REGIO AVOND REGIO RANDSTAD WOENSDAG 15 OKTOBER
Puzzel/Rallyritten, Kaartlees avond
Puzzelritten, rally,s bordjes met letters op rare plaatsen... Het ziet er allemaal best leuk uit, maar hoe werkt het nu en hoe kom je enigszins voorbereid aan de start?
Op 15 oktober as gaat Els Weiler (voorzitter/teamcaptain van het Saab Historic Rallyteam) de uitdaging aan om belangstellenden wegwijs te maken in de wereld van de puzzel- en kaartleesritten.
Aan de orde komen:
- voorbereidingen en basiskennis
- benodigheden
- samenwerking in de auto
- enkele zeer veel gebruikte (simpele) systemen (bol-pijl, ingetekende lijn)
Een mooie manier om kennis te maken met deze manier om nog meer plezier van en met je auto te hebben!
Vooraf wel 1 waarschuwing: over het algemeen roept meer kennis enthousiasme op en als je eenmaal begint met dit spelletje dan is er een reëel gevaar er verslingerd aan te raken!
Om de zaak een beetje in de hand te houden en e.e.a. goed te organiseren vragen wij u zich voor deze avond vooraf aan te melden bij de regiocoördinator Adri Bennis.
Dit kan per E-mail op regiorandstad@saabclub.nl
Geef bij uw aanmelding a.u.b. uw naam , lidmaatschapsnummer en het aantal personen door.
De avond begint om 19.30 uur en er is koffie vanaf 19.00 uur.
Adres: Kantine DIJKV Sportring 8 in Delft.
Met vriendelijke groet,
Namens het regioteam:
Adri Bennis (regiorandstad@saabclub.nl)
Fred van Oudheusden
Kees Langejan
Rob Stallvord
15 Oktober Regio Randstad avond
-
ralph_m
- Donateur (5x)

Re: 15 Oktober Regio Randstad avond
Het staat in mijn agenda.
Let op: Het mail adres staat hierboven er niet goed in, maar dit moet zijn: regiorandstad@saabclub.nl
Ps: Volgens mij ideaal voor wie nog twijfelt over deelname aan de viking
Let op: Het mail adres staat hierboven er niet goed in, maar dit moet zijn: regiorandstad@saabclub.nl
Ps: Volgens mij ideaal voor wie nog twijfelt over deelname aan de viking
-
ralph_m
- Donateur (5x)

Ik zal even mijn rally gear installeren in de auto, waaronder de tripmeter. Kan je zien hoe dat werkt
-
schoenmaker
- Geregistreerd lid
Het wordt een heel interessante avond,voor een ieder die een puzzel/toertochtje rijdt, maar ook diegene het serieuzere werk niet schuwt.
Er zijn nog wat plaatsen beschikbaar....meldt je aan.
Er zijn nog wat plaatsen beschikbaar....meldt je aan.