Saabclub algemene ledenvergadering, leuker dan Top Gear (-;

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
marq101
Geregistreerd lid

Saabclub algemene ledenvergadering, leuker dan Top Gear (-;

Bericht door marq101 » vr 08 feb, 2008 13:16

Het berichtje is 'wat' laat maar vanavond heeft de Saabclub haar jaarlijkse algemene ledenvergadering.

Nu vind ik ALV's normaal niet de meest dynamische aangelegenheden maar vanavond wordt er een presentatie gehouden over wat de Saabclub wil gaan doen om het lidmaatschap voor de leden (nog) leuker te maken (eea naar aanleiding van de massaal ingevulde enquete) en bovendien is het natuurlijk altijd leuk om weer wat Saabvrienden te zien.

Het begint om 20.30u in restaurant Cunera in Rhenen Grebbeweg 1.

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » vr 08 feb, 2008 21:54

Ok dit lees ik nu al. Moet toch is een eigen agenda aanschaffen. Ipv op mijn vrouw te vertrouwen....

Frisk
Donateur
Donateur

Bericht door Frisk » di 12 feb, 2008 19:07

Hoe was de opkomst bij deze ALV?

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 12 feb, 2008 19:40

best behoorlijk.

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » di 12 feb, 2008 19:44

Was er nog vuurwerk?

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 12 feb, 2008 19:52

haha... in de zin van.. dat er mensen (leden) zijn die vinden dat de Saabs na de classic 900 niet in de club thuishoren... omdat ze te "jong" zijn (geheel en al voorbijgaand aan het gegeven dat 15 jaar geleden de c900 werd geaccepteerd, terwijl ie nog gewoon gemaakt werd..)

en zo nog een paar zaken.. er is ook wat geroepen over het Saab Forum. :roll:
Er is een presentatie gehouden van de resultaten van de enquete. ruim 300 respondenten, 1/3 is geen lid. Betwist werd de betrouwbaarheid van het interpoleren van de behoeften van ruim 10% van de leden die gereageerd hebben.

verder ga ik hier niet de notulen openbaar neerzetten :lol: gewoonweg omdat ik ze niet heb. Had je er maar bij moeten zijn.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 12 feb, 2008 23:20

De notulen zullen later deze maand op de website van Saab Club Nederland gepubliceerd worden en zijn dan inzichtelijk voor alle leden!

Hou de nieuwsbrief maar in de gaten!

Greetz,

Dennis

Plaats reactie