tandarts en is op zoek naar haar eerste auto (probeer haar te overtuigen voor een saabje natuurlijk :D )

Hobby's zijn jeugdverenigingen, studentenvereniging, knutselen aan oudere auto's en moto's, muziek(gitaar),...

MennoB
Geregistreerd lid

Bericht door MennoB » do 25 sep, 2008 20:13

Ook ik dan maar even:
Tamara, 32 jaar, ik werk partime in de kinderopvang en rijd dagelijks in onze Saab 900 Cabrio NG Monte Carlo uit 1997. Voor mijn vriend (salesmanager 37 VW Golf :( van de zaak hoor...) en mijzelf sinds 2 augustus onze eerste Saab! Een heerlijke auto en zelfs onze hond vindt de auto geweldig. Bob, onze Jack Russel van bijna 2 vind het heerlijk om op de achterbank te staan, natuurlijk netjes aan de gordel vast, en dan kijken naar alles wat voorbij flitst. Helemaal als de kap open is, alleen is een tunnel dan weer niet zo'n fijn ding :wink:

Den Silver Kulen
Geregistreerd lid

typische saabrijder?

Bericht door Den Silver Kulen » do 25 sep, 2008 21:02

Well i'm driving a Saab met mijn bijna 39 jaarringen als je me doorzaagt. Bloedeigenwijs maar dan ook een 9-5 estate, een jongetjesdroom die niet meer kon wachten. Een paar (post) academische titels die volgens mij niet veel meer zeggen dan dat ik goed kan spieken. Veel lol in coaching - het beste uit mensen halen - en projectmanagement. 2 Kids die compleet, maar dan ook compleet verpest worden met pa's Saabgekte (in beautiful english Jeremy na-apend: i'm not a dentist, i'm chuck jaeger roepend, 8 en 4 jaar zijnde) en ook moeders snapt haar jongens. Verder gewoon iemand van Stylish, Attractive, Accelerating en Beautifull. SAAB dus, like most of us i'm afraid.

WMB
Geregistreerd lid

Bericht door WMB » vr 26 sep, 2008 20:03

Te-Jo schreef:Ik ben Thom 47 jaar ...
28 jaar getrouwd met de zelfde vechtgenoot van 47 jaar en hebben samen 1 zoon (van bijna 31) die al 11 jaar op zich zelf woont.
Te-Jo schreef:Ik denk dat ik geen doorsnee Saab rijder ben
Inderdaad, als jij en je vrouw allebei op 16 jarige leeftijd een zoon kregen... drukke schooltijd

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » vr 26 sep, 2008 20:16

Dat kan je wel zeggen :lol:

Cabouter
Geregistreerd lid

Bericht door Cabouter » di 30 sep, 2008 11:24

33 jarig manneke, business analyst (ICT), getrouwd, twee dochtertjes: een van 5 en een van 2 jaar oud (dus niet geboren op onze 16 jarige leeftijd :lol: ). We hebben nu sinds juni onze eerste Saab: een 900ng Cabrio uit 1997. We hebben de Saab als tweede auto naast een burgerlijke SUV: Honda CR-V. De Saab maakt als 2e auto wel meer km's dan de gezinsdoos; hoe zou dat toch komen... :roll: . ?

franssmeets
Geregistreerd lid

Bericht door franssmeets » di 30 sep, 2008 16:03

33, samenwonend, tweeverdiener
GZ-Psycholoog
Voorliefde voor Frankrijk en Skandinavie (hoewel geen vakantiehuisjes aldaar)
Voorliefde voor Saab sinds 1980 (Vrienden van mijn opa en oma hadden een witte Saab 99!)
Voorliefde voor mannen en die van mij heeft een Saab 900 driedeurs en een Saab 900 cabrio!

Plaats reactie