Ik dacht dat de Saabclub NL een eigen forum had.nacra 93 schreef:dit mischien...
Forum SCN
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
Re: Hello again!
-
marq101
- Geregistreerd lid
Dus....?72sonett-III schreef:Ik dacht dat de Saabclub NL een eigen forum had.nacra 93 schreef:dit mischien...
-
Manic
- Lid van verdienste
72sonett-III schreef:Ik dacht dat de Saabclub NL een eigen forum had.nacra 93 schreef:dit mischien...
Klopt! Goed gezien!
-
Martien_96V4
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Manic
- Lid van verdienste
Vwb het forum van SCN: Hiermee heeft men jaren achter de feiten aangelopen. Wel, niet, open of gesloten al dit gesteggel heeft er toe geleid dat liefhebbers hier niet op gewacht hebben en zelf hun weg hebben gezocht hebben en Saabforum.nl zijn begonnen.
Het grote probleem is dat het SCN forum niet gevonden kon worden, ook niet door de leden, dit omdat het altijd achter het ledengedeelte heeft gezeten. Wat doe je als je een probleem hebt? Je gaat op internet zoeken en met de meeste zoekopdrachten komt dan dit wonderschone forum naar voren in de resultaten. Het SCN forum werd niet gevonden.
Ik heb reeds meermaals geopperd om het SCN forum gewoon te sluiten en te verwijzen naar Saabforum.nl, maar dat werd niet echt enthousiast opgevangen door degenen die het opgezet hebben. Een ander voorstel om het in te korten en uitsluitend voor SCN zaken te gebruiken en voor overige zaken te verwijzen naar SF werd ook niet echt hartelijk ontvangen. Kortom: binnen SCN wil men het forum gewoon behouden, dit loopt niet en een antwoordt vind je er zelden. Vandaar dat ik de meeste mensen ook dan maar zelf verwijs naar SF.
Gr,
Dennis
Het grote probleem is dat het SCN forum niet gevonden kon worden, ook niet door de leden, dit omdat het altijd achter het ledengedeelte heeft gezeten. Wat doe je als je een probleem hebt? Je gaat op internet zoeken en met de meeste zoekopdrachten komt dan dit wonderschone forum naar voren in de resultaten. Het SCN forum werd niet gevonden.
Ik heb reeds meermaals geopperd om het SCN forum gewoon te sluiten en te verwijzen naar Saabforum.nl, maar dat werd niet echt enthousiast opgevangen door degenen die het opgezet hebben. Een ander voorstel om het in te korten en uitsluitend voor SCN zaken te gebruiken en voor overige zaken te verwijzen naar SF werd ook niet echt hartelijk ontvangen. Kortom: binnen SCN wil men het forum gewoon behouden, dit loopt niet en een antwoordt vind je er zelden. Vandaar dat ik de meeste mensen ook dan maar zelf verwijs naar SF.
Gr,
Dennis
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
Kan dit alleen maar beamen....ook de website van SCN heeft een hele lange aanloopperiode gehad, voordat deze enigszins actueel in de lucht was. Ik vind overigens dat men in de afgelopen twee jaar wel een up-to-date site heeft neergezet, waar menig andere Saabclub nog wat van kan opsteken.Manic schreef:Vwb het forum van SCN: Hiermee heeft men jaren achter de feiten aangelopen.
Maar het forum....ik denk een gevalletje "te laat"...zeker gezien het aantal clubleden dat op dit forum actief zijn.