Volvo heeft Saab nodig...
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
N207
- Donateur

-
Reub
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Reub
- Geregistreerd lid
Ik verwijt Volvo helemaal niets hoor.verde900 schreef:Reub schreef:Maar is het dan niet zo dat hiermee de kansen voor de 9-1 op drastische wijze om zeep geholpen worden?Wordt Volvo nu verweten dat GM geen visie heeft?
-
verde900
- Donateur

-
Reub
- Geregistreerd lid
Wie heeft er volgens jou dan liggen pitten? En waarom noem je het pitten?verde900 schreef:Jij meent er nog een strategische move in te zien, volgens mij lag er iemand te pittenReub schreef:Ik verwijt Volvo helemaal niets hoor.GM daarentegen is voor mij nog niet helemaal duidelijk. Iemand een idee bij deze strategische move?
-
verde900
- Donateur

De GM-er die gemist heeft hoe belangrijk het milieu in Zweden ook voor SAAB als autofabrikant is terwijl SAAB technologies min of meer binnen dezelfde organisatie bezig is als participant van dat specifieke milieuproject, het is dan wel dezelfde naam SAAB maar het is de Technologie SAAB Group waarvan de kennis gewoon gekocht wordt door Volvo.Reub schreef:Wie heeft er volgens jou dan liggen pitten? En waarom noem je het pitten?
Kijk hier eens wat de zusterclub SAAB Technologies allemaal doet: http://www.saabgroup.com/en/ProductsSer ... rvices.htm
-
verde900
- Donateur