Die nightpanel gebruik ik nooit, de 'follow me home' wel, maakt net zoveel indruk; "hee, moet je licht niet uit!"...N207 schreef:Nightpanel is op zich al een leuk gadget als je met anderen (lees: "niet-saabrijders") in de auto zit.
Wie gebruikt zijn Nightpanel?
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
-
collega
- Donateur (3x)

Re: Wie gebruikt zijn Nightpanel?
Even een topikick:
Ik gebruik de nightpanel altijd ('s nachts dan natuurlijk). Vindt het een van de nuttigste moderne functies. Begrijp dat BMW het nu eindelijk ook heeft als mogelijkheid.
Ik heb een head up display (van Garmin) op het dashboard, geeft snelheid, toegestane snelheid en essentiële navigatiegevens aan. Zou het fijn vinden als ik ook de snelheidsmeterverlichting uit zou kunnen zetten (en dan niet door de lampjes te verwijderen
). Zou dat mogelijk zijn
Ik gebruik de nightpanel altijd ('s nachts dan natuurlijk). Vindt het een van de nuttigste moderne functies. Begrijp dat BMW het nu eindelijk ook heeft als mogelijkheid.
Ik heb een head up display (van Garmin) op het dashboard, geeft snelheid, toegestane snelheid en essentiële navigatiegevens aan. Zou het fijn vinden als ik ook de snelheidsmeterverlichting uit zou kunnen zetten (en dan niet door de lampjes te verwijderen
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Tegenwoordig met lichtsensoren een beetje achterhaald, maar nog steeds een leuk idee. In de Saab dimt de navi al als ik een tunnel in rijd en dat is voor mij voldoende. In mijn hagelnieuwe leasebak (Peugeot
) dimt daarnaast ook de dashboardverlichting automatisch als het echt donker wordt 
-
postma
- Donateur (5x)

Ik gebruik deze functie ook regelmatig als het donker is. Een bijkomend voordeel is dat dan ook op de sid verschijnt, "Stealth mode activate", hoef je niet zo op de snelheid te letten en valt er geen bekeuring door de brievenbus.
-
RobSch
- Geregistreerd lid
In het donker met de nightpanel vind ik heerlijk rustig rijden. Ik merk zelf dat ik meer uitgerust aankom na een nachtrit.
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
-
jor
- Geregistreerd lid
Ik gebruik hetNP ook maar dat komt meer omdat mn vorig jaar aangeschafte ACC unit het laat afweten .Als ik dan NP inschakel,dan koelt ACC weer af en kan ik later weer van de acc genieten
-
collega
- Donateur (3x)

[]Huh?
Deze snap ik niet helemaal. Zijn de lampjes van het instrumentenpaneel zo warm dat daardoor je ACC het niet meer doet? En overdag dan? Of rijd je overdag met verlichting uit?
Deze snap ik niet helemaal. Zijn de lampjes van het instrumentenpaneel zo warm dat daardoor je ACC het niet meer doet? En overdag dan? Of rijd je overdag met verlichting uit?
Reden: Quote verwijderd
-
jor
- Geregistreerd lid
Overdag gaat de acc ook plat en speel ik dan met np om voldoende info te krijgen.Ik denk niet dat het in de warmte afgifte v/d lampjes zit want die branden amper. Ik denk meer aan een electronische dader.
-
collega
- Donateur (3x)

electronische daders moet je stenigen of in ieder geval zware lijfstraffen geven 
-
jor
- Geregistreerd lid