grote 300mm vented remmen op MK1 9-5,met foto's
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Powertje
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Zeg dat svp ook even tegen alle 900 classic rijders met Turbo_S logo (want: home made apc mod en intercooler dus 200 pk - yeah right) en een stoffen interieurPowertje schreef:Wath the * ... die laatste foto.. Aero embleempjes.. das net zo zielig als GTI plakken op een 1.2, het is geen Aero en dat wordt het ook nooit
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Meerdere chips?Powertje schreef:Dan wil ik nog wel een Hirsch Badge voor mijn kliko (vuilbak) zitten meerder chip's in
Dan heb je een BSR / Maptun / Hirsch Performance / Aero Ultimate chip nodig. Misschien zijn die ook te bestellen via e-bay?
@ Lennard: Mee eens.
Daarentegen zou ik ' Straight Blaero' achterop wel weer leuk vinden bij Hans (vanwege het hard rechtdoorrijden).
-
Davione
- Geregistreerd lid
-
kalsoi
- Geregistreerd lid
-
millerman
- Donateur (3x)

-
Powertje
- Geregistreerd lid
-
kalsoi
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
Powertje
- Geregistreerd lid
-
Davione
- Geregistreerd lid
stevig, een biturbo...waar krijgt hij dat ooit weggestoken in zo'n motorcompartimentjeSapphire schreef:Achja, het kan nog triester, zag vanmiddag een Peugeot 207 HDi (met het diesel logo er nog opDavione schreef:liever dan een saab badge zoals aero op een saab dan dit:) met toegevoegd chromen "3.0 V6 biturbo" logo van de Halfords rijden
-
Powertje
- Geregistreerd lid
Reken blijft een vakDavione schreef:stevig, een biturbo...waar krijgt hij dat ooit weggestoken in zo'n motorcompartimentjeSapphire schreef:Achja, het kan nog triester, zag vanmiddag een Peugeot 207 HDi (met het diesel logo er nog opDavione schreef:liever dan een saab badge zoals aero op een saab dan dit:) met toegevoegd chromen "3.0 V6 biturbo" logo van de Halfords rijden
Een HDI heeft ook een Turbo.. dus een TriTurbo
-
Davione
- Geregistreerd lid
ok feitPowertje schreef:Reken blijft een vakDavione schreef:stevig, een biturbo...waar krijgt hij dat ooit weggestoken in zo'n motorcompartimentjeSapphire schreef: Achja, het kan nog triester, zag vanmiddag een Peugeot 207 HDi (met het diesel logo er nog op) met toegevoegd chromen "3.0 V6 biturbo" logo van de Halfords rijden
Een HDI heeft ook een Turbo.. dus een TriTurbo
maar onder 3.0 V6 bi turbo versta ik zo'n brute motor...zo echt nen blok power
-
kalsoi
- Geregistreerd lid