Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » di 30 aug, 2005 21:29
Robert Toet schreef:Ligt het aan mij of zie ik in de achterklep van de sedan iets van de volvo S80 terug. Vind ik verder niet erg hoor maar vraag me af of meerdere dat zien. Alleen het deksel he...niet de lichten. Verder vind ik hem toch niet verkeerd.
Dus dat S80 deel is wat verkeerd, maar verder niet?
Ehhh

bij de S80 zit de achterklep inderdaad ook tussen de achterlichten.
-
Zweedsekracht
- Geregistreerd lid
Bericht
door Zweedsekracht » di 30 aug, 2005 23:01
verdorie wat ziet ze er snel uit...
kan niet wachten totdat ze een keer in breda komt langsrazen...
-
N2024
- Geregistreerd lid
Bericht
door N2024 » wo 31 aug, 2005 9:16
Edjes schreef:N2024 schreef:Oosthoek schreef:
Kan niet wachten tot ik hem spot, en dat geldt eigenlijk nóg meer voor de 9-3 estate. Weet iemand wanneer die geleverd worden??
IK KRIJG HEM ROND 15 OKTOBER!
He! Ik wil 'm ook wel
krijgen.
Hoe doe je dat? 8)
Heb mijn 9-3 hatch verkocht en mijn spaarpot geplunderd...
-
szaab
- Geregistreerd lid
Bericht
door szaab » wo 31 aug, 2005 10:24
Ligt het aan mij of zie ik in de achterklep van de sedan iets van de volvo S80 terug
De bovendste rand van de kofferdeksel loopt inderdaad in dezelfde lijn en het gedeelte waar de kentekenplaat zit lijkt ook erg op de 1ste generatie s80 modellen....achterlichten niet(duidelijk!).
-
RG-64
- Geregistreerd lid
Bericht
door RG-64 » wo 31 aug, 2005 10:57
Geplukt van een ander forum:
The all-new SAAB 9-5 is due MY08. It took them awhile to decide on which platform it would be built on(was actually going to be built on the Zeta(?sp) RWD platform), they have decided to build it on a stretched Epsilon II platform and are already working on it. All new SAABs will have available AWD on this revised platform.
Look what Ford did with Volvo... rumour is GM actually cancelled the first SAAB suv that shared platforms with the Cadillac SRX because it was nicer than the SRX and they want Cadillac to be considered better than SAAB hence the Cadillac BLS has higher HP ratings than the 9-3... GM is trying but I don't like how they're going about it. I for one would never consider buying a Cadillac so why not let both shine when they can.
-
szaab
- Geregistreerd lid
Bericht
door szaab » wo 31 aug, 2005 12:42
All new SAABs will have available AWD on this revised platform.
Hmmm...een nieuwe 9-5 aero AWD!!! Dat beloofd veel goeds.

-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » wo 31 aug, 2005 12:50
En de v6 er in

-
Robert Toet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Robert Toet » wo 31 aug, 2005 13:37
Dus dat S80 deel is wat verkeerd, maar verder niet?
Nee hoor dat deel vind ik ook niet verkeerd, vind dat juist wel mooi. De hele auto vind ik steeds mooier worden eigenlijk:)
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » wo 31 aug, 2005 17:57
Ik kan hem wel waarderen, het is een neus met wat testosteron, veeeel beter als die grote bek van de nieuwe Audi's.
-
baastiaan
- Geregistreerd lid
Bericht
door baastiaan » wo 31 aug, 2005 18:23
@johnjaap
Knal de prijzen even door deze calculator.
http://www.autoweek.nl/bpmcalculator.php
Ik weet niet welke taxen de Deutschers hanteren, die moeten er nog even af.
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
Bericht
door johnjaap » wo 31 aug, 2005 19:04
Hier heb ik in dit geval niet zoveel aan;
Deze calculator is handig om uit te rekenen hoeveel BPM u moet afdragen bij invoer van een auto uit het buitenland. Hiervoor dient u uit te gaan van de Nederlandse bruto aanschafprijs inclusief eventuele accessoires van het betreffende bouwjaar. De aanschafprijs kunt u opzoeken in het onderdeel CarBase op deze website. De berekende BPM is het bedrag dat u moet afdragen bij invoer.
In feite splitst het de Nederlandse catalogusprijs uit.
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
Bericht
door johnjaap » wo 31 aug, 2005 19:08

Sorry, ik heb niet goed gelezen; als ik van de nettoprijs van een Aero sedan uitga, €34396,55 , dan zal deze in Nederland €54.938,- gaan kosten. Als je dat afzet tegen de huidige nieuwwaarde van €53.090,- valt het mij niet tegen.
Overigens is het toch zuur om te zien hoeveel onze oosterburen op een dergelijke auto besparen.
-
baastiaan
- Geregistreerd lid
Bericht
door baastiaan » wo 31 aug, 2005 19:34
Inderdaad, zij betalen voor de Sport Estate Aero 40.950 euro, wij 15.000 meer.
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » wo 31 aug, 2005 19:45
baastiaan schreef:Inderdaad, zij betalen voor de Sport Estate Aero 40.950 euro, wij 15.000 meer.
Maar wij hebben gele nummerplaten