900 Turbo dag
-
Ewout900
- Geregistreerd lid
900 Turbo dag
Zijn er hier ook mensen die - net als ik - naar de 900 Turbo dag komen op 28 september?
Ewout.
Ewout.
-
John
- Geregistreerd lid
Re: 900 Turbo dag
Ik kom waarschijnlijk wel (99% zeker) met mijn 900 classic turbo cabrio
-
Maarten
- Lid van verdienste
Deze dag is voor mij de reden om binnenkort lid te worden van de Saabclub.
Mijn komst is ook 99% zeker.
Mijn komst is ook 99% zeker.
-
Marc
- Lid van verdienste
hmm interessant, alleen heb ik geen 900
, of zijn de anderen ook welkom? Een turbo heb ik wel, een echte turbodiesel
waar vindt dit evenement plaats?
Marc
Marc
-
janmar
- Geregistreerd lid
Op zondag 28 september zal er bij Saab Centre Gol in Duiven-Arnhem de 900 turbo dag worden gehouden. Het programma is als volgt:
· ontvangst met koffie/thee
· presentatie over Saab turbo-techniek
· lunch
· toerrit
Uiteraard is er voldoende tijd in het programma vrijgemaakt om de aanwezige Saabs 900 turbo te bekijken. De kosten van de dag bedragen € 12,50 per deelnemer. U kunt zich inschrijven door een e-mail te sturen naar de organisatoren, bij wijze van het aanklikken van onze naam. Na inschrijving ontvangt u van ons een bevestiging met de nadere details.
dit lijkt me wel voldoende aan info is het niet, het is ook mijn bedoeling om me een delegatie vanuit Wageningen te komen.
Janmar
· lunch
· toerrit
Uiteraard is er voldoende tijd in het programma vrijgemaakt om de aanwezige Saabs 900 turbo te bekijken. De kosten van de dag bedragen € 12,50 per deelnemer. U kunt zich inschrijven door een e-mail te sturen naar de organisatoren, bij wijze van het aanklikken van onze naam. Na inschrijving ontvangt u van ons een bevestiging met de nadere details.
dit lijkt me wel voldoende aan info is het niet, het is ook mijn bedoeling om me een delegatie vanuit Wageningen te komen.
Janmar
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Sorry Marky, maar het is saab club NEDERLAND (aka SCN = Saab met Caravan Nederland, Dr.Evil now running for cover..)...marky schreef:hmm interessant, alleen heb ik geen 900, of zijn de anderen ook welkom? Een turbo heb ik wel, een echte turbodiesel
![]()
![]()
Marc
Ik denk dat andere saabs wel degelijk welkom zijn. Rij maar gewoon met Maarten en ondergetekende mee en indien nodig beschermen wij je wel tegen een al dan niet losgeslagen nederlandse 900 chauffers
Laters,
Tijn
-
Marc
- Lid van verdienste
Sorry Marky, maar het is saab club NEDERLAND (aka SCN = Saab met Caravan Nederland, Dr.Evil now running for cover..)... Moehawhawhawhawhaw....(Hol demonisch gelach)
hehe, inderdaad.... Ik weet het
Ik denk dat beide websites voor zich spreken
Geven jullie dan een seintje wanneer jullie je inschrijven?
Tx
Marc
-
wijba
- Geregistreerd lid
Waar moet ik me nu aanmelden, bij jou, bij Saab Center Gol, of bij Saabclub NL, of bij Saabforum.nl???janmar schreef:Op zondag 28 september zal er bij Saab Centre Gol in Duiven-Arnhem de 900 turbo dag worden gehouden. Het programma is als volgt:
· lunch
· toerrit
Janmar
GTZ WijB@
-
janmar
- Geregistreerd lid
niet bij mij in ieder geval want dat gaat het niet goed komen
dat is zeker.
ik heb deze informatie bij de club vandaan geplukt dus dan zou ik zeggen dat je je daar ergens kunt opgegeven maar ik heb het ook nog niet kunnen ontdekken.
Janmar
ik heb deze informatie bij de club vandaan geplukt dus dan zou ik zeggen dat je je daar ergens kunt opgegeven maar ik heb het ook nog niet kunnen ontdekken.
Janmar
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Ik kreeg dit berichtje van Richard Zeelenberg:
Grt,
Tijn
Dus mail die mensen en je zal vast reply krijgen.Mail Richard Zeelenberg schreef:Saab Turbo dag
"Op zondag 28 september zal er bij Saab Centre Gol in Duiven-Arnhem
de 900 turbo dag worden gehouden. Het programma is als volgt:
· lunch
· toerrit
Uiteraard is er voldoende tijd in het programma vrijgemaakt om de
aanwezige Saabs 900 turbo te bekijken. De kosten van de dag bedragen
12,50 euro per deelnemer. U kunt zich inschrijven door een e-mail te
sturen naar de organisatoren, bij wijze van het aanklikken van onze
naam. Na inschrijving ontvangt u van ons een bevestiging met de
nadere details.
mailto:c.maussen@planet.nl
mailto:j.beikes@wanadoo.nl
Grt,
Tijn
-
wijba
- Geregistreerd lid
Ik heb me zelf ook opgegeven, weet alleen nog niet of ik met een of met twee personen kom, maar ik in ieder geval wel...
GTZ WijB@
GTZ WijB@
-
turboflix
- Donateur

Ik wil ook wel komen.
Mag dat wel als ' Belg'...
Ik zal me opgeven en kom met de 1992 T90016s..
grtz,
turboflix
Mag dat wel als ' Belg'...
Ik zal me opgeven en kom met de 1992 T90016s..
grtz,
turboflix
-
Jeroen
- Geregistreerd lid
Ik zal wel weer als bijrijder fungeren, ben ik heel goed in.....
Waarschijnlijk NAAST
de bestuurder van een NG900SET Hirsch (die groene ja....)
Groet,
de broer van...
Waarschijnlijk NAAST
Groet,
de broer van...
-
turboflix
- Donateur

grr$$@@!!!!...
ik kan toch niet.....blijkt nu dus.......getver....

ik kan toch niet.....blijkt nu dus.......getver....