Hirsch Performance dubbele uitlaat

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
t464120
Geregistreerd lid

Hirsch Performance dubbele uitlaat

Bericht door t464120 » do 09 aug, 2007 18:36

Wat vinden de heren hiervan:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Prijskaartje: 1512€

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » do 09 aug, 2007 18:37

Belachelijk! En zeer lelijk. Een Saab moet niet opvallen en al helemaal niet d.m.v. een kachelpijp of 2 :roll:

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » do 09 aug, 2007 19:05

Als ze een kleine uitsparing maken in de bumper, of het wegwerken als bij de 9-3 Aero. Mooi zo. Nu vind ik het ook wel netjes, de uitlaten zijn mooi strak. 8)

Daantje
Geregistreerd lid

Bericht door Daantje » do 09 aug, 2007 19:22

Bigivan schreef:Belachelijk! En zeer lelijk. Een Saab moet niet opvallen en al helemaal niet d.m.v. een kachelpijp of 2 :roll:
Het tegengestelde :lol:

Schitterend, geweldig, prachtig, Doen!!!..Zoveel standaart saabs op de weg, het is beter op te vallen..
En waarom niet door een kachelpijp of 2 8) als ie zo mooi klinkt als ie eruuit ziet.......nog beterrrrr

Wel duur.................Maar kon ik ´t missen, zou ik het ervoor over hebben :wink:

Barre
Geregistreerd lid

Bericht door Barre » do 09 aug, 2007 22:26

Helemaal mee eens.Super gaaf alleen nog gaas er tussen.

JT
Geregistreerd lid

Bericht door JT » do 09 aug, 2007 22:34

Bigivan schreef:Belachelijk! En zeer lelijk. Een Saab moet niet opvallen en al helemaal niet d.m.v. een kachelpijp of 2 :roll:
eens...

Iets visueels extra vind ik mooi,en ze hangen wel mooi iets terug onder de koets maar het mag wel iets subtieler dan die twee regenpijpen.

t464120
Geregistreerd lid

Bericht door t464120 » do 09 aug, 2007 23:04

en zo klinkt ie, al is het niet zo duidelijk:
http://www.hirsch-performance.ch/getAtt ... ae3772241f

boaa mn vader zal het iets te duur vinden, en hij is niet zo voor het tune... helaas :roll: maar kvindt de orginele uitlaat eigelijk zeker zo mooi, vooral subtieler dan.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » do 09 aug, 2007 23:35

ovaal was mooier geweest dan van die ronde stortkokers en ze hangen er ook nog eens te ver onder...... nee dan waren de Hirsch uitlaten van de vorige 9-5 een stuk specialer en passender...

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » vr 10 aug, 2007 0:01

dit soort uitlaten met een t stuk om te laten lijken dat er twee uitlaten op je auto zitten zijn gewoon ............. (scheldwoord mag je zelf invulen)
ik vind dat een dubbele uitlaat bij een v motor hoort en dan twee echte uitlaten dus geen nep t stuk er tussen

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » vr 10 aug, 2007 0:31

Erg mooi, goed geluid ook. Diep maar niet te.
tanisha schreef:dit soort uitlaten met een t stuk om te laten lijken dat er twee uitlaten op je auto zitten zijn gewoon ............. (scheldwoord mag je zelf invulen)
ik vind dat een dubbele uitlaat bij een v motor hoort en dan twee echte uitlaten dus geen nep t stuk er tussen
Hoe bedoel je "te laten lijken". Het is een systeem met 2 uitlaten(eindpijpen). Heel normaal, en bij heel veel merken op een identieke manier uitgevoerd.

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » vr 10 aug, 2007 0:39

erik schreef:Erg mooi, goed geluid ook. Diep maar niet te.
tanisha schreef:dit soort uitlaten met een t stuk om te laten lijken dat er twee uitlaten op je auto zitten zijn gewoon ............. (scheldwoord mag je zelf invulen)
Hoe bedoel je "te laten lijken". Het is een systeem met 2 uitlaten(eindpijpen). Heel normaal, en bij heel veel merken op een identieke manier uitgevoerd.
ik bedoel dus dat ik het zo een beetje nep vind en het doet mij een beetje aan de gti en crx beweging denken je weet wel de mijne is mooier omdat er twee stort kokers onder liggen dat iedee dus

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » vr 10 aug, 2007 0:42

Wat dat betreft had Ford het met onze ouwe 86er Scorpio 4x4 niet verkeerd. Elke bank van 3 cylinders had een eigen cat, eigen middendemper en pas bij de einddemper onder de kofferbak kwamen ze middels een Y stuk bij de einddemper.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 10 aug, 2007 8:37

Maakt wel een net subtiel geluid.

WMB
Geregistreerd lid

Bericht door WMB » vr 10 aug, 2007 9:59

deze van Hirsch vind ik een stuk fraaier:
http://www.hirsch-performance.co.uk/get ... 39fd716502'

Henk-Jan
Donateur