Moeten we hier blij mee zijn?
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Moeten we hier blij mee zijn?
http://gaylife.about.com/od/gayproductr ... aycars.htm
2) Best Car for the New Gay Family
2006 Saab 9-5 Wagon
Saab began as a jet engine company until it's side gig in the auto industry put it on the household map. It's often quirky design and features make it a true enthusiasts ride. The 9-5 isn't your traditional boring cruiser and even in the SportCombi Wagon version onlookers see the driver as one who desires unique style. The Saab 9-5 is an individual that refuses to follow the pack, just like the new gay dad and his family.
En nog een linkje.
2) Best Car for the New Gay Family
2006 Saab 9-5 Wagon
Saab began as a jet engine company until it's side gig in the auto industry put it on the household map. It's often quirky design and features make it a true enthusiasts ride. The 9-5 isn't your traditional boring cruiser and even in the SportCombi Wagon version onlookers see the driver as one who desires unique style. The Saab 9-5 is an individual that refuses to follow the pack, just like the new gay dad and his family.
En nog een linkje.
-
Swedish_90
- Geregistreerd lid
-
Bigivan
- Geregistreerd lid
O, leuk!
Bij ons op de gemeente rijden er nochtans redelijk veel 9-5 estate's rond en volgens mij is er maar 1 gay-koppel bij. Wel leuke mensen, dus is mijn conclusie: niet alleen best gay familycar maar ook best toffe mensenauto, want wat er soms met B...W en Me...es rondrijdt. Veel Johnny's, hoor. Bij die Saabs bij mijn weten geen.
Bij ons op de gemeente rijden er nochtans redelijk veel 9-5 estate's rond en volgens mij is er maar 1 gay-koppel bij. Wel leuke mensen, dus is mijn conclusie: niet alleen best gay familycar maar ook best toffe mensenauto, want wat er soms met B...W en Me...es rondrijdt. Veel Johnny's, hoor. Bij die Saabs bij mijn weten geen.
-
bmw3er
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Ik wilde er verder niet veel mee zeggen hoor. Kan alleen wel weer voor grappen/verhalen zorgen. Nadat de Audi TT door de Vlaamse homobond was uitgeroepen tot auto van het jaar (of iets dergelijks) was de (online-)reputatie van die auto in ieder geval wel redelijk gesloopt. Op alle communities is het ineens een 'nichtenbak' (maar oke, dat is het ook wel een beetje).
Daar heb je wel gelijk in ja.Swedish_90 schreef:En trouwens, als de BMW 5-serie op één staat hoef je je niet te schamen.
-
jelger
- Geregistreerd lid
dat ligt dan meer aan de mensen met zo'n oordeel, en schijterigheid om er dan in te gaan rijden (en "bang" te zijn om voor nicht uitgemaakt te worden, wat oh oh oh.. je zou toch eens.... ) dan aan iemand anders.
het zal me verder ook ruk wezen of katholieken in een punto rijden en moslims in een overpimpte bmw.
en ja, mijn homo neef in Nieuw Zeeland heeft of had een Saab. who cares? ze hadden eerder een BX, maar dat kon ook nietmeer met hun politieke profiel na Mururoa, mede dankzij het beknellend associatieve karakter van primitieve mensen.
het zal me verder ook ruk wezen of katholieken in een punto rijden en moslims in een overpimpte bmw.
en ja, mijn homo neef in Nieuw Zeeland heeft of had een Saab. who cares? ze hadden eerder een BX, maar dat kon ook nietmeer met hun politieke profiel na Mururoa, mede dankzij het beknellend associatieve karakter van primitieve mensen.
-
krokoklaas
- Geregistreerd lid
Grappig, jarenlang is Subaru doorgegaan voor een homo auto.
Inmiddels heb ik weleens begrepen dat een gemiddeld homopaar financieel meer te besteden heeft dan een gemiddeld heteropaar en daardoor ook in staat is de wat duurdere automobielen aan te schaffen.
Omdat elk nadeel ook zijn voordeel heeft; Ze hebben natuurlijk geen vrouw die constant klaagt dat er teveel geld aan de auto besteed wordt.
Inmiddels heb ik weleens begrepen dat een gemiddeld homopaar financieel meer te besteden heeft dan een gemiddeld heteropaar en daardoor ook in staat is de wat duurdere automobielen aan te schaffen.
Omdat elk nadeel ook zijn voordeel heeft; Ze hebben natuurlijk geen vrouw die constant klaagt dat er teveel geld aan de auto besteed wordt.
-
RoccoH
- Donateur (5x)

oh, vandaar dat laatst op de snelweg ik ingehaald werd door een TT die achterna gezeten werd door zo'n bouwvakkers-VW-Caddy!Rutger schreef:Ik wilde er verder niet veel mee zeggen hoor. Kan alleen wel weer voor grappen/verhalen zorgen. Nadat de Audi TT door de Vlaamse homobond was uitgeroepen tot auto van het jaar (of iets dergelijks) was de (online-)reputatie van die auto in ieder geval wel redelijk gesloopt. Op alle communities is het ineens een 'nichtenbak' (maar oke, dat is het ook wel een beetje).
...
-
Bjorn023
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Zie mijn eerdere post in dit topic. Ik geef toe dat de bewoording van de topictitel anders had gekund.Bjorn023 schreef:Wat wil de topicsteller hiermee zeggen??
Het blijkt dat homo's alleen maar smaak hebben.