Forum SCN

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Plaats reactie
72sonett-III
Geregistreerd lid

Re: Hello again!

Bericht door 72sonett-III » do 20 jul, 2006 21:48

nacra 93 schreef:dit mischien...
Ik dacht dat de Saabclub NL een eigen forum had.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » do 20 jul, 2006 22:51

72sonett-III schreef:
Dus....?

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » do 20 jul, 2006 22:54

72sonett-III schreef:

Klopt! Goed gezien!

Martien_96V4
Geregistreerd lid

Bericht door Martien_96V4 » zo 30 jul, 2006 19:35

Op het forum van de Saabclub gebeurt helemaal niets. Ik heb wel eens een paar keer iets gepost, maar er is weinig respons. Ik heb het idee dat dit forum niet of nauwelijks gelezen wordt.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » zo 30 jul, 2006 20:54

net ook aangemeld op het SAAB Club forum, weinig activiteit idd, maar wat een grote hoeveelheid spammers zitten daarop! hoogste tijd voor een grote schoonmaak.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » zo 30 jul, 2006 22:37

Vwb het forum van SCN: Hiermee heeft men jaren achter de feiten aangelopen. Wel, niet, open of gesloten al dit gesteggel heeft er toe geleid dat liefhebbers hier niet op gewacht hebben en zelf hun weg hebben gezocht hebben en Saabforum.nl zijn begonnen.

Het grote probleem is dat het SCN forum niet gevonden kon worden, ook niet door de leden, dit omdat het altijd achter het ledengedeelte heeft gezeten. Wat doe je als je een probleem hebt? Je gaat op internet zoeken en met de meeste zoekopdrachten komt dan dit wonderschone forum naar voren in de resultaten. Het SCN forum werd niet gevonden.

Ik heb reeds meermaals geopperd om het SCN forum gewoon te sluiten en te verwijzen naar Saabforum.nl, maar dat werd niet echt enthousiast opgevangen door degenen die het opgezet hebben. Een ander voorstel om het in te korten en uitsluitend voor SCN zaken te gebruiken en voor overige zaken te verwijzen naar SF werd ook niet echt hartelijk ontvangen. Kortom: binnen SCN wil men het forum gewoon behouden, dit loopt niet en een antwoordt vind je er zelden. Vandaar dat ik de meeste mensen ook dan maar zelf verwijs naar SF.

Gr,

Dennis

FrostRacing
Geregistreerd lid

Bericht door FrostRacing » ma 31 jul, 2006 7:43

Manic schreef:Vwb het forum van SCN: Hiermee heeft men jaren achter de feiten aangelopen.
Kan dit alleen maar beamen....ook de website van SCN heeft een hele lange aanloopperiode gehad, voordat deze enigszins actueel in de lucht was. Ik vind overigens dat men in de afgelopen twee jaar wel een up-to-date site heeft neergezet, waar menig andere Saabclub nog wat van kan opsteken.

Maar het forum....ik denk een gevalletje "te laat"...zeker gezien het aantal clubleden dat op dit forum actief zijn.

Plaats reactie