Faillissement Zuid Oost in Breda

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
ViggenNL
Geregistreerd lid

Faillissement Zuid Oost in Breda

Bericht door ViggenNL » do 04 jun, 2009 20:12

Zuid Oost zou voor haar vestiging in Breda faillissement hebben aangevraagd....

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » do 04 jun, 2009 20:36

Wat is je bron?

ViggenNL
Geregistreerd lid

Bericht door ViggenNL » do 04 jun, 2009 20:38

iemand die bij Saab werkt.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » do 04 jun, 2009 20:39

Het is voor je bedrijfsvoering niet echt geweldig dat er even niets te verkopen is, hoop voor alle SAAB dealers dat Beherman (en SAAB AB natuurlijk) op korte termijn weer voluit gaan

ClassicS
Geregistreerd lid

Bericht door ClassicS » do 04 jun, 2009 21:00

Dat zou toch wel heel snel zijn. Dealer Breda is toch enkele maanden overgenomen van Tigchelaar door Zuid Oost???

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » do 04 jun, 2009 21:07

ClassicS schreef:Dealer Breda is toch enkele maanden overgenomen van Tigchelaar door Zuid Oost???
als het je door de omstandigheden van de laatste 2 maanden onder water trekt zou ik het ook snel afstoten

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 04 jun, 2009 21:31

Is correct, stond gisteren op mijn voicemail...
Erg naar voor de mensen die er werken, ook omdat ik ze allemaal ken.

grippen
Geregistreerd lid

Bericht door grippen » do 04 jun, 2009 21:51

ja das niet leuk.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » do 04 jun, 2009 22:13

en Tilburg? Heb daar mn 9-5 estate gekocht en was erg te spreken over de service aldaar

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » do 04 jun, 2009 22:16

eh... heeft Amsterdam eigenlijk nog wel een eigen SAABdealert? of is Tilburg onderhand de dichtstbijzijnde?

Ibanez
Geregistreerd lid

Bericht door Ibanez » do 04 jun, 2009 22:43

Jeetje zeg, dat is wel heel snel. Wellicht dat Zuidoost de zaak van Tigchelaar teveel vanuit liefde voor het merk heeft overgenomen en minder vanuit bedrijfseconomische kansen. Treurig voor de mensen daar hoor.

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » do 04 jun, 2009 23:14

:bluechin:

Dat is ff schrikken.
Sterkte voor het personeel in ieder geval.

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » vr 05 jun, 2009 9:42

Style&Co schreef:en Tilburg? Heb daar mn 9-5 estate gekocht en was erg te spreken over de service aldaar
Ik denk, maar let wel, ik WEET niets, maar ik denk, dat ze wel zo wijs zullen zijn geweest om die overgenomen vestiging in Breda in een aparte rechtspersoon onder te bregen. Ik kan me niet voorstellen dat de vestiging in Tilburg dan mee omvalt. Dat bedrijf staat nog erg stevig in zijn schoenen als je het mij vraagt.

K Plop
Geregistreerd lid

Bericht door K Plop » vr 05 jun, 2009 11:33

Kwam er zelf net achter toen ik ze wilde bellen over het startprobleem dat nog niet helemaal opgelost lijkt. Krijg ik eea rare melding via de telefoon en kan ik een bericht inspreken.
Toen maar Tilburg gebeld, die hebben de zaak uitgelegd. Zij gaan door, de chef werkplaats van Breda is naar Tilburg.
Wel erg vervelend allemaal, met name voor de medewerkers.

RG-64
Geregistreerd lid

Bericht door RG-64 » vr 05 jun, 2009 11:38

Style&Co schreef:en Tilburg? Heb daar mn 9-5 estate gekocht en was erg te spreken over de service aldaar
Mijn cabrio heb ik er ook gekocht, vandaag precies een jaar geleden! De service is daar zo goed dat - en het is absurd dat ik het zeg - ik er mijn rekeningen graag betaal! Mensen met hart voor de zaak, altijd vriendelijk en niet te beroerd ook dingen voor nop te doen, klasse.

Hoop dat de goede mensen uit Breda plaats vinden in Tilburg, want daar waren ooit ook nog plannen om uit te breiden. Zal door de situatie nu wel wat anders zijn...

Plaats reactie