Het moet er nog maar eens van komen... Een vermogensbank meeting in het zuid-westen des lands! Onlangs een aanpassing gedaan aan je setup of gewoon nieuwsgierig wat het beestje presteert? Of vergelijken met de vorige vermogensbank meeting? Komt dan allen naar Goes! Voor onze zuiderburen, Goes ligt op ongeveer 30 minuten van Antwerpen.
Wanneer:
Zaterdag 28 April
Vanaf 09:00
Adres:
Ruud Frederiks
Albert Plesmanweg 20-22
4462 GC
Goes (Zeeland)
Nederland
http://www.tovami.com
Kosten:
500 euro voor een hele dag.
Als we met 10 personen zijn dan wordt het dus 50,- euro per auto.
We kunnen maximaal 15 auto's meten, dan wordt het 33,- euro per auto.
Zoals gezegd, er kunnen maximaal 15 auto's op de dyno. Er blijft dan genoeg tijd over voor een woordje uitleg en een eventuele afstelling van een ontstekingstijdstip. De vorige keer dat ik er was heb ik drie runs gedaan met 2 ontstekingstijdstip aanpassingen. Ook wordt het air/fuel mengsel gemeten aan de uitlaat over het hele toerental bereik, dit is een goede indicatie of de auto te arm of te rijk loopt. Van elke auto komt er een uitdraai met curve van vermogen, koppel en a/f afgezet tegen het toerental.
Alle Saabjes zijn welkom. Mochten we over de 15 aanmeldingen gaan dan komen deze personen op de reserve lijst. Supporters zijn natuurlijk ook van harte welkom!
Het lijstje van huidige deelnemers is nu:
- 1. Vyv (Vivian), Saab 900 T8 Red Arrow
2. Red Arrow (Edwin), Saab 900 T8 Red Arrow
3. Taaffert (Eelco), Saab 900 T16 LPT to FPT conversie, 3" JT
4. Dasdaas (Daan), Saab 99 Turbo
5. Kris, 9000 CSE T16 LPT to FPT conversie (nog geen SF-er) vanaf 13:00
6. Tenfour (Roger), Saab 900 T16S Aero
7. Sander (Sander) 900 T16S Aero, FPT
8. 93-SS-ARC (Jelmer), 900 T8 Red Arrow, FMI
9. Turboflix (Felix), 900 T16S Trentsaab tuned
10. Kaz (Powertje), vriend Taaffert, '88 BMW 325i Touring
11. Maarten, 9-5,"De man van ongeveer 340 PK en ...........501.1 Nm"
12. Daantje (Daan) 900NG, nos koeling, Stage 3 speedparts, 3" JT
13. 900-T8 (Eric), Saab 900 Saabine
AFGEMELD:
- 1.Marknett (Mark), 900 T16 SE
2.Jelger, 99 GLsuper CombiCoupe
3.Marky (Marc) 9000 Aero, Abbott tuned
4.Jouke (Plumbum), 900 NG Cabrio, Turbo Mellow Yellow, Rinspeed tuned
Wie volgt?
Stuur mij een PB en ik pas het lijstje in dit bericht aan. Dit maakt het topic volgens mij het meest overzichtelijk, ipv al die kopie-lijstjes. Ik hoop dat we een mooi lijstje kunnen samenstellen en dat er niet te veel afmeldingen komen.
Groeten,
Vivian Pieters