Bestuursmededeling Saab Club Nederland

Clubaangelegenheden van de Saabclub Nederland.
Gesloten
Manic
Lid van verdienste

Bestuursmededeling Saab Club Nederland

Bericht door Manic » wo 15 okt, 2008 1:56

Inmiddels zijn alle leden al per email op de hoogte gesteld, tenminste de leden die hun (juiste) emailadres bij ons hebben opgegeven. Voor diegenen die het bericht gemist hebben:
Bestuur Saab Club Nederland schreef:Bestuursmededeling Saab Club Nederland

Woensdag 1 oktober j.l. heeft Ron Bebelaar, voorafgaand aan de SCN Bestuursvergadering, om persoonlijke redenen zijn functie als voorzitter van Saab Club Nederland neergelegd. Sinds zijn aanstelling in 2002 heeft Ron meerdere lastige bestuurssituaties in goede banen weten te leiden, waarvoor we hem zeer dankbaar zijn. Zo heeft hij onder meer oud-clubzeer laten verdampen, moeilijke beslissingen m.b.t. erelidmaatschappen weten te begeleiden, gevolgen van crises met failliete uitgevers weten te beperken en de samenwerking tussen internet en 'papieren'-communicatie weten te realiseren. Daarbij heeft hij altijd uitgedragen dat Saab Club Nederland een merkenclub is waar ieder type Saab welkom is en elke Saabliefhebber van jong tot oud een gewaardeerd lid is. Een mening overigens die binnen het gehele bestuur breed wordt gedragen.

Door zijn enthousiasme heeft Ron de afgelopen jaren vele taken op zich genomen waardoor de workload sterk is toegenomen. Om te voorkomen dat dit ten koste van het plezier zou gaan heeft hij tijdig aan de bel getrokken en besloten zijn taken neer te leggen. Om met het jubileumjaar in het vooruitzicht tijdsdruk bij de opvolgers te voorkomen heeft hij niet willen wachten tot de komende Algemene Ledenvergadering (ALV).

We weten dat het geen makkelijke beslissing is geweest en hebben respect voor de timing en de wijze waarop Ron zijn taken inmiddels heeft overgedragen. Tot aan de ALV zal ik vanuit mijn rol als vice-voorzitter de voorzitterstaken op mij nemen. Tijdens de ALV zal een nieuwe voorzitter worden gekozen, waarbij ik een ieder met ambities in die richting van harte uitnodig om contact met mij op te nemen.

Gelukkig heeft Ron aangegeven buiten het bestuur de ledenadministratie en het register bij te willen blijven houden. Ook zullen we hem met regelmaat op de diverse Saab-evenementen blijven ontmoeten.

Binnenkort zullen we tijdens een van de evenementen persoonlijk aandacht schenken aan deze stap, maar voor nu wil ik Ron namens alle leden en het bestuur via deze weg alvast heel hartelijk danken voor zijn inzet van de afgelopen jaren.

Namens het bestuur,

Merlijn Kalkman
vicevoorzitter@saabclub.nl
Bovenstaande bericht is ook te lezen op de SCN-site.

Met vriendelijke groet,

Dennis

(op verzoek van het bestuurs Saab Club Nederland)

Gesloten