Saab 95, laat jemening horen!!

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 16 sep, 2005 17:34

nou nou zeg grootte letters word beschouwd als schreeuwen :donot:

Maar wat vinden wij van saab tja......................

oh en red76 het is verslag niet verslagje

Jochen
Geregistreerd lid

Bericht door Jochen » vr 16 sep, 2005 17:56

@Mods, misschien dit topic sluiten en vragen aan lala01 om een nieuw en duidelijker topic te openen?

Dan kunnen we met een nieuwe lei beginnen want zo is het ook niets...

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » vr 16 sep, 2005 18:07

Mag ik als één van de mods opmerken dat hier helemaal niet zo'n onduidelijke vraag werd gesteld, maar dat er uiterst flauw op wordt gereageerd door deze en gene!!??
De titel van het topic mag dan niet volledig juist zijn, het lezen van het eerste bericht, en in het bijzonder het gedeelte "9-5 SportsWagon" zijn volstrekt duidelijk.
Ik laat het topic open, hopend op een antwoord waar lala01 echt wat aan heeft!

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 16 sep, 2005 18:47

Sorry :oops:

Red76
Geregistreerd lid

Bericht door Red76 » vr 16 sep, 2005 19:22

nacra 93 schreef:oh en red76 het is verslag niet verslagje
Wat jij wil nacra!(klein verslag)

lala01,

Heb je deze topic gelezen:

viewtopic.php?t=5394

Hier staan veel reactie's over de nieuwe 9-5.
De 9-5 Estate laat nog ff op zich wachten.

Groet,

Red

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » vr 16 sep, 2005 19:34

Ik zou zeggen ''lalalala'' maak eens een proefrit bij de dealer dan kun je al 1 vraag schappen :wink:
btw;succes met je onderzoek.

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » vr 16 sep, 2005 19:49

Hanm schreef:Mag ik als één van de mods opmerken dat hier helemaal niet zo'n onduidelijke vraag werd gesteld, maar dat er uiterst flauw op wordt gereageerd door deze en gene!!??
De titel van het topic mag dan niet volledig juist zijn, het lezen van het eerste bericht, en in het bijzonder het gedeelte "9-5 SportsWagon" zijn volstrekt duidelijk.
Ik laat het topic open, hopend op een antwoord waar lala01 echt wat aan heeft!
Hanm, daar ben ik het helemaal mee eens!!!!!!!!!

Ik schaam me voor jullie :x

Gaan we hem nu nog helpen of gaan we ons gedragen als opel rijders!!!!!!!!!

EJ :evil:

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » vr 16 sep, 2005 19:52

Ik vind de reacties ook van een enigszins bedroevend niveau, wat is er mis met een doodnormale vraag :?:

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » vr 16 sep, 2005 20:14

lala01 schreef:Ok, SORRY!! Ik zal het ff anders vragen: WAT VINDEN JULLIE VAN SAAB????
Saab?? wat is dat?

tuftuf

Bericht door tuftuf » vr 16 sep, 2005 20:58

Hanm schreef:Mag ik als één van de mods opmerken dat hier helemaal niet zo'n onduidelijke vraag werd gesteld, maar dat er uiterst flauw op wordt gereageerd door deze en gene!!??
Helemaal mee eens!!!!

tuftuf

Bericht door tuftuf » vr 16 sep, 2005 20:58

Hoi lala01,

Toen ik verhuisd ben naar Zweden maakten ze hier heel veel reklame voor de Saab 9-5 Kombi (zoals de Sportwagon/Estate hier in Zweden genoemd word) Ik ben altijd geinteresseerd geweest in Saab vanwege de luchtvaart, maar deze auto maakte mijn interesse voor Saab alleen maar groter! Zo'n auto wilde ik ook hebben!!! Wow! Uiterlijk vind ik de 9-5 de mooiste Saab die gemaakt is. Vooral de kombi uitvoering!

Toen Anne en ik vorig jaar een proefrit maakten met onze 9-5 waren we beiden meteen verkocht. Mijn vrouw Anne zei 'Vergeleken met deze auto zijn alle auto's waar ik voorheen in gereden heb traktors....' :) We waren dus meteen verkocht en hebben nu een 'ståhlgrå' Saab 9-5 Kombi 2.3t MY2003 :D

Deze zomer zijn we met de Saab 9-5 naar Nederland gereden. Totaal een dikke 3000 km gereden. Wat een heerlijke komfortabele auto voor de lange afstand.

Ik heb elke dag 60 km naar mijn werk (en terug ook ;) ) maar met een Saab 9-5 'onder je kont' is dat 'peanuts'. Het kan net zo goed 60 mil zijn. (1 Zweedse mil = 10 kilometer)

Kortom ... de Saab 9-5 SportWagon is een genot om mee te rijden!!!

Groeten,
Jan & Anne från Sverige

johnjaap
Geregistreerd lid

Bericht door johnjaap » vr 16 sep, 2005 21:21

@ Lala01: Ik denk dat je heel veel informatie kunt halen uit de reactie's op de vernieuwde Saab 9-5 in het volgende topic:

viewtopic.php?t=5394

Succes met je onderzoek!

John©

lala01
Geregistreerd lid

Bericht door lala01 » za 17 sep, 2005 15:36

Echt dankjewel voor jullie normale reacties!! :D Sorry nog voor m'n foutje...

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 17 sep, 2005 15:42

Succes :lol:

Elevation12,000
Geregistreerd lid

Bericht door Elevation12,000 » za 17 sep, 2005 17:31

lala01,

Ik denk dat menigeen je graag zou willen helpen, echter het eerste wat ik mij iig afvroeg:

- je komt met een paar tamelijk globale vragen => hoe kan je nu vergelijkingen maken en conclusies trekken?
- vraag je ook Mercedesrijders? En OV'ers?
- representativiteit?
- ...

Het lijkt er nu een beetje op dat ik bij wijze van spreken pagina's vol zou kunnen typen zonder dat dit leidt tot een zinnige conclusies.

Ik wil je toch wat meegeven: Ik vind de nwe 9-5 mooi. Ik vind het een echte SAAB; solide, veilig, verstandig, voldoende individueel... Net als meer hedendaagse auto's (allemaal BMW achterna)heeft hij wel een beetje een boeventronie. Dit is echt anders dan bij SAAB's van pakweg 15 jaar geleden. Dat waren ook rijdersauto's, maar voor rijders met in mijn optiek meer rust in de bol. In bepaalde grote markten zijn er daar kennelijk niet zo veel meer van. SAAB vind ik meer rijdersauto tov bv Volvo. De laatste zou ik kopen voor mijn gezin, de SAAB voor mezelf en het gezin kan net zo safe en comfortabel mee. Ik kies dus een SAAB, temeer daar ik 28 en alleenstaand ben. Ik verkies de SW boven de sedan, want daar past mijn mtb ueberhaupt niet in => actieve levensstyle. SAAB sponsort samen met Salomon actieve sporten. Dit + 'veelzijdigheid' (ook typisch SAAB), maakt de SW voor mij interessanter als SAAB dan de sedan.

Succes!

Plaats reactie