Volvo heeft Saab nodig...

Welk nieuws is er op het Saab gebied in de wereld?
jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » ma 17 mar, 2008 23:54

Hehe Volvo verkoopt Alleen in Nederland al 6 x meer auto's dan Saab.

N207
Donateur
Donateur

Bericht door N207 » di 18 mar, 2008 0:49

Troll fan schreef:En dan geven ze twee jaar later de technische kennis maar weg aan Volvo !

Kan wel ;-(+ ;-(+ ;-(+
Ik niet dat ze de techniek "weggeven". Er zal best een goede deal uitgesleept zijn.
En zo krijgt Saab via de achterdeur toch overheidsgeld binnen :wink:.

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 18 mar, 2008 11:56

Maar is het dan niet zo dat hiermee de kansen voor de 9-1 op drastische wijze om zeep geholpen worden? :?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 18 mar, 2008 11:57

Reub schreef:Maar is het dan niet zo dat hiermee de kansen voor de 9-1 op drastische wijze om zeep geholpen worden? :?
:? Wordt Volvo nu verweten dat GM geen visie heeft?

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 18 mar, 2008 12:00

verde900 schreef:
Reub schreef:Maar is het dan niet zo dat hiermee de kansen voor de 9-1 op drastische wijze om zeep geholpen worden? :?
:? Wordt Volvo nu verweten dat GM geen visie heeft?
Ik verwijt Volvo helemaal niets hoor. :wink: GM daarentegen is voor mij nog niet helemaal duidelijk. Iemand een idee bij deze strategische move?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 18 mar, 2008 12:09

Reub schreef:Ik verwijt Volvo helemaal niets hoor. :wink: GM daarentegen is voor mij nog niet helemaal duidelijk. Iemand een idee bij deze strategische move?
Jij meent er nog een strategische move in te zien, volgens mij lag er iemand te pitten

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 18 mar, 2008 12:16

verde900 schreef:
Reub schreef:Ik verwijt Volvo helemaal niets hoor. :wink: GM daarentegen is voor mij nog niet helemaal duidelijk. Iemand een idee bij deze strategische move?
Jij meent er nog een strategische move in te zien, volgens mij lag er iemand te pitten
Wie heeft er volgens jou dan liggen pitten? En waarom noem je het pitten?

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 18 mar, 2008 12:45

Reub schreef:Wie heeft er volgens jou dan liggen pitten? En waarom noem je het pitten?
De GM-er die gemist heeft hoe belangrijk het milieu in Zweden ook voor SAAB als autofabrikant is terwijl SAAB technologies min of meer binnen dezelfde organisatie bezig is als participant van dat specifieke milieuproject, het is dan wel dezelfde naam SAAB maar het is de Technologie SAAB Group waarvan de kennis gewoon gekocht wordt door Volvo.

Kijk hier eens wat de zusterclub SAAB Technologies allemaal doet: http://www.saabgroup.com/en/ProductsSer ... rvices.htm

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » di 18 mar, 2008 13:08

I see. 8)

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 01 apr, 2008 21:57

Mooi dat ze in Zweden € 25.000.000,-- in het milieu investeren, hier flikkeren ze het doorgaans gewoon weg aan een of ander achterlijk project (een trein die in Zuid Limburg (of all places) ipv 140km/u 160km/uur gaat rijden kost al 10x zoveel)

Plaats reactie