Op de Engelse Saabsite Saab-v4.co.uk is iemand bezig om voldoende liefhebbers bij elkaar te krijgen om klepdekselpakkingen van nitriel te laten maken. Ik heb er nog nooit van gehoord (maar dat zegt helemaal niks) maar het is een flexibel, drukbestendig en warmtebestendig materiaal waarmee je het vroeger of later altijd weer opduikende probleem van lekkende klepdekselpakkingen uit de wereld kan helpen. Het materiaal gaat veel langer mee dan kurk, dus je bent waarschijnlijk zo lang als je Saabje leeft onder de pannen. De draad staat bij Forums, Idle Saab chat, silicone valve covers.
De prijs zal sterk afhangen van het aantal pakkingen dat besteld kan worden. Nu denk ik dat ik vanuit Noorwegen niet de meest aangewezen persoon ben om eventuele liefhebbers in Nederland te verzamelen maar ik vond het wel de moeite waard om jullie even te attenderen. Ik heb er zelf geen belang bij, behalve dat de drie setjes waarvoor ik me heb opgegeven op deze manier voordeliger kunnen uitvallen

. Voordat er besteld wordt zal een prijs worden opgegeven dus dan kan je waarschijnlijk nog beslissen of je blijft meedoen of niet. Doe er uw eventueel voordeel mee.
Alex