Parrot en audio
-
hermank
- Donateur (7x)

Parrot en audio
In de 9000 laat ik de Iphone vaak over de Parrot carkit spelen.
Het nadeel is dat het niet via de radio (en versterker) loopt en ik dus geen FADE heb. Speakers in de dash zijn toch wat lichter dan de Harman Kardon achter, maar ik hoor ze het best.....
Is er een mogelijkheid de carkit/Iphone over het Saab Audio System te laten lopen??? Dan kan ik alles wat beter en fijner afregelen.
Het nadeel is dat het niet via de radio (en versterker) loopt en ik dus geen FADE heb. Speakers in de dash zijn toch wat lichter dan de Harman Kardon achter, maar ik hoor ze het best.....
Is er een mogelijkheid de carkit/Iphone over het Saab Audio System te laten lopen??? Dan kan ik alles wat beter en fijner afregelen.
-
hermank
- Donateur (7x)

Re: Parrot en audio
PS ik tik in I phone (aan elkaar) en geplaatst wordt weergegeven: willekeurig mobiel apparaat...
big brother????
big brother????
-
Robbert
- Donateur (6x)

Ja klopt.Was me ook al opgevallen.
Wat voor telefoon zou Sander hebben?
Wat voor telefoon zou Sander hebben?
-
hermank
- Donateur (7x)

Weer terug naar mijn vraag; Een FADE functie niet mogelijk ???
Dan maar andere voorspeakers???
De originele zijn vervangen door Rockford. Maar het geluid is wat te mager omdat je achter bijna niet hoort. ( we hebben het nog steeds over audio afspelen via de Parrot )
Is er een advies voor wat voller geluid uit de dashspeakers in de 9000 ??
De headunit is Saab 9000 Audio System ( Clarion) + extra versterker, Harman Kardon speakers achter.
En daar is -tie dan toch maar weer.... " de audio - vraag "
Ik weet dat er al heel veel over gevraagd en geschreven is , zoals er ook veel geschreven is over de zoekfunctie......
als dank hieronder gratis en voor iedereen een stukje van Bas van Putten uit het NRC van gisteren over audiosystemen en auto's.

Dan maar andere voorspeakers???
De originele zijn vervangen door Rockford. Maar het geluid is wat te mager omdat je achter bijna niet hoort. ( we hebben het nog steeds over audio afspelen via de Parrot )
Is er een advies voor wat voller geluid uit de dashspeakers in de 9000 ??
De headunit is Saab 9000 Audio System ( Clarion) + extra versterker, Harman Kardon speakers achter.
En daar is -tie dan toch maar weer.... " de audio - vraag "
Ik weet dat er al heel veel over gevraagd en geschreven is , zoals er ook veel geschreven is over de zoekfunctie......
als dank hieronder gratis en voor iedereen een stukje van Bas van Putten uit het NRC van gisteren over audiosystemen en auto's.
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Euh, welke parrot heb je?
Mki9100 stuurt bij gebruik op de iso pluggen alleen voorspeakers aan
Mki9200 stuurt wel 4 speakers aan via de ingebouwde parrot versterker.
Ik gebruik daarom de mki9100 ook alleen maar als er een auxin aanwezig is op de fabrieksradio zelf zoals bij de 9-3 2003-2006.
Mki9100 stuurt bij gebruik op de iso pluggen alleen voorspeakers aan
Mki9200 stuurt wel 4 speakers aan via de ingebouwde parrot versterker.
Ik gebruik daarom de mki9100 ook alleen maar als er een auxin aanwezig is op de fabrieksradio zelf zoals bij de 9-3 2003-2006.
-
hermank
- Donateur (7x)

De Mki9100
Maar speelt ook via de achterspeakers. Ik hoor ze alleen niet zo goed.
De set is aangesloten door Peter Mink, tegelijk met de radio, cd speler en versterker.
Maar speelt ook via de achterspeakers. Ik hoor ze alleen niet zo goed.
De set is aangesloten door Peter Mink, tegelijk met de radio, cd speler en versterker.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Zit er een stekker voor een CD wisselaar op je radio? Als dat een vrij universele ronde 8-polige stekker is kun je daar wat op fabriceren om de parrot over je radio muziek te laten afspelen in plaats van vanaf z'n eigen interne versterker.
De mki9200 in de 9-3 van m'n vader klinkt ook nergens naar IMO, die is direct op de speakers aangesloten, beetje een 'goedkope' oplossing vind ik persoonlijk..
De mki9200 in de 9-3 van m'n vader klinkt ook nergens naar IMO, die is direct op de speakers aangesloten, beetje een 'goedkope' oplossing vind ik persoonlijk..
-
hermank
- Donateur (7x)

Alle uitgangen zijn in gebruik, behalve die met de witte 'stop'.
Kan ik daar dan wat mee ??

Kan ik daar dan wat mee ??