Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » wo 07 nov, 2007 11:47
Hij is leuk.

-
Rutger
- Geregistreerd lid
Bericht
door Rutger » zo 11 nov, 2007 16:15
Ik hoorde eergisteren op de radio een reclame van Saab en elk spoor van ons Margreet Dolman ontbrak. Zijn ze wijs geweest en hebben ze haar overboord gegooid?
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » zo 11 nov, 2007 16:58
Rutger schreef:Ik hoorde eergisteren op de radio een reclame van Saab en elk spoor van ons Margreet Dolman ontbrak. Zijn ze wijs geweest en hebben ze haar overboord gegooid?
Laten we bidden...
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Bericht
door DaVinz » zo 11 nov, 2007 17:04
indd was ook wel blij geen dolman te horen, dit is nog niet echt leuk maar iig wel beter
-
Ivo 9-3SS
- Geregistreerd lid
Bericht
door Ivo 9-3SS » ma 12 nov, 2007 18:32
Niet leuk, wel duidelijk. Das beter als andersom

-
andersson
- Geregistreerd lid
Bericht
door andersson » zo 18 nov, 2007 0:56
vind de Volkskrant advertentie niet zo bijzonder.
Erger me dood aan die Dolman reclame's, echter hierdoor vallen de reclame's wel op en dat is wat telt.
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » zo 18 nov, 2007 12:40
andersson schreef:vind de Volkskrant advertentie niet zo bijzonder.
Erger me dood aan die Dolman reclame's, echter hierdoor vallen de reclame's wel op en dat is wat telt.
Wat telt is of je er meer Saab's van gaat verkopen. Een irritante reclame zorgt er bij mij niet voor dat ik het product ga kopen...integendeel
-
andersson
- Geregistreerd lid
Bericht
door andersson » zo 18 nov, 2007 16:21
marq101 schreef:andersson schreef:vind de Volkskrant advertentie niet zo bijzonder.
Wat telt is of je er meer Saab's van gaat verkopen. Een irritante reclame zorgt er bij mij niet voor dat ik het product ga kopen...integendeel
Irritant is het zeker, en in eerste instantie past het ook geenszins bij Saab! Echter iedereen heeft het erover en deze al dan niet negatieve negatieve publiciteit resulteert toch vaak in positieve verkopen.