Dat is een hele lange tijd! Ik heb sinds een half jaar ook een 96, ik weet niet of ik 18 jaar vol kan maken. Dat verwacht je van mij ook niet denk ik
Wat goed dat je het weer oppakt, wellicht kunnen we ooit eens samen touren

Dat is een hele lange tijd! Ik heb sinds een half jaar ook een 96, ik weet niet of ik 18 jaar vol kan maken. Dat verwacht je van mij ook niet denk ik

Nee, maar de 1500 is wel wat gekieteld. (nokkenas en een lichter vliegwiel, de koppen wat uitgefreesd en afgevlakt)Lafrance1 schreef: ↑do 12 dec, 2024 10:15Nog ooit de swap van 1500cc naar 1700cc gedaan ?

Niet direct een topic. Wel een topic over de motor revisie. Ook iets van hoe ik die ronde koplampen gedaan heb. Hetzelfde geldt voor voor het dashboard. Ik moet dan even zoekenop schreef: ↑do 12 dec, 2024 22:59had jij niet een restauratietopic over je auto? Zo ja, kan je een linkje hier zetten?

nee, niet meer. Die hoop heb ik opgegeven
Zeker. Wat dacht je van de "nacht van het oosten" op 29/3? Met twee v4's?

Daar kunnen dan nog wel één of 2 V4’s bij toch [emoji6]v4 hans schreef:… Wat dacht je van de "nacht van het oosten" op 29/3? Met twee v4's?
https://www.triumph.nl/node/193

Vast wel. Op tijd opgeven.redmervand schreef: ↑za 14 dec, 2024 10:31Daar kunnen dan nog wel één of 2 V4’s bij toch [emoji6]

Ik las dit en heb me opgegeven met een vriend. Moeten nog even kijken welke auto. Waarschijnlijk een Rover P6 3500sv4 hans schreef: ↑vr 13 dec, 2024 22:47nee, niet meer. Die hoop heb ik opgegeven![]()
Zeker. Wat dacht je van de "nacht van het oosten" op 29/3? Met twee v4's?
https://www.triumph.nl/node/193

Ik haal ze uit elkaar en doe kopervet op de bewegende delen.v4 hans schreef: ↑ma 16 dec, 2024 22:37Heeft er nog iemand tips hoe dat ding wat gangblaar blijft? hij moet immers wat bewegen tijdens gebruik.
Ik zou dit nog behandelen met een roestverwijderaar, Rustyco heeft hierbij mijn voorkeur omdat er zowel een vloeibare als een gel variant is. Voor kleine delen als bouten en moeren is een badje met de vloeibare variant prima, voor grotere delen werkt de gel heel fijn.Je kunt het metaal er echt weer blank mee krijgen.v4 hans schreef: ↑ma 16 dec, 2024 22:37De remklauw een beetje schoon geborsteld met een staalborstel.
He! Dit had ik ook moeten bedenkenv4 hans schreef: ↑ma 16 dec, 2024 22:24De remleiding afgedopt met het dopje van het ontluchtingsventiel.
![]()