saab 93 viggen op lpg g3 ??

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 14 aug, 2007 7:57

edjansson schreef:nog effe voor de persoon die zich "verde" noemt...
altijd weer negatief.. bah.. azijn pissers ook wel genoemd...het is toch tof dat ik nu; en op gas ;en op benzine kan tuffen..
scheuren op "die autobahn" doe ik met spritz ,,lees benzine..
thuis,in nederland rij ik keurig m,n km,s op gas.. da,s om die sukkels daar in den haag niet nog meer te matsen ...snap je..
we hebben thuis o.a naast dit mooie automobiel ook nog wel wat anders ....ha??? ah jaaa. maar dat gaat type,s als jij eigenlijk niets aan
ik ben happy met mijn keuze,s in,t leven..
doei...
ed.............
Waarom azijnpisser? ook Hanm deelde diezelfde mening, mogelijk dat je die vergeten bent met deze classificatie? ik wens je geluk met deze combinatie.
Je voelde je mogelijk aangesproken met "een weldenkend mens" dat een Viggin of GT niet op gas zet? ik heb er alleen mijn mening over.

Toch nog even voor jouw informatie, niet alleen in den Haag kom je sukkels tegen...

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » di 14 aug, 2007 8:10

edjansson schreef:nog effe voor de persoon die zich "verde" noemt...
altijd weer negatief.. bah.. azijn pissers ook wel genoemd...
Verde kan soms (regelmatig?) wat ongenuanceerd uit de hoek komen, maar zijn opmerkingen hier vallen best mee. Hij geeft gewoon aan wat ik zelf ook al aangaf, namelijk dat we het zonden vinden.
edjansson schreef:het is toch tof dat ik nu; en op gas ;en op benzine kan tuffen..
scheuren op "die autobahn" doe ik met spritz ,,lees benzine..
Kijk, en daar ging het nou juist niet om: het maakt niet uit wat voor brandstof er door dat motorblok loopt, rijden zal'ie zekers wel doen, maar het simpele feit dat er (straks) een lpg-installatie in ligt zal de waarde van de auto drastisch verminderen zowel in geld als in gevoel (en dat laatste gaat ons als liefhebbers dus aan het hart :? ).

Verder misgun ik niemand het plezier om in een mooie Saab zoals een Viggen te rijden dus ik wens je zeker alle plezier en rijgenot die deze auto je ongetwijfelt gaat brengen :D

edjansson
Geregistreerd lid

Bericht door edjansson » di 14 aug, 2007 11:17

verde...........
inderdaad sukkels kom je niet alleen in den haag tegen.
(helaas ook op internet )
ik neem aan dat je daar woont. :lol:
ik voel me derhalve absoluut ook niet aangesproken..
misschien toch een tikkie jalours daar in je bovenkamertje??
jouw reactie betr. mijn beslissing vind ik absoluut ongenuanceerd t.o.v . de anderen die over dit onderwerp hebben bericht.
als dat jouw manier van praten en denken is dan weet ik dat..
is niet mijn ding, maar goed .
heb ik te respecteren..
ben niet boos hoor.. :lol:

ik wens u allen fijne saab tijden toe..

maarten :
vanaf vrijdag heb ik die ook en drink ik er nog effe een "shifttoets" en een "apostrofje" op maarten.. :D :D

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 14 aug, 2007 11:54

edjansson schreef:verde...........
inderdaad sukkels kom je niet alleen in den haag tegen.
(helaas ook op internet )
ik neem aan dat je daar woont. :lol:
ik voel me derhalve absoluut ook niet aangesproken..
misschien toch een tikkie jalours daar in je bovenkamertje??
jouw reactie betr. mijn beslissing vind ik absoluut ongenuanceerd t.o.v . de anderen die over dit onderwerp hebben bericht.
als dat jouw manier van praten en denken is dan weet ik dat..
is niet mijn ding, maar goed .
heb ik te respecteren..
ben niet boos hoor.. :lol:

ik wens u allen fijne saab tijden toe..

maarten :
vanaf vrijdag heb ik die ook en drink ik er nog effe een "shifttoets" en een "apostrofje" op maarten.. :D :D
Allereerst, ik vind het leuk voor je dat je een Viggen gaat rijden, vind dat ook een heel byzondere SAAB, maar vind het ook zonde dat er gas in gaat, dat eerste had ik niet zo gezegt dat laatste al wel, niets ongenuanceerds aan.

Ben niet jaloers hoor, heb daar ook helemaal geen redenen toe, en misgun niemand dat wat hem blij maakt.

Was ook nog nergens echt persoonlijk geweest.... maar goed, nu dan toch maar even, weer een "petje" erbij, lange tenen en een kort lontje zijn daarvan de meest in het oog springende kenmerken... de andere "petjes" zullen je vast graag in hun midden sluiten.
Wel leuk dat je "dat sukkels niet in alleen in den Haag voorkomen" zo direct op jezelf betrok, had niet gehoeven want was niet zo bedoeld, was daarin mogelijk wat te onduidelijk, ook leuk dat je het meteen ook zo goed kunt vinden met ons "gasorakel".

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » di 14 aug, 2007 13:08

maar goed, nu dan toch maar even, weer een "petje" erbij, lange tenen en een kort lontje zijn daarvan de meest in het oog springende kenmerken... de andere "petjes" zullen je vast graag in hun midden sluiten
je gaat wéér te ver, verde :roll: moet je nou overal met je negatieve en soms beledigende postings zo duidelijk laten doorschemeren dat je gewoon een gefrustreerd oud mannetje bent? :lol:

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » di 14 aug, 2007 13:19

Zielig dit......
Eerst iemand met een heel kort lontje die een prachtige auto verkloot (naar mening van velen), en dan spuit 11 eroverheen....Jammer dat een discussie onder volwassenen niet mogelijk is.
Bah.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 14 aug, 2007 13:26

davidjoost schreef:
maar goed, nu dan toch maar even, weer een "petje" erbij, lange tenen en een kort lontje zijn daarvan de meest in het oog springende kenmerken... de andere "petjes" zullen je vast graag in hun midden sluiten
je gaat wéér te ver, verde :roll: moet je nou overal met je negatieve en soms beledigende postings zo duidelijk laten doorschemeren dat je gewoon een gefrustreerd oud mannetje bent? :lol:
Heb je exact goed omschreven volgens mij, leuk ook die aanpassing van je onderschrift!

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » di 14 aug, 2007 13:26

Anders breng je de rest van je tijd toch gewoon hierdoor, samen met verde?
http://www.seniorweb.nl/webcontact/forum/

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » di 14 aug, 2007 13:33

Het is weer zover: Slotje!
Afbeelding

Gesloten