Volvo klassieker beurs 2023
-
SouthWest900
- Geregistreerd lid
Volvo klassieker beurs 2023
Is de Saab Club Nederland aanwezig komend weekend in Rosmalen op de Volvo klassieker beurs?
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Re: Volvo klassieker beurs 2023
En je hebt op de site van die beurs gekeken?
-
davidd
- Donateur

De Saabclub zelf volgens mij niet, maar leden van de club vast wel. Ik wilde met een vriend wel even gaan kijken zondag.
-
Luud
- Donateur (8x)

[q]
Volgens de site gratis parkeren voor Saab en Volvo. Volgens mij is er idd geen Saabafvaardiging. Ik twijfel nog even gezien de drukke werkzaamheden hier thuis....
Volgens de site gratis parkeren voor Saab en Volvo. Volgens mij is er idd geen Saabafvaardiging. Ik twijfel nog even gezien de drukke werkzaamheden hier thuis....
Reden: onnodige quote
-
SouthWest900
- Geregistreerd lid
Ik kan er weinig over terug vinden vandaar de vraag, vondt het voorgaande edities leuk om de club ertussen te zien staan 
-
phanot
- Donateur (2x)

Gisteren (zaterdag) een bezoekje gebracht aan de beurs in Rosmalen.
In tegenstelling tot voorgaande edities, is het dit jaar maar heel pover wat Saab betreft.
Op de parking zag ik slechts 4 Saabs naast elkaar
Binnen stond er maar 1 Saab tussen al die volvo's, Een omgebouwde 99, verder geen enkele stand of kraampje gezien
Volgend jaar moet dat echt beter kunnen
In tegenstelling tot voorgaande edities, is het dit jaar maar heel pover wat Saab betreft.
Op de parking zag ik slechts 4 Saabs naast elkaar
Binnen stond er maar 1 Saab tussen al die volvo's, Een omgebouwde 99, verder geen enkele stand of kraampje gezien
Volgend jaar moet dat echt beter kunnen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
SouthWest900
- Geregistreerd lid
Klopt mijn Saab stond tussen die 4 gisteren de beurs zelf vondt ik ook al minder als vorig jaar.
Bv bij de entree liep je al over de onderdelen voorheen was nu ook niet het geval.
Blijft natuurlijk wel een Volvo beurs hoeveel zijn er niet die de 2 merken rijden gisteren toevallig de Saab mee maar de Volvo misstaat ook niet daar.
Hopelijk volgend jaar wat meer was al met al zeker de moeite waard om ri Rosmalen te gaan.
Gr
Bv bij de entree liep je al over de onderdelen voorheen was nu ook niet het geval.
Blijft natuurlijk wel een Volvo beurs hoeveel zijn er niet die de 2 merken rijden gisteren toevallig de Saab mee maar de Volvo misstaat ook niet daar.
Hopelijk volgend jaar wat meer was al met al zeker de moeite waard om ri Rosmalen te gaan.
Gr