Riceracer...what's that...hopelijk dwalen we niet van het onderwerp teveel af...
Nu komt mijn ironie: (met alle respect hoor...

), maar als ik weer eens rustig afstand houd, netjes strak rijd, max snelheid + +/- 5 %, en er komt weer eens (jawel, 9 van de tien keer tegenwoordig) een
1 VW
2 BMW
3 ASO
die mij rechts inhaalt, en weer invoegt, beginnen mijn tanden te wateren

, maar ik speel het spelletje mee(vooral als er iets leuks naast de tegenpartij in de auto zit, tijd om brains versus brawns tentoontestellen...

) ga een beetje plakken, duw hem lichtjes op hihi(slecht slecht), totdat hij ruimte heeft, en dan gaat ie er als een idioot vandoor, en ga ik weer rustig recht rijden...de grap: laatst mijn grill vervangen voor een chromen, alleen de turbo er nog niet vanaf gehaald(ik heb geen turbo) zouden ze dat zien denk je????
Het probleen: die idioten rijden vaak in een leasebak, niet van hun dus, alsmede geen verlies van no claim bij een ongeval tevens!!!...dit soort zaken verpest het langzamerhand op de (nederlandse) wegen. En tegenwoordig doen de leasebakjes van de nieuwe Saabs er ook al aan mee helaas...echte Saab rijders zijn een uitstervend ras vrees ik...
ps. Webmaster: voel vrji dit te verwijderen, I got a little too caried away here I am afraid