Turbomotoren met Slick50????
-
Sjaak
- Geregistreerd lid
Turbomotoren met Slick50????
Heeft er misschien iemand iets zinnigs te zeggen over bovenstaand product,ik heb nl nog een flacon staan,en ik weet wel dat het toen ik het in mijn Ford Sierra gooide merkbare verbetering gaf hij startte vlotter en werd ook iets stiller.Er werden ongeveer 10 jaar geleden reclamespotjes getoond waarin auto's zonder olie nog een behoorlijke poos door konden rijden dankzij dit product.Op hun website word ik niet veel wijzer.
-
Hanm
- Lid van verdienste
Re: Turbomotoren met Slick50????
Met Slick50 voor motoren heb ik geen ervaring. De gearbox treatment van Slick50 heeft mijn versnellingsbak echter veel goeds gebracht.
-
easy
- Geregistreerd lid
Hi Hanm,
wellicht dat jij de benefits op dit board even kunt oplichten m.b.t. Slick50.
Ik moet binnenkort voor een grote beurt en Slick50 kan er dan gelijk bij.
Zelf heb ik nogal last van zeg maar een wat "hakkerige" bak, helemaal wanneer ie koud is.
Gr,
Easy
wellicht dat jij de benefits op dit board even kunt oplichten m.b.t. Slick50.
Ik moet binnenkort voor een grote beurt en Slick50 kan er dan gelijk bij.
Zelf heb ik nogal last van zeg maar een wat "hakkerige" bak, helemaal wanneer ie koud is.
Gr,
Easy
-
Hanm
- Lid van verdienste
De reden dat ik Slick50 aan mijn versnellingsbakolie heb toegevoegd was de bekende plakkende 5 (9-3 handgeschakeld), ik had de bak al wel ververst met het nieuwe type olie, wat in de meeste gevallen de plakkende 5 volledig oplost, maar waarschijnlijk te laat, het hielp dus nauwelijks. Helaas heeft de Slick50 ook niet volledig voor de oplossing gezorgd, al is het nu heel acceptabel... Het werkt dus wel. Behalve het effect op de 5 heeft de toevoeging ook geresulteerd in nog smoother schakelen dan eerst (waar ik in het geheel niet ontevreden over was!). Al met al beschouw ik het Slick50 experiment in mijn geval dus als geslaagd.
-
easy
- Geregistreerd lid
Klinkt goed
Zal het even navragen bij de dealer!
Gr,
Easy
Zal het even navragen bij de dealer!
Gr,
Easy