18 december 20:00 uur: Meeting in Groningen!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » do 17 dec, 2009 19:26

Onze 9000 staat ook op zomerbanden en echt veel zin in pekel heb ik eigenlijk ook niet. Het ligt even aan het weer morgen of wij ook nog langskomen.

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 18 dec, 2009 0:49

Eerst het weer morgen maar eens afwachten meeting is leuk maar tis wel een uur rijden zonder sneeuw en troep.

frans bouwer
Geregistreerd lid

Nieuwe steek

Bericht door frans bouwer » vr 18 dec, 2009 1:53

Groot gelijk en leuk slippen wordt het toch niet met de handrem op de voorwielen (Heb nog wel nieuwe steek spullen beschikbaar en met een dagje werk moet je een heel eind kunnen komen.)

En verder meld ik mij afwezig voor vandaag. 'Vier' het feit dat een been in het graf staat en het ander langzaam bijtrekt (aka verjaardag)

Veel plezier!

Frans

Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » vr 18 dec, 2009 2:00

Van harte!!! Waarom is de meeting niet bij ''U''?
Of kunnen wij een after party verwachten? :D

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » vr 18 dec, 2009 2:19

Vrijdagavond even afwachten hoe het wegdek is, hier in de buurt kon ik ermee leven, maar ik ga geen 100km enkele reis zitten klooien.

Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » vr 18 dec, 2009 2:34

Voor de (mogelijke) afhakers, wij rijden toch in auto's die voor dit soort weersomstandigheden geconstrueerd zijn.....

Hierbij wil ik niemand in gevaar brengen, dat zou niet passen met mijn beroep....

Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » vr 18 dec, 2009 2:36

Voor de (mogelijke) afhakers, wij rijden toch in auto's die voor dit soort weersomstandigheden geconstrueerd zijn.....

Hierbij wil ik niemand in gevaar brengen, dat is niet passend bij met mijn beroep....

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 18 dec, 2009 11:11

De snelwegen rond Groningen zijn 100% sneeuwvrij (op de rijbanen). Ik heb het stuk niet gereden waar durf te voorspellen dat het stukje van de snelweg naar het Scandinavisch dorp op de doorgaande wegen ook vrij is. Alleen de laatste 100m naar de parkeerplaats durf ik niet te zeggen.

tweemeter
Donateur
Donateur

Bericht door tweemeter » vr 18 dec, 2009 11:22

Routebeschrijving en adres toegevoegd in de openingspost. Tot vanavond!

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » vr 18 dec, 2009 11:34

@Paul: kom kom... daar kunnen onze rendieren toch wel tegen ;)

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » vr 18 dec, 2009 11:51

Paul99 schreef: Alleen de laatste 100m naar de parkeerplaats durf ik niet te zeggen.
Maar dan kom ik niet, de 99 net even nagekeken, lastig olie bijvullen :lol: oh en het koelmiddel was bevroren :? als het mee valt kom ik.

groet Jacco [ adventure is my middlename, yeah right]

Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » vr 18 dec, 2009 15:31

Ik zal nu kijken of ik de cabrio uit de garage kan krijgen :?

griffioen
Geregistreerd lid

Bericht door griffioen » vr 18 dec, 2009 17:49

Kom ook niet. Helaas. Vind de weersomstandigheden niet oke voor mijn saabje.
Volgende meeting ben ik erbij!

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » vr 18 dec, 2009 18:14

Mijn vader en ik komen vanavond ook nog even. Om half zeven gaan we van huis af, kunnen we lekker rustig aan doen.

tweemeter
Donateur
Donateur

Bericht door tweemeter » vr 18 dec, 2009 19:16

Wij (Dr.Breedband en ik) blijven thuis vanavond, het begint hier weer te sneeuwen en glad te worden. Ik heb zojuist de eerste weer in de berm zien staan, had een glijer gemaakt.

Henk-Jan, ik hoop dat je dit nog op tijd leest en anders hoop ik dat er nog meer volk komt.

Plaats reactie