In april weten we het
Onderdelendag 21 april: NIEUWE LOKATIE!
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
marq101
- Geregistreerd lid
Gezellig met zijn tweetjesbrinky schreef:Dan ga ik met Edward een kopje koffie drinken... want Rhenen is tenminste bereisbaar!marq101 schreef:Nee, ik weet het nu al maar jij mag van mij naar Rhenen als je dat liever wil.edwardkommeren schreef:We zullen zien.
In april weten we het![]()
![]()
Met een knipoog, he!
-
michiel
- Donateur (2x)

-
Tweetakt
- Geregistreerd lid
Edward kun je mij vertellen wie je aan de lijn hebt gehad. Ik ben nl de evenementencoördinator van SCN en mij heb je niet gebeld.edwardkommeren schreef:Zou eens willen weten wat de reden is van de verplaatsing, net iemand van de Saab-club (evenementen ) aan de lijn gehad die verbaasd was en nergens van weet.
![]()
Volgens hem gewoon in Rhenen.
iemand op z'n eigen houtje bezig
Neem van mij aan dat er in Remmerden geen onderdelendag is van SCN
Meer info:
http://www.saabclub.nl/nl/index.php?sho ... bnieuws#70
Ed (Tweetakt)
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
jajo
- Geregistreerd lid
organisatie onderdelendag
De commissie onderdelenmagazijn is door het bestuur gevraagd de volgende onderdelendag te organiseren. De reden hiervan is ons niet bekend. Hoewel de termijn erg kort is, hebben we gemeend, om in de behoefte van de leden te voorzien en de organisatie ervan op te moeten pakken.
We realiseren ons, dat:
- de afstand naar het Piershil niet voor iedereen gunstig is, maar voor veel mensen, die de afgelopen 30 jaren naar Rhenen moesten rijden vanuit de Randstad is het nu eindelijk eens dichterbij.
-de termijn om iedereen te bereiken en van informatie te voorzien, is kort.
We doen dan ook een beroep op een ieder om elkaar van die info te voorzien om te voorkomen, dat er mensen op de bewuste dag in Rhenen staan.
-wellicht is het voor andere leden een goede aanleiding om ook eens spullen aan te bieden, zodat er misschien een ander aanbod ontstaat.
-de onderdelendag is geinitieerd door het bestuur en een evenement voor en door leden. Dit betekent, dat het succes ervan is gebaseerd op de inzet van de leden zelf. De faciliteiten worden door de club beschikbaar gesteld, maar de aanvoer en verkoop van onderdelen ligt in handen van de leden. Een grote opkomst van aanbieders, zowel als kopers, is daarom een basis voor deze dag. We hopen, dat de leden daarom bereid zullen zijn de mogelijke extra kilometers voor lief te nemen.
Uiteindelijk is Nederland niet zo heel erg groot.
-een succesvolle dag zal in de toekomst aamleiding kunnen zijn om de onderdelendag ook op andere plaatsen te organisren.
We hopen, dat het een gezellige dag wordt.
We realiseren ons, dat:
- de afstand naar het Piershil niet voor iedereen gunstig is, maar voor veel mensen, die de afgelopen 30 jaren naar Rhenen moesten rijden vanuit de Randstad is het nu eindelijk eens dichterbij.
-de termijn om iedereen te bereiken en van informatie te voorzien, is kort.
We doen dan ook een beroep op een ieder om elkaar van die info te voorzien om te voorkomen, dat er mensen op de bewuste dag in Rhenen staan.
-wellicht is het voor andere leden een goede aanleiding om ook eens spullen aan te bieden, zodat er misschien een ander aanbod ontstaat.
-de onderdelendag is geinitieerd door het bestuur en een evenement voor en door leden. Dit betekent, dat het succes ervan is gebaseerd op de inzet van de leden zelf. De faciliteiten worden door de club beschikbaar gesteld, maar de aanvoer en verkoop van onderdelen ligt in handen van de leden. Een grote opkomst van aanbieders, zowel als kopers, is daarom een basis voor deze dag. We hopen, dat de leden daarom bereid zullen zijn de mogelijke extra kilometers voor lief te nemen.
Uiteindelijk is Nederland niet zo heel erg groot.
-een succesvolle dag zal in de toekomst aamleiding kunnen zijn om de onderdelendag ook op andere plaatsen te organisren.
We hopen, dat het een gezellige dag wordt.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Blij zat dat er een onderdelendag wordt gehouden, de km's maken wat mij betreft niet uit. Zou zomaar kunnen dat Piershil (bij Mijnsherenland daarzo toch) nog dichterbij is voor mij ook.
Maar wat maakt het allemaal uit? Koop een paar dingen en je hebt het al terugverdiend. Snap niet dat er zo'n ophef over kan zijn.
Even een gasman en edje afsluiting:
Ik
vind het in ieder
geval fijn
dat SCN zoiets :jumper1:organiseert.

Maar wat maakt het allemaal uit? Koop een paar dingen en je hebt het al terugverdiend. Snap niet dat er zo'n ophef over kan zijn.
Ik
-
edwardk
- Geregistreerd lid
..taaffert schreef:Blij zat dat er een onderdelendag wordt gehouden, de km's maken wat mij betreft niet uit. Zou zomaar kunnen dat Piershil (bij Mijnsherenland daarzo toch) nog dichterbij is voor mij ook.
Ik![]()
vind het in ieder
geval fijn
dat SCN zoiets :jumper1:organiseert.
![]()
![]()
![]()
![]()
-
brinky
- Donateur

Re: organisatie onderdelendag
Jajo, ik ben niet iemand die zeurt over de afstand, maar helaas heb ik 's middags al een andere afspraak. So be it, my loss.
Maar wat ik wel een beetje een rare opmerking vindt...
Verder natuurlijk alleen maar hulde dat jullie dit (toch weer) organiseren.
Maar wat ik wel een beetje een rare opmerking vindt...
Je doet nu net alsof de randstad al jarenlang benadeeld is. Naar mijn mening is dat toch echt niet het geval, maar is Rhenen juist een centrale plek in Nederland.jajo schreef: - de afstand naar het Piershil niet voor iedereen gunstig is, maar voor veel mensen, die de afgelopen 30 jaren naar Rhenen moesten rijden vanuit de Randstad is het nu eindelijk eens dichterbij.
Verder natuurlijk alleen maar hulde dat jullie dit (toch weer) organiseren.
-
laurens
- Geregistreerd lid
Misschien een idee, om het om en om te organiseren, de ene keer in Piershil en de andere keer in Rhenen (of een andere centraal gelegen plaats)
Iedereen tevreden toch?
Iedereen tevreden toch?
-
Manic
- Lid van verdienste
laurens schreef:Misschien een idee, om het om en om te organiseren, de ene keer in Piershil en de andere keer in Rhenen (of een andere centraal gelegen plaats)
Iedereen tevreden toch?
Als ik het goed begrepen heb is dat ook de bedoeling voor de onderdelendag in Oktober.
Gr,
Dennis