Over welke auto-tune functie heb je 't? Functionaliteit in T5Suite? Schrijft ie dan zelf zijn fuelmap (dat zou way cool zijnmechel schreef:..... Met de auto-tune functie die nieuw is heb je de WB 02 nodig anders werkt hij niet. Het is dus gewoon een kwestie van het laaste stukje eruit halen...
Innovate LC-1
-
evo
- Donateur (2x)

Re: Innovate LC-1
Ah...
)...
-
Maarten
- Lid van verdienste
Kleine voorspelling: binnenkort gaat Evo vragen stellen over pin 16. 
-
evo
- Donateur (2x)

Ehhh... pin16 ?
Hey Maarten!
Ik heb je 9-5 niet meer horen lopen (was ook al vrij laat... voor mijn doen...), maar dat komt dan wel weer met de volgende BBQ en dan wil ik ook meer over die WBL functionaliteit in Trionic7 weten natuurlijk
Hey Maarten!
Ik heb je 9-5 niet meer horen lopen (was ook al vrij laat... voor mijn doen...), maar dat komt dan wel weer met de volgende BBQ en dan wil ik ook meer over die WBL functionaliteit in Trionic7 weten natuurlijk
-
mechel
- Geregistreerd lid
Maarten schreef:Kleine voorspelling: binnenkort gaat Evo vragen stellen over pin 16.
-
mechel
- Geregistreerd lid
Al van T5suite2 gehoord ?evo schreef:Ah...
Over welke auto-tune functie heb je 't? Functionaliteit in T5Suite? Schrijft ie dan zelf zijn fuelmap (dat zou way cool zijn)...
-
inactief
- Geregistreerd lid
T7 suite heeft ook nummertjes te kort om nog veel langer in 1 te blijven
Ik zit iedere avond voor mijn bedje een gebedje aan de schepper van T7 suite te doen dat 2.0 voor T7 ook dit kunstje kan
Ik zit iedere avond voor mijn bedje een gebedje aan de schepper van T7 suite te doen dat 2.0 voor T7 ook dit kunstje kan
-
mechel
- Geregistreerd lid
Whaha , ik doe hetzelfde maar dan om de T5suite2 guru's te bedankenG-ice schreef:T7 suite heeft ook nummertjes te kort om nog veel langer in 1 te blijven![]()
Ik heb zo'n id dat de T7 guru's al bezig zijn deze features te gaan overnemen
-
mechel
- Geregistreerd lid
De LC-1 zit erin en werkt zoals het moet , kwam er gelijk achter dat er een vacuumslang los lag bij het gasklephuis
.
Heb de WBL gemonteerd op de originele plaats icm de HBX-1 heatshield en de originele lambda sensor word nu gesimuleerd door de LC-1.
De autotune functie word nu netjes opgestart ....nu me daar maar eens meer in verdiepen en wat proefritjes loggen
Heb de WBL gemonteerd op de originele plaats icm de HBX-1 heatshield en de originele lambda sensor word nu gesimuleerd door de LC-1.
De autotune functie word nu netjes opgestart ....nu me daar maar eens meer in verdiepen en wat proefritjes loggen
-
mechel
- Geregistreerd lid
Maar dan heb je weer geen openSIDevo schreef:'k zou er bijna een T5 voor kopen... bijna dan, he...
-
Dilemma
- Geregistreerd lid
Had je iig een stevig blok lol
evo schreef:'k zou er bijna een T5 voor kopen... bijna dan, he...
-
robertw
wellicht een domme vraag, maar waar dient een breedband lambda sensor eigenlijk voor? als vervanging van de standaard la-sensor? zo ja, wat doet ie dan extra?
/rw
/rw
-
inactief
- Geregistreerd lid
Een lambda sensor meet je lucht / brandstof verhouding na verbranding en geef feedback over deze waarde.
De standaard sensor die in een Saab zit is niet precies en kan dit maar over een klein spectrum.
Een breedband lambda als van innovate kan je origineel vervangen en de functie overnemen. Dit heeft verder geen toegevoegde waarde.
Ben je aan het tunen wil je precies weten wat er wanneer met je mengsel gebeurt, daar komt de toegevoegde waarde van een breedband lambda om de hoek zetten. Deze innovate stelt je in staat uitgebreid te meten en in samenwerking met andere gegevens te bewaren wat er op welk moment gebeurt zodat je daar (in het geval van T7 suite) later aanpassingen in je ECU mee kan doen om nog optimaler te rijden.
Gr Gijs
De standaard sensor die in een Saab zit is niet precies en kan dit maar over een klein spectrum.
Een breedband lambda als van innovate kan je origineel vervangen en de functie overnemen. Dit heeft verder geen toegevoegde waarde.
Ben je aan het tunen wil je precies weten wat er wanneer met je mengsel gebeurt, daar komt de toegevoegde waarde van een breedband lambda om de hoek zetten. Deze innovate stelt je in staat uitgebreid te meten en in samenwerking met andere gegevens te bewaren wat er op welk moment gebeurt zodat je daar (in het geval van T7 suite) later aanpassingen in je ECU mee kan doen om nog optimaler te rijden.
Gr Gijs
-
Maarten
- Lid van verdienste
Vraag maar aan G-ice.evo schreef:Ehhh... pin16 ?