Vermogensbankmeeting, 28-4 te Goes, resultaten vanaf blz 8
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Sterker nog, 8:30 carpoolplaats Hoogerheide, dan rijden we samen op. Een voordeel: zaterdag 's ochtends is het ruimbaan op de A58 (hoop ik).turboflix schreef:waaaaaaaaat???????????Red Arrow schreef:Rond 9.00 geloof ik maar als het goed is weet Vyv daar meer van.turboflix schreef:zeg...hoe laat worden we daar eigenlijk verwacht??
grtz,
fx![]()
??
zeg dat t niet waar is![]()
Vyv?? hoe laat ?..
gr,
fx
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Ola ik heb nog wat aanloop problemen, maar gezien het feit dat er mucho T8-en komen kan er daar wellicht een onderdelen donor bijzitten.
Ik denk dat de frequentie valve van de injectie aan het overlijden is.
Dat is dat ding wat tussen de Intercooler en het luchtfilterhuis op het binnenscherm zit met een rubber voet.
Als iemand dat mee zou kunnen nemen heeeeeeel graag(al is het maar om te proberen)
Gr,
(R)Ed
Dat is dat ding wat tussen de Intercooler en het luchtfilterhuis op het binnenscherm zit met een rubber voet.
Als iemand dat mee zou kunnen nemen heeeeeeel graag(al is het maar om te proberen)
Gr,
(R)Ed
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Aaahh das jammer had ik dat vanmorgen geweten had ik er een mee kunnen nemen bij v/d B.Red Arrow schreef:Ola ik heb nog wat aanloop problemen, maar gezien het feit dat er mucho T8-en komen kan er daar wellicht een onderdelen donor bijzitten.
Gr,
(R)Ed
-
turboflix
- Donateur

Vyv schreef:Sterker nog, 8:30 carpoolplaats Hoogerheide, dan rijden we samen op. Een voordeel: zaterdag 's ochtends is het ruimbaan op de A58 (hoop ik).turboflix schreef:waaaaaaaaat???????????Red Arrow schreef: Rond 9.00 geloof ik maar als het goed is weet Vyv daar meer van.![]()
??
Vyv?? hoe laat ?..
gr,
fx
jij/jullie weten de weg of moet ik TruusTruus meenemen?
gr,
fx
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
dasdaas
- Geregistreerd lid
goed en slecht nieuws....
Mijn rooie pijl gaat definitief niet op de bank, de ratelende driewegklep gooit roet in het eten...
De zwarte 99T van Whataboutus neemt vol verwachting haar plaats in
(r)Ed: dat betekent dat je mijn kleppie wel even kan gebruiken, ik neem em wel mee
Nog liefhebbers/durfals om mijn opgevoerde SPG9 box te proberen?
Mijn rooie pijl gaat definitief niet op de bank, de ratelende driewegklep gooit roet in het eten...
De zwarte 99T van Whataboutus neemt vol verwachting haar plaats in
(r)Ed: dat betekent dat je mijn kleppie wel even kan gebruiken, ik neem em wel mee
Nog liefhebbers/durfals om mijn opgevoerde SPG9 box te proberen?
-
Sander
- Forum Admin
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Margreet en ik gaan ook proberen om uiterlijk 08:30u in Hoogerheide te verschijnen. Wij vertrekken om 0745u vanuit Tilburg.Vyv schreef:Sterker nog, 8:30 carpoolplaats Hoogerheide, dan rijden we samen op. Een voordeel: zaterdag 's ochtends is het ruimbaan op de A58 (hoop ik).turboflix schreef:waaaaaaaaat???????????Red Arrow schreef: Rond 9.00 geloof ik maar als het goed is weet Vyv daar meer van.![]()
??
Vyv?? hoe laat ?..
gr,
fx
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-