Saab Twente neemt Auto Janse over

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Plaats reactie
Janssen
Geregistreerd lid

Saab Twente neemt Auto Janse over

Bericht door Janssen » za 29 mar, 2008 23:48

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » zo 30 mar, 2008 0:14

Saab Twente uit Rijssen neemt de Hengelose vestiging van Janse Premium Cars in Hengelo over

Benaero
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Benaero » zo 30 mar, 2008 9:21

Dat is goed nieuws voor de Saabliefhebbers in Twente :D :D

Janssen
Geregistreerd lid

Bericht door Janssen » zo 30 mar, 2008 9:23

Benaero schreef:Dat is goed nieuws voor de Saabliefhebbers in Twente :D :D
Waarom? Wat is er niet goed aan Janse?

Benaero
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Benaero » zo 30 mar, 2008 10:06

Janssen schreef:
Benaero schreef:Dat is goed nieuws voor de Saabliefhebbers in Twente :D :D
Waarom? Wat is er niet goed aan Janse?
Het is niet aan mij en al zeker niet op dit forum om een oordeel te hebben over Janse. :roll: :roll:

Waar ik wel iets over kan zeggen is dat n.m.m. het ocassionaanbod van Baan (Saab Twente) vele malen groter zal zijn en de sfeer van het bedrijf Saabliefhebbers meer zal aanspreken.
Het is een familiebedrijf dat iets met Saab heeft en dat mis je af en toe bij de dealers, waar je een redelijke kans loopt driedelig grijs tegen te komen met "gladde praatjes". Vandaar mijn reactie. :D :wink:

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » zo 30 mar, 2008 11:21

Bij Baan zijn het hele vriendelijke mensen die inderdaad iets meer van een Saab liefhebber weghebben.

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » ma 31 mar, 2008 23:20

...redelijke kans loopt driedelig grijs tegen te komen...
Geloof me: de SAAB-dealer is een verademing na een aantal jaren de Mercedes dealer te hebben bezocht!

Menno

coupe900s
Geregistreerd lid

Bericht door coupe900s » di 29 apr, 2008 15:50

'k Heb beide bedrijven bezocht in het verleden, en op basis van aansluiting bij de klant toch voor Baan gekozen. Ben wel blij met de overname want Baan was toch vooral qua tijd een stuk verder voor me. Mocht ik dan wel altijd lekker in mijn Saab rijden, maar toch :lol:
Na de overname even contact gehad met de Hengelose afdeling en de service vanuit het Rijssense wordt onverkort doorgezet naar het Hengelose. Fijn, weer een teken dat er begrip voor de klant is.
Overigens, de positieve/negatieve dealer-ervaringen die overal op dit forum genoemd worden hebben alles te maken met persoonlijke eigenschappen van mensen en niets met het merk Saab! En bedenk ook even: Saab is een wat eigenzinnig merk, gekozen door misschien meer eigenzinnige mensen dan doorsnee, en daar moet je als dealer dan maar net de contactuele en communicatieve vaardigheden voor hebben om mee om te kunnen gaan.
Er is op dat gebied overigens vaak nog wel behoorlijk wat te trainen, dus er is nog hoop! 8)

Janssen
Geregistreerd lid

Bericht door Janssen » zo 11 mei, 2008 21:11

900 SE C schreef:Saab Twente uit Rijssen neemt de Hengelose vestiging van Janse Premium Cars in Hengelo over
Volgens de website's heeft de overname al plaatsfgevonden? Is/was iemand "vaste" klant bij Janse in Hengelo/danwel Saab gekocht bij Janse? Hebben jullie dan persoonlijk bericht gekregen (van Janse danwel Baan) over deze overname en de evt gevolgen/wijzigingen voor de klant?

Ik niet .....

Zou volgens mij wel zo netjes zijn, toch?

coupe900s
Geregistreerd lid

Bericht door coupe900s » ma 12 mei, 2008 0:46

Ja hoor, ik sta in de database van Janse en heb keurig, twee dagen voor de overname een brief van Janse gehad waarin verteld werd dat Maarten en Edwin Baan de Janse-vestiging in Hengelo hebben overgenomen.
Daarna met Edwin en Maarten gesproken, in Hengelo, en gehoord dat voor klanten van Baan die het eenvoudiger vinden om in Hengelo zaken te doen eenvoudig de gegevens naar Hengelo kunnen worden overgeheveld.
Zelfs mijn winterbanden die nog in Rijssen stonden hebben ze voor me naar Hengelo gebracht: ze wonen beiden in Rijssen en car-poolen dagelijks naar Hengelo (ik geloof in een Moskvitch).
Fijn he dat we in heel Twente nu al twee prettige Saabdealers hebben. Misschien gaan we binnenkort wel veel meer Saabs zien hier.
En wat voor mij zo leuk is: Maarten vindt het leuk om die 'oudere' zo goed als nieuwe Saabs op de weg te houden...

Janssen
Geregistreerd lid

Bericht door Janssen » ma 12 mei, 2008 16:49

Dan zal er wel een vinkje verkeerd staan bij mijn gegevens in hun database :lol: !

Eind vorig jaar namelijk bij Janse een nieuwe 93 "opgehaald" en mijn oude ingeleverd.

Nooit iets gehoord wat betreft de overname.

coupe900s
Geregistreerd lid

Bericht door coupe900s » di 13 mei, 2008 16:17

Ha! Misschien ios het een maandagochtendauto (Je weet hoe erg het is gesteld met het alcoholistenpercentage in Zweden) en willen ze van Janse nix met je te maken hebben, bang voor de claims. Ruik je dat overigens niet als je in je auto stapT :wink: 8)

Ff serieus: als je komende dagen in de buurt bent van Twente, rij d'r dan gewoon ff langs, maak kennis en check of je daar bekend bent, laat je op de maillijst zetten. Blijf je op die manier op de hoogte!

coupe900s
Geregistreerd lid

Bericht door coupe900s » ma 26 mei, 2008 14:00

Ben er net nog ff geweest en alles is volop in bedrijf! (Slangetje van ruitensproeiert was losgeschoten en dan is het wel het eenvoudigst om op de brug ff aan de onderkant het slangetje te bevestigen) FF op de brug, vastmaken en reservoir bijvullen en alles ok. Kosten: Nada! want service Toppie!

Plaats reactie