Faillissement Zuid Oost in Breda
-
ViggenNL
- Geregistreerd lid
Faillissement Zuid Oost in Breda
Zuid Oost zou voor haar vestiging in Breda faillissement hebben aangevraagd....
-
verde900
- Donateur

-
ClassicS
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
verde900
- Donateur

-
Ibanez
- Geregistreerd lid
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ik denk, maar let wel, ik WEET niets, maar ik denk, dat ze wel zo wijs zullen zijn geweest om die overgenomen vestiging in Breda in een aparte rechtspersoon onder te bregen. Ik kan me niet voorstellen dat de vestiging in Tilburg dan mee omvalt. Dat bedrijf staat nog erg stevig in zijn schoenen als je het mij vraagt.Style&Co schreef:en Tilburg? Heb daar mn 9-5 estate gekocht en was erg te spreken over de service aldaar
-
K Plop
- Geregistreerd lid
Kwam er zelf net achter toen ik ze wilde bellen over het startprobleem dat nog niet helemaal opgelost lijkt. Krijg ik eea rare melding via de telefoon en kan ik een bericht inspreken.
Toen maar Tilburg gebeld, die hebben de zaak uitgelegd. Zij gaan door, de chef werkplaats van Breda is naar Tilburg.
Wel erg vervelend allemaal, met name voor de medewerkers.
Toen maar Tilburg gebeld, die hebben de zaak uitgelegd. Zij gaan door, de chef werkplaats van Breda is naar Tilburg.
Wel erg vervelend allemaal, met name voor de medewerkers.
-
RG-64
- Geregistreerd lid
Mijn cabrio heb ik er ook gekocht, vandaag precies een jaar geleden! De service is daar zo goed dat - en het is absurd dat ik het zeg - ik er mijn rekeningen graag betaal! Mensen met hart voor de zaak, altijd vriendelijk en niet te beroerd ook dingen voor nop te doen, klasse.Style&Co schreef:en Tilburg? Heb daar mn 9-5 estate gekocht en was erg te spreken over de service aldaar
Hoop dat de goede mensen uit Breda plaats vinden in Tilburg, want daar waren ooit ook nog plannen om uit te breiden. Zal door de situatie nu wel wat anders zijn...