Moeten we hier blij mee zijn?

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
Rutger
Geregistreerd lid

Moeten we hier blij mee zijn?

Bericht door Rutger » zo 28 mei, 2006 20:24

http://gaylife.about.com/od/gayproductr ... aycars.htm

2) Best Car for the New Gay Family
2006 Saab 9-5 Wagon

Saab began as a jet engine company until it's side gig in the auto industry put it on the household map. It's often quirky design and features make it a true enthusiasts ride. The 9-5 isn't your traditional boring cruiser and even in the SportCombi Wagon version onlookers see the driver as one who desires unique style. The Saab 9-5 is an individual that refuses to follow the pack, just like the new gay dad and his family.

En nog een linkje.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » zo 28 mei, 2006 20:31

tja...

Swedish_90
Geregistreerd lid

Bericht door Swedish_90 » zo 28 mei, 2006 20:40

Iedere verkochte auto telt, dus waarom niet? En trouwens, als de BMW 5-serie op één staat hoef je je niet te schamen.

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » zo 28 mei, 2006 20:46

O, leuk! :D

Bij ons op de gemeente rijden er nochtans redelijk veel 9-5 estate's rond en volgens mij is er maar 1 gay-koppel bij. Wel leuke mensen, dus is mijn conclusie: niet alleen best gay familycar maar ook best toffe mensenauto, want wat er soms met B...W en Me...es rondrijdt. Veel Johnny's, hoor. Bij die Saabs bij mijn weten geen. :roll:

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » zo 28 mei, 2006 20:50

dat zijn dingen waar ik mij niet druk om maak, wat een gel..l. Had diegene die hier mee gekomen is niet wat anders te doen?

Bigivan
Geregistreerd lid

Re: re

Bericht door Bigivan » zo 28 mei, 2006 21:03

edwardkommeren schreef:dat zijn dingen waar ik mij niet druk om maak, wat een gel..l. Had diegene die hier mee gekomen is niet wat anders te doen?
Neen, je kunt anders ook een stukje za....en!

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 28 mei, 2006 22:49

en?

dus nu?

beetje suggestieve titel...

bmw3er
Geregistreerd lid

Bericht door bmw3er » ma 29 mei, 2006 11:36

zo waar niet slecht, op nr 2! en dat terwijl de nieuwe 95 estate ook in de review waarnaar gelinkt wordt, wordt afgekraakt. Zelfs een subaru legacy of passat is beter!

Jacco K.
Geregistreerd lid

Bericht door Jacco K. » ma 29 mei, 2006 12:51

Wat moet ik hier nu over zeggen.

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » ma 29 mei, 2006 15:29

Ik wilde er verder niet veel mee zeggen hoor. Kan alleen wel weer voor grappen/verhalen zorgen. Nadat de Audi TT door de Vlaamse homobond was uitgeroepen tot auto van het jaar (of iets dergelijks) was de (online-)reputatie van die auto in ieder geval wel redelijk gesloopt. Op alle communities is het ineens een 'nichtenbak' (maar oke, dat is het ook wel een beetje).
Swedish_90 schreef:En trouwens, als de BMW 5-serie op één staat hoef je je niet te schamen.
Daar heb je wel gelijk in ja.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 29 mei, 2006 15:35

dat ligt dan meer aan de mensen met zo'n oordeel, en schijterigheid om er dan in te gaan rijden (en "bang" te zijn om voor nicht uitgemaakt te worden, wat oh oh oh.. je zou toch eens.... ) dan aan iemand anders.

het zal me verder ook ruk wezen of katholieken in een punto rijden en moslims in een overpimpte bmw.

en ja, mijn homo neef in Nieuw Zeeland heeft of had een Saab. who cares? ze hadden eerder een BX, maar dat kon ook nietmeer met hun politieke profiel na Mururoa, mede dankzij het beknellend associatieve karakter van primitieve mensen.

krokoklaas
Geregistreerd lid

Bericht door krokoklaas » ma 29 mei, 2006 15:52

Grappig, jarenlang is Subaru doorgegaan voor een homo auto.
Inmiddels heb ik weleens begrepen dat een gemiddeld homopaar financieel meer te besteden heeft dan een gemiddeld heteropaar en daardoor ook in staat is de wat duurdere automobielen aan te schaffen.
Omdat elk nadeel ook zijn voordeel heeft; Ze hebben natuurlijk geen vrouw die constant klaagt dat er teveel geld aan de auto besteed wordt.

RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » ma 29 mei, 2006 15:59

Rutger schreef:Ik wilde er verder niet veel mee zeggen hoor. Kan alleen wel weer voor grappen/verhalen zorgen. Nadat de Audi TT door de Vlaamse homobond was uitgeroepen tot auto van het jaar (of iets dergelijks) was de (online-)reputatie van die auto in ieder geval wel redelijk gesloopt. Op alle communities is het ineens een 'nichtenbak' (maar oke, dat is het ook wel een beetje).
...
oh, vandaar dat laatst op de snelweg ik ingehaald werd door een TT die achterna gezeten werd door zo'n bouwvakkers-VW-Caddy! :P

Bjorn023
Geregistreerd lid

Bericht door Bjorn023 » za 24 jun, 2006 20:57

Wat wil de topicsteller hiermee zeggen??
Het blijkt dat homo's alleen maar smaak hebben.

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » za 24 jun, 2006 21:08

Bjorn023 schreef:Wat wil de topicsteller hiermee zeggen??
Het blijkt dat homo's alleen maar smaak hebben.
Zie mijn eerdere post in dit topic. Ik geef toe dat de bewoording van de topictitel anders had gekund.

Plaats reactie