Wij zijn het in ieder geval niet. Kun je alvast 1 dealer afstrepen.easy schreef:Nee, deze man heeft deze aero een paar maanden geleden al eens aangeboden. Hij vroeg er toen 8000,- voor. Hij is `em dus nog niet kwijt.
Die "garagehouder" is volgens de verkoper van de Aero wel een Saabdealer. Ik ben benieuwd welke![]()
easy
TE LAAT !!!!!!!!!
-
Injectie
- Moderator
Re: TE LAAT !!!!!!!!!
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
Bestaat wel hoor, maar dan wel van '91/'92 (geen Carlsson)Maar dat er al eens een Aero verkocht wordt die er geen is bewijst het feit dat er gisteren nog een CD Aeroverkocht is op eBay
Ewout.
-
M. Bos
- Geregistreerd lid
Er is een vrij simpele manier om erachter te komen of het een Aero is of niet.. www.ohra.nl Maak een premieberekening van een autoverzekering en gebruik het kenteken (GR-JD-42). Hier rolt
Merk Saab
Model 9000
Type 2.3 CS TURBO HB AERO
uit...
Ik gebruik deze regelmatig om te achterhalen of een 9-3 een lpt of fpt is, zelf Saab dealers hebben er een handje van om dit niet al te duidelijk te vermelden..!
Groet Michiel.
Merk Saab
Model 9000
Type 2.3 CS TURBO HB AERO
uit...
Ik gebruik deze regelmatig om te achterhalen of een 9-3 een lpt of fpt is, zelf Saab dealers hebben er een handje van om dit niet al te duidelijk te vermelden..!
Groet Michiel.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
In sommige landen hebben ze de naam Aero (en die waren gelijk met de Carlsson denk ik) ook voor de CD gebruikt, maar bij ons is dit mij niet bekend...Ewout900 schreef:Bestaat wel hoor, maar dan wel van '91/'92 (geen Carlsson)Maar dat er al eens een Aero verkocht wordt die er geen is bewijst het feit dat er gisteren nog een CD Aeroverkocht is op eBay
Ewout.
Die 9000 CD Aero op eBay (nb België) was van...'92
... Ewout, je verhaal zou dus kunnen kloppen, maar het vreemde is dat in de 91 en 92 SAAB 9000 katalogen (B,NL) er totaal geen sprake is van Aero, en zelfs Carlsson niet, maar enkel van Turbo S die deze gelijk is aan de Carlsson versies in bv GB.
En die Carlsson is op zijn beurt de opvolger van de Talladega (maar in US is dit altijd Talladega geweest), een naam die later weer opgedoken is.
Ik moet zeggen dat ik er zelf niet goed meer aan uitgeraak.
Ik ga het allemaal nog eens moeten opzoeken, kent er iemand het juiste verhaal
-
easy
- Geregistreerd lid
Dit moet ie zijn :
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/saab/8097.htm
De koppakking is er wel degelijk vandoor en hij vraagt er 4000,- voor
overigens zitten er geen onderhoudsboekjes bij
niet aan beginnen lijkt mij
Gr,
easy
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/saab/8097.htm
De koppakking is er wel degelijk vandoor en hij vraagt er 4000,- voor
overigens zitten er geen onderhoudsboekjes bij
niet aan beginnen lijkt mij
Gr,
easy
-
Marc
- Lid van verdienste
Die van ebay was een andere, die was namelijk eduardo grijs.

-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Hmm, die achtergrond komt mij bekend voor...
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Ik weet het niet zeker.
...Ik denk dat ik a.s. Zaterdag het even moet komen controleren
Tot Zaterdag,
T.
Tot Zaterdag,
T.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
ODOARDO bedoel je wellichtmarky schreef:Die van ebay was een andere, die was namelijk eduardo grijs.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Best wel een brute combinatie, deze CD in odoardo met die antracietkleurige Super Aero's. Sowieso een van de mooiste Saab velgen..
-
Jeroen
- Geregistreerd lid
Juist, die achtergrond! Laatste tijd vaker toneel geweest voor extreme aantallen pk's, slap geouwehoer en vakkundige "Captain Chaos". Schijnt dat daar morgen wederom een zwarte c900 T betast gaat worden...