Als ik via T7 suite de bin van mij en maarten "compare" krijg ik interessante getallen, vaak van boven de 100 (procent / koeien?) in difference het ziet er dus uit dat de map van Maarten (N) en de map van mij (M) aardig verschillen.
De wil om het te snappen is groot, maar de kennis laat me in de steek. Was ik maar slim
Ik geef het voor vanavond weer even op. Hopelijk droom ik nuttige dingen straks!
Dilemma schreef:[]Ik denk dat je een bin hebt waarbij de koppel/luchtmassa ietwat uit calibratie is getrokken. Vergelijk die maar eens met die van Maarten.
Ow, p.s. mijn knock is tot op heden 6x op 1, 5x op 2, 3x op 3, 3x op 4. (in een week) en jullie? En ja, ik weet dat de knock gevoeligheid in te stellen is en nee, ik heb geen idee hoe (on)gevoellig deze staat...
---
Net ook ff mijn ECU geflasht met andere SID info. Turbodruk ( Pdif ECMStat.P_Diff 15762936 turbodruk ) staat er nu ook in. Stationair -600 wat heb jij Maarten?
Bij licht intrappen ging ie richting 0. gezien de tijd nu (00:17) vond ik dit al op het randje. Ik denk dat de buren even in bed hebben liggen zuchten
Morgen op weg naar een lamme vrijdag "werkdag" ff iets minder gedoseerd intrappen.