grote 300mm vented remmen op MK1 9-5,met foto's

1997-2010
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 24 jan, 2010 15:17

Zeg Hans, heb jij toevallig ook nog Viggen emblemen? Vriend van me heeft een 9-3 lpt gekocht, met chip. Dan mag die in jouw optiek toch ook voorzien worden van de meest snelle badge? :roll:

Powertje
Geregistreerd lid

Bericht door Powertje » zo 24 jan, 2010 15:19

taaffert schreef:Zeg Hans, heb jij toevallig ook nog Viggen emblemen? Vriend van me heeft een 9-3 lpt gekocht, met chip. Dan mag die in jouw optiek toch ook voorzien worden van de meest snelle badge? :roll:
Dan wil ik nog wel een Hirsch Badge voor mijn kliko (vuilbak) zitten meerder chip's in :D

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 24 jan, 2010 15:33

Powertje schreef:Wath the * ... die laatste foto.. Aero embleempjes.. das net zo zielig als GTI plakken op een 1.2, het is geen Aero en dat wordt het ook nooit :)
Zeg dat svp ook even tegen alle 900 classic rijders met Turbo_S logo (want: home made apc mod en intercooler dus 200 pk - yeah right) en een stoffen interieur :lol:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » zo 24 jan, 2010 15:41

Powertje schreef:Dan wil ik nog wel een Hirsch Badge voor mijn kliko (vuilbak) zitten meerder chip's in :D
Meerdere chips?
Dan heb je een BSR / Maptun / Hirsch Performance / Aero Ultimate chip nodig. Misschien zijn die ook te bestellen via e-bay? :shock:
@ Lennard: Mee eens.

Daarentegen zou ik ' Straight Blaero' achterop wel weer leuk vinden bij Hans (vanwege het hard rechtdoorrijden).

Davione
Geregistreerd lid

Bericht door Davione » zo 24 jan, 2010 15:47

liever dan een saab badge zoals aero op een saab dan dit:

Afbeelding

deze persoon zit trouwens hier opt forum die dit achterop zen saab heeft plakken :wink:

heeft het wel echter zonder supercharged ding erbij

kalsoi
Geregistreerd lid

Bericht door kalsoi » zo 24 jan, 2010 19:02

viggen bads is ook verkrijgbaar bij de persoon dat ik deze gekocht heb.
die zijn wel een pak duurder

en wie zegt dat de aero badgen op mijn 9-5 komen ?
spijtig dat je ze niet tof vind kaz, ik had ze net voor jou gekocht, ik wou er enkel nog een strikje ronddoen :cry:

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » zo 24 jan, 2010 20:01

Als er een TD04 op je wagen komt Kaz, mag je mijn 2.3T ook niet hebben! Zeldzamer dan die Aero badges volgens mij 8)

Powertje
Geregistreerd lid

Bericht door Powertje » ma 25 jan, 2010 21:39

millerman schreef:Als er een TD04 op je wagen komt Kaz, mag je mijn 2.3T ook niet hebben! Zeldzamer dan die Aero badges volgens mij 8)
Ik wil een 1.8i :)

kalsoi
Geregistreerd lid

Bericht door kalsoi » ma 25 jan, 2010 21:40

Powertje schreef:
millerman schreef:Als er een TD04 op je wagen komt Kaz, mag je mijn 2.3T ook niet hebben! Zeldzamer dan die Aero badges volgens mij 8)
met een aero of turbo badge ?

8) cool!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 25 jan, 2010 21:47

Davione schreef:liever dan een saab badge zoals aero op een saab dan dit:
Achja, het kan nog triester, zag vanmiddag een Peugeot 207 HDi (met het diesel logo er nog op :P) met toegevoegd chromen "3.0 V6 biturbo" logo van de Halfords rijden :lol:

Powertje
Geregistreerd lid

Bericht door Powertje » ma 25 jan, 2010 22:20

kalsoi schreef:
Powertje schreef:
met een aero of turbo badge ?

8) cool!
Zonder ik gebruik die turbo toch nooit :P

Davione
Geregistreerd lid

Bericht door Davione » di 26 jan, 2010 0:25

Sapphire schreef:
Achja, het kan nog triester, zag vanmiddag een Peugeot 207 HDi (met het diesel logo er nog op :P) met toegevoegd chromen "3.0 V6 biturbo" logo van de Halfords rijden :lol:
stevig, een biturbo...waar krijgt hij dat ooit weggestoken in zo'n motorcompartimentje :lol:

Powertje
Geregistreerd lid

Bericht door Powertje » di 26 jan, 2010 0:28

Davione schreef:
Sapphire schreef:
stevig, een biturbo...waar krijgt hij dat ooit weggestoken in zo'n motorcompartimentje :lol:
Reken blijft een vak

Een HDI heeft ook een Turbo.. dus een TriTurbo :)

Davione
Geregistreerd lid

Bericht door Davione » di 26 jan, 2010 0:32

Powertje schreef:
Davione schreef:
Sapphire schreef: Achja, het kan nog triester, zag vanmiddag een Peugeot 207 HDi (met het diesel logo er nog op :P) met toegevoegd chromen "3.0 V6 biturbo" logo van de Halfords rijden :lol:
Reken blijft een vak

Een HDI heeft ook een Turbo.. dus een TriTurbo :)
ok feit :lol:

maar onder 3.0 V6 bi turbo versta ik zo'n brute motor...zo echt nen blok power :D

kalsoi
Geregistreerd lid

Bericht door kalsoi » di 26 jan, 2010 1:16

over wat ging dit topic nu weer ?
over badge die de ene wel op de auto graag ziet en de andere niet ? :roll:

kvindt dat mijn topic nogal naar de haaien gaat, om mijzelf mooi uit te drukken

het was meer informerend bedoeld voor sommigen die het niet snappen zonder beeld 8)

Plaats reactie