Met de standaard APC box mag je max 0.7 drukken. Ik vermoed dat je basisdruk van je nieuwe turbo iets te hoog staat.tweemeter schreef:H...Met de aangepaste APC ging de turbodruk te ver door, resultaat was een fuel-cut, das een vreemd gevoel. Nu dus weer een standaard gemonteerd, deze geeft max 0,9 bar druk (tot net in het rood)...
900 S "de Belg" (verkocht)
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Re: 900 S "de Belg": update
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: 900 S "de Belg": update 16 mei 2010
Misschien heeft Armin een 'standaard' red box? 
-
tweemeter
- Donateur

Nee, die heb ik niet
. Basisdruk moet ik inderdaad nog nakijken, maar ik wilde rijden
.
-
sander69
- Donateur (2x)

Mooie classic!
zitten tevens een paar leuke gadgets op..
zitten tevens een paar leuke gadgets op..
-
Ewout
- Donateur (5x)

Zo zeg, dat ziet er goed uit!
Ik ben wel benieuwd naar de zwarte dakhemel, dus mocht je nog eens foto's maken...
Ik ben wel benieuwd naar de zwarte dakhemel, dus mocht je nog eens foto's maken...
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Waarvoor dient het "Extra" knopje?
-
tweemeter
- Donateur

voor de antenne, in het onderste paneel komt er nog 1 om de verlichting van de meters aan/uit te doen. Soort van black panel zeg maar.
-
tweemeter
- Donateur

Zojuist 4 nieuwe banden besteld in de maat 195/50/16, de 9000 banden raken af en toe de kunststof wielkastranden. Dus als iemand nog interesse heeft in 205/55/16 banden......
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Wat een werk heb je er al aan verricht zeg, in elk geval krijg je loon naar werken. Mooi!
-
tweemeter
- Donateur

Vandaag weer bezig geweest, remmen doorgespoeld en ontlucht. Bekabeling van de trekhaak aangesloten zodat binnenkort de Eriba erachter kan
. Zonnescherm op de hoedenplank gemonteerd en een afspraak bij de garage gemaakt om de kat te vervangen door een rechte pijp
.
Van de week nog een andere radio gemonteerd, de Alpine 103BT met carkit. Ook de speakers verva.ngen door Alpine voor en achter, met wat meer vermogen dan de vorige speakers. Vorige speakers omgezet naar de cabrio, want daar zat wel een erg belabberd geluid in. Zit nog te twijfelen over een subwoofer.
Op de planning staat nog de montage van een extra fan, deze wil ik dan aan/uit kunnen schakelen met een knop in het dashboard. Ik heb namelijk nog een loze knop over en daar houd ik niet van
Morgen een poging om de zonnekleppen zwart te spuiten, die steken nu wel erg af bij de zwarte hemel.
Van de week nog een andere radio gemonteerd, de Alpine 103BT met carkit. Ook de speakers verva.ngen door Alpine voor en achter, met wat meer vermogen dan de vorige speakers. Vorige speakers omgezet naar de cabrio, want daar zat wel een erg belabberd geluid in. Zit nog te twijfelen over een subwoofer.
Op de planning staat nog de montage van een extra fan, deze wil ik dan aan/uit kunnen schakelen met een knop in het dashboard. Ik heb namelijk nog een loze knop over en daar houd ik niet van
Morgen een poging om de zonnekleppen zwart te spuiten, die steken nu wel erg af bij de zwarte hemel.
-
tweemeter
- Donateur

Oh ja, nog een aanvulling mbt de turbodruk. Basisdruk staat wel goed afgesteld, maar ik heb 2 APC's liggen met hetzelfde nummer. Een daarvan heb ik in mijn vorige 900 gehad en daar al aangepast, geeft tot max 0.9 -1.0 bar druk. Deze heb ik gemonteerd en dus niet de standaard APC.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Re: 900 S "de Belg": update 17 juli 2010
Welke speakers van Alpine heb je er in gestopt? ik ben zelf ook aan het kijken naar een upgrade voor in het dash (speakers en evt. tweeters op de tweeter plekken) en achterin aan de zijkant (ovaal?)
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Tjonge, deze 900 vind ik nou eens echt mooi en strak, ook de kleur
Niet overdreven gepimpt (enkel de 9000 aero stoelen zijn niet helemaal mijn ding) en lekker clean.
-
tweemeter
- Donateur

Voor 10 cm: Alpine SPG - 10C2. Past met wat gepiel net met de diepte van de speakers.
Achter 6*9" in de hoedenplank: SPG - 69C3.
Ik vind het geluid een stuk verbeterd, ook als je het harder zet blijft het goed klinken. En voor een redelijke prijs.
@Sapphire: bedankt!
Achter 6*9" in de hoedenplank: SPG - 69C3.
Ik vind het geluid een stuk verbeterd, ook als je het harder zet blijft het goed klinken. En voor een redelijke prijs.
@Sapphire: bedankt!
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Ow in de hoedenplank, ik dacht aan de zijkant.