Zojuist heb ik een identiek stuur in mijn 900 gemonteerd maar de claxon doet niets. Suggesties?tweemeter schreef:En weer wat kleine aanpassingen gedaan. Vandaag een Nardi stuur opgehaald, met Saab claxon. Achter zitten er inmiddels Bilstein B6 op en hulpveren. De Bilsteins voor voor liggen klaar om gemonteerd te worden.
foto:
en voor alle foto's:
http://www.tweemeter.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
900 S "de Belg" (verkocht)
-
Cirruswit
- Geregistreerd lid
Re: Update 900 S "de Belg": Nardi stuur etc.
-
tweemeter
- Donateur

Re: 900 S "de Belg"
De auto liep ineens erg rommelig stationair en viel steeds bijna uit. Bleek dat een vacuumslang doormidden was. Wil ik een stuk lenen van de 99, zit er geen vacuumslang meer onder de motorkap, alleen nog korte restjes.
Ik denk dat ik last heb van een hongerige marter
.
Ik denk dat ik last heb van een hongerige marter
-
Robinson1
- Donateur (3x)

Toch maar eens tijd voor de aanschaf van;
Een "goalkeeper system" op de oprit
Een "goalkeeper system" op de oprit
-
tweemeter
- Donateur

Even gegoogled, dat is inderdaad wel effectief: http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Goalkeeper" onclick="window.open(this.href);return false;.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Gaaf. Het is net een soort Dasty maar dat versie 2.4.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Blijft een mooie wagen!
En je moet die louvre klemmetjes eens laten kopiëren, dan kan ik de mijne er ook eindelijk eens op gooien!
En je moet die louvre klemmetjes eens laten kopiëren, dan kan ik de mijne er ook eindelijk eens op gooien!
-
ralph_m
- Donateur (5x)

Mooie wagen is dit toch, die velgen. En die louvres gaan ook mooi zo.
En ik vind het nardistuur super, mooi leer en chroom/rvs. Zoiets zoek ik ook nog. Welk stuur is dit precies?
En ik vind het nardistuur super, mooi leer en chroom/rvs. Zoiets zoek ik ook nog. Welk stuur is dit precies?
-
tweemeter
- Donateur

Dat durf ik je niet te zeggen, in ieder geval zwart leer met alu spaken
. En van Nardi inderdaad. Deze claxon met zwarte ring eromheen is regelmatig op ebay te koop. Ik heb het mazzeltje gehad dat ik het compleet van iemand heb kunnen overnemen.
Zeer binnenkort een klus te doen, de binnenste aandrijfasshoes aan de uitlaatkant laat vet door. Ik kwam erachter doordag het wat stonk naar verbrand vet na een rit. Weet nog niet ik het zelf ga doen, of laat doen
.
Zeer binnenkort een klus te doen, de binnenste aandrijfasshoes aan de uitlaatkant laat vet door. Ik kwam erachter doordag het wat stonk naar verbrand vet na een rit. Weet nog niet ik het zelf ga doen, of laat doen
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Is het geen idee om die louvre dingetjes te laten 3D-printen? Ik heb ook nog een louvre liggen met incomplete bevestigingen. Als iemand een setje onbevestigde heeft liggen wil ik wel eens een poging wagen op mijn kosten. Indien een succes kunnen meer setjes worden gemaakt.Krizzie schreef:En je moet die louvre klemmetjes eens laten kopiëren, dan kan ik de mijne er ook eindelijk eens op gooien!
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Dat had Forummer Berry ook al eens voorgesteld, maar is helaas verwaterd..
Ik ben voor in ieder geval.
Ik ben voor in ieder geval.