Norrlands Rallyt
-
ad
- Geregistreerd lid
Re: Norrlands Rallyt
Beste Team Yke,
Betrapt!!! Toch mooi over de 100 km op een 60 km weg! Tja, dat krijg je met die filmpjes!
ad
Betrapt!!! Toch mooi over de 100 km op een 60 km weg! Tja, dat krijg je met die filmpjes!
ad
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

En dan liep die blauwe V4 nog op ons uit
. Maar dit valt niet onder rijden, Yke doet aan laagvliegen (hoorde je bij 60 km/u niet de call "V1, rotate"?) 
-
Margreet
- Geregistreerd lid
willeme1, volgende keer graag wat minder bumperkleven en gewoon even wachten als ik rem voor voetgangers, fietsers en overstekende eenden. Als je wilt passeren dan vraag je dat op een andere manier.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Maar de eenden leven gelukkig nog.
@Willeme 1: dat zelfde gevoel hadden we ook achter de dierenambulance aan. Sommige wegen lenen zich er niet voor om in te halen, zeker niet met de vele wandelaars langs de weg. En afstand houden is zeker een must met historische Rallies, 1 remfout van jullie of een andere bumperklevende deelnemer, en wij kunnen het als team niet meer navertellen. En maakt de strijd om het inhalen nou echt verschil? Nee, want verderop hadden we jullie weer ingehaald
@Willeme 1: dat zelfde gevoel hadden we ook achter de dierenambulance aan. Sommige wegen lenen zich er niet voor om in te halen, zeker niet met de vele wandelaars langs de weg. En afstand houden is zeker een must met historische Rallies, 1 remfout van jullie of een andere bumperklevende deelnemer, en wij kunnen het als team niet meer navertellen. En maakt de strijd om het inhalen nou echt verschil? Nee, want verderop hadden we jullie weer ingehaald
-
brinky
- Donateur

Als al die langzame 96-jes nou niet hadden mee gedaan waren wij tenminste ook iets van 3e geeindigd... 
-
brinky
- Donateur

Het was overigens een hele toffe dag... mooie rally - professioneel uitgezet door Wanders. Het deed me een deugd dat de wegen goed berijdbaar waren... ook met een verlaagde auto. Nu durf ik met een gerust hart de volgende keer ook weleens mijn vers gespoten, verlaagde 900 mee te nemen.
Team wanders en SHRT enorm bedankt. Een speciaal bedankje voor Sibma Assurantien... terwijl de verzekeringsmaatschappij nog geen groene kaart had opgemaakt, heeft Melle speciaal voor mij een groene kaart en assurantieverklaring me binnen een dag toegestuurd. Erg goede service en Melle bedankt!
Was trouwens aan het einde van de dag echt compleet gesloopt... tijd verzetten... 2 uurtjes slaap 's nachts gehad. Oef.
Team wanders en SHRT enorm bedankt. Een speciaal bedankje voor Sibma Assurantien... terwijl de verzekeringsmaatschappij nog geen groene kaart had opgemaakt, heeft Melle speciaal voor mij een groene kaart en assurantieverklaring me binnen een dag toegestuurd. Erg goede service en Melle bedankt!
Was trouwens aan het einde van de dag echt compleet gesloopt... tijd verzetten... 2 uurtjes slaap 's nachts gehad. Oef.
-
veebee
- Geregistreerd lid
Ook hebben wij weer genoten van deze dag. Super weer, lekkere lunch en een mooie rit.
Helaas niet met de 99 deze keer maar met de 2cv. Maar ook deze auto heeft zich goed gehouden.
Ik wil de organisatie nog even bedanken voor het meedenken met onze technische probleem aan de 99 en dat we met de 2cv mee mochten doen.
Het was een superdag!
Helaas niet met de 99 deze keer maar met de 2cv. Maar ook deze auto heeft zich goed gehouden.
Ik wil de organisatie nog even bedanken voor het meedenken met onze technische probleem aan de 99 en dat we met de 2cv mee mochten doen.
Het was een superdag!
-
ad
- Geregistreerd lid
mhhh als we er al een kwartier achteraansjokken moet dat toch opvallen, it is trouwens niet sportief om midden op de weg te rijden als er tijdgebonden rally gereden wordt
er reden inmiddels al 3 auto`s achter die vrij baan wilden
maar laten we het topic niet verzanden, it was tenslotte een leuke dag en voor herhaling vatbaar
Jullie hadden inderdaad haast...zelfs stoppen bij een GTC zat er niet in. Kostte je wel een zak extra strafpunten en geen tijd voor de regularity. Maar je navigator heeft beloofd dit nooit meer te doen. Die vergeet echt nooit meer dat hij moet stoppen bij een gele of blauwe vlag.
Ad
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
het is zover:
Als uitsmijter van de rally staan inmiddels het klassement en de uitleg voor Sport- en Toerklasse online:
http://www.saabhistoricrallyteam.nl/norrlands.html
Met dank aan iedereen voor het enthousiasme:!:
Als uitsmijter van de rally staan inmiddels het klassement en de uitleg voor Sport- en Toerklasse online:
http://www.saabhistoricrallyteam.nl/norrlands.html
Met dank aan iedereen voor het enthousiasme:!:
-
pejo
- Geregistreerd lid
Bedankt weer voor een leuke en leerzame rit, weer wat bijgeleerd en we stijgen iedere keer in het klassement
Groetjes Petra en Saskia.
Groetjes Petra en Saskia.
-
Allard
- Geregistreerd lid
Bedankt voor de prachtige rit en de perfecte organisatie! De lunch/sfeer/het weer was super en de uitslag was voor ons de grootste verrassing
's Middags strak en geconcentreerd gereden, maar de ochtend voor ons gevoel echt verknalt...
Allard en Cees
Allard en Cees
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Reportage is reeds gemaakt en gepubliceerd: http://www.saabhistoricrallyteam.nl/nor ... t2010.html
-
ad
- Geregistreerd lid
Volgens mij heeft iemand van de redactie foto's gemaakt en ik roep hem derhalve op even een PB aan mij te sturen zodat de foto's evt. op de SHRT site bekeken kunnen worden.de foto`s komen niet meer ?
ad
-
robijn
- Geregistreerd lid
Excuses
heren (en dames), ik had een paar foto's geschoten bij de start en volledig vergeten ze door te spelen.
Maar inmiddels heb ik een aantal foto's doorgestuurd naar Ad.
Ze komen er dus nog aan.
Maar inmiddels heb ik een aantal foto's doorgestuurd naar Ad.
Ze komen er dus nog aan.