Oranje = origineel?

Plaats reactie
J.vandermeulen
Donateur
Donateur

Oranje = origineel?

Bericht door J.vandermeulen » wo 02 nov, 2022 15:35

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Oranje = origineel?

Bericht door busy » wo 02 nov, 2022 16:48

Dit is inderdaad de orginele bekleding DV-93 heeft zelfs de nieuwe hoezen hiervan bij Orio weten te bemachtigen

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » wo 02 nov, 2022 18:05

Offtopic: voor mij persoonlijk onbegrijpelijk dat als je een auto voor bijna 13 mille aanbiedt je niet even een fris stuurwiel monteert. Hoeven 2e hands niet meer dan 70 euro te kosten, laatst zelfs een heel mooi exemplaar voor 40 euro gekocht. Doet wat mij betreft echt afbreuk aan de presentatie van de auto.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 02 nov, 2022 20:44

NeufegliseThierry schreef:
wo 02 nov, 2022 18:05
niet even een fris stuurwiel monteert.
Ik stoor me niet zozeer aan de patina, als wel aan het feit dat het verkeerde type stuur gemonteerd is.

Efraim
Geregistreerd lid

Bericht door Efraim » wo 02 nov, 2022 20:52

Dat is inderdaad nogal een misser zeg.

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door busy » wo 02 nov, 2022 21:36

Vervangen kost geld Ook voormalige dealers letten op de kleintjes en doen alleen het hoogst noodzakelijke vaak is dat alleen poetsen. Ze lezen vast mee en Wellicht kopen ze een Aero stuur.

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » wo 02 nov, 2022 23:03

Sapphire schreef:
wo 02 nov, 2022 20:44
Ik stoor me niet zozeer aan de patina, als wel aan het feit dat het verkeerde type stuur gemonteerd is.
Verhip, was zo van slag toen ik dat lelijke stuurwiel zag dat ik geeneens meer zag dat het geen Aero/Viggen hoepel was....

safety first
Geregistreerd lid

Bericht door safety first » wo 02 nov, 2022 23:11

busy schreef:
wo 02 nov, 2022 21:36
Vervangen kost geld Ook voormalige dealers letten op de kleintjes en doen alleen het hoogst noodzakelijke vaak is dat alleen poetsen. Ze lezen vast mee en Wellicht kopen ze een Aero stuur.
Deze Saabdealer is weinig te verwijten, de auto wordt in consignatie verkocht (staat in de tekst). Uit ervaring weet ik dat ze alles doen om het hun klanten naar de zin te maken. Blijkbaar vindt de eigenaar waarvoor ze de auto verkopen het niet zo belangrijk.

RoelandV
Geregistreerd lid

Bericht door RoelandV » wo 02 nov, 2022 23:35

Die oranje bekleding zie je wel vaker:

Afbeelding

Bron: https://www.mbclassic.nl/En-Saab-9-3-viggen.htm

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » do 03 nov, 2022 8:22

safety first schreef:
wo 02 nov, 2022 23:11
Deze Saabdealer is weinig te verwijten, de auto wordt in consignatie verkocht (staat in de tekst). Uit ervaring weet ik dat ze alles doen om het hun klanten naar de zin te maken. Blijkbaar vindt de eigenaar waarvoor ze de auto verkopen het niet zo belangrijk.
Dat ben ik niet met je eens, uiteraard valt het -ook- deze dealer te verwijten. Ook al heb je een auto in consignatie, je moet wel achter de auto en de presentatie er van kunnen staan.

Eén van mijn 9-3's heb ik nu in verkoop staan bij Erik Bungener, die is erg kritisch en maakt auto's eerst in orde (heeft hij eerder dit jaar ook met een andere 9-3 van mij gedaan) zodat hij er voor 100% achter kan staan. Zo kan het dus ook en wat mij betreft de betere route richting verkoop.

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » do 03 nov, 2022 8:42

Pff ja en zo kan iemand anders prima een andere mening hebben natuurlijk.

Sommige mensen valt het namelijk niet eens direct op.

NeufegliseThierry
Geregistreerd lid

Bericht door NeufegliseThierry » do 03 nov, 2022 8:51

Uiteraard verschillen meningen en daar is niks mis mee.

Ik denk alleen dat je in dit prijssegment geen mensen gaat treffen die het niet gaat opvallen. Als het nou een kapot stukje bekleding in de hoek van de bagageruimte zou zijn a la, maar dit valt op nog voordat je instapt en als je achter het stuur plaats neemt doet het gewoon enorm afbreuk aan de kwaliteitsbeleving.

Maar goed, zoals je al aangeeft, meningen kunnen verschillen ;-)

Plaats reactie