Naar de Kaukasus in een Saab voor War Child 17-07 tot 02-08

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 19 mei, 2009 18:40

Denk aan je drempel.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 19 mei, 2009 18:52

willeme 1 schreef:wacht nog steeds op op weet ik veel wat, igg dat ik it volgend jaar kan aftrekken van de belasting
ik zal onderzoeken wat ik daar precies voor moet aanleveren.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » di 02 jun, 2009 18:45

Terwijl Jelgers onderzoek voortduurt is er weer een vierhonderd euro binnen. Schop omhoog dus en een uitnodiging voor de twijfelaars bij te dragen

Jaap900i
Donateur
Donateur

Bericht door Jaap900i » di 02 jun, 2009 19:52

Schandalig genoeg zag ik nu voor het eerst jullie site... :oops: Zonde, want hij is de moeite waard. Mooi gemaakt! Om het goed te maken heb ik mijn bijdrage aangekondigd & direct overgemaakt. Wie volgt?
ik krijg niet de volledige lijst van donateurs in beeld.. doe ik iets fout of is er iets mis?
jelger schreef:[]ik zal onderzoeken wat ik daar precies voor moet aanleveren.
Misschien een linkje naar http://www.belastingdienst.nl/particuli ... .html#P0_0 ? :roll:

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » di 02 jun, 2009 20:04

Held!

'Donation list' volgen?

Jaap900i
Donateur
Donateur

Bericht door Jaap900i » di 02 jun, 2009 20:22

Ik ben hier niet de held... :P
Ja, donationlist volgen, en dan krijg ik één lijstje donateurs en geen mogelijkheid om de rest te zien...wat nu?

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » di 02 jun, 2009 20:29

Niet alles is bijgewerkt, I guess. Ik zie ook niet meer dan dit: http://www.khachapuriexpress.org/index. ... Itemid=121

Maarrr, geloof me, alles wordt geregistreerd, het is dat Jelgert op dit moment de rembekrachtiger aan het vervangen is, anders stond het er vast bij. Ik ga daar maar eens even in de weg lopen, trouwens

Jaap900i
Donateur
Donateur

Bericht door Jaap900i » di 02 jun, 2009 20:31

Ja, ga jij eens wat nuttigs / hinderlijks doen... :lol: Groet aan die andere held!
(hey mensen: geen bijdragen toezeggen en niet overmaken.... Overmaken die hap!) :roll:

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » di 02 jun, 2009 23:33

Rembekrachtiger zit en ik ben een bult op de kop rijker. Goeie oefening (weer eens) in on-the-spot sleutelen, handig voor de binnenlanden

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 03 jun, 2009 0:05

Hardstikke mooi ! Ik zal de administratie de komende dagen even bijwerken. Nog 5 weekjes, gaat hard nu de tijd.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 11 jun, 2009 20:09

even een opwarmertje :lol:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/C3AMGpgZpoo&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/C3AMGpgZpoo&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

De heer met de hoed op representeert de huidige president (die in de nederlandse pers een beetje als de gekke henkie van de Kaukasus wordt weggezet), de dame met de grote bril is 1 van de oppositieleiders die aan de poten van de president blijft zagen (een voormalige bondgenoot van Saakashvili, maar ze hebben in Georgie nogal wat last van Verdonkjes en Wildertjes). Ergens op 3/4 komt er nog een verwijzing naar het geweigerde Eurovisie lied "We don't wanna put in".

Nummer gaat voornamelijk over dat iedere (politieke) leider zegt dat het volk bij hen in de goede handen is. Inhakend op het langdurige getouwtrek van de laatste maanden van de buitenparlementaire oppositie n Georgie om de president naar huis te krijgen - wat niet erg lukt.

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » do 11 jun, 2009 21:39

Nog een bijdrage van de catering pot van de klusdag op 9 Mei te Rijen.

Restant was een €105,- en wat muntjes.

In overleg met Jelger:
€25.- tgv SF, zonder dit medium was het niet zo'n succes geworden.
€87.- (ronde bedragen anders gaat de Khachapuriexpress website indeling over de emmer) ten gunste van het Warchild project.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 11 jun, 2009 21:58

ik zal het zo even op de site verwerken. :applause:

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » do 11 jun, 2009 23:16

Tering, als we die muziek maar niet in de auto hoeven te verduren :shock:

9900
Donateur
Donateur

Bericht door 9900 » do 11 jun, 2009 23:18