Renovatie project #4
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Re: Renovatie project #4
Me to, Sietses! Eigenlijk weet ik t al wel[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES].
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Huh, Tapatalk maakt geen tekeningetjes maar omschrijft ze??? Voelt heel anders toch
.
-
Gideon
- Geregistreerd lid
Word prachtig, straks weer een mooi caabje op de nederlandse wegen erbij
Gaan ze de kunststof wielkastranden ook spuiten?
Gaan ze de kunststof wielkastranden ook spuiten?
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Yup!Gaan ze de kunststof wielkastranden ook spuiten?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Mooi resultaat zeg! BTW Dunlop banden denk ik?ahbijker schreef:
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Nou idd, nu je t zegt. Ik zit daar zo s over na te denken.Krizzie schreef:Hoort niet hè.![]()
(Ik zou het ook doen hoor.)
Daar zit ik nu ook over te twijfelen
-
Gideon
- Geregistreerd lid
Lastig te vinden originele nieuwe randen, vooral de voorste twee. Ze horen matzwart kunststof. Zou bij een dergelijke auto de binnen en buitenlijsten door nieuwe originele vervangen om de originele look te behouden
Zo sluit het het mooist aan op de wielkastrand, in de nieuwe binnenlijsten zit vet om de wielkastrand te beschermen tegen roest. De binnenlijsten kun je krijgen bij de dealer maar zijn niet goedkoop.
Zo sluit het het mooist aan op de wielkastrand, in de nieuwe binnenlijsten zit vet om de wielkastrand te beschermen tegen roest. De binnenlijsten kun je krijgen bij de dealer maar zijn niet goedkoop.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Ik heb ze gekit, maar mijn skirtset is dan ook niet af fabriek gemonteerd.
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Klopt! Een kenner zeker! Hoe zie je dat?Sapphire schreef:Mooi resultaat zeg! BTW Dunlop banden denk ik?ahbijker schreef:
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Gelukkig waren ze allemaal (binnen en buiten) nog netjes op te knappen.Gideon schreef:(...) Ze horen matzwart kunststof. Zou bij een dergelijke auto de binnen en buitenlijsten door nieuwe originele vervangen om de originele look te behouden![]()
Ze zijn al donkergrijs gespoten...
Ach, origineel is ie toch al niet: 9000 stoelen, apart verstelbare stoelverwarming (schakelaar nog niet helemaal werkend), 9000 Aero velgen, 9000 remmerij, witte clignoteurs. Beetje persoonlijk tintje mag wel he...?
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Contourverlichting achter.
Doen of niet doen, dat weet ik nog niet. Maar wel n leuke gadget! Even getest op de oude achterlichten.

Doen of niet doen, dat weet ik nog niet. Maar wel n leuke gadget! Even getest op de oude achterlichten.

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Zie je aan het profiel, vrijwel zeker zijn het SP Sport 01's? Mooie sportieve banden om te zien. Vredestein Sportrac 3 is daarentegen zo'n beetje de lelijkste band die er is en herkenbaar uit duizenden (naar mijn mening, maar ze zijn gelukkig wél door Giugaro ontworpen... de Sportrac 5 is gelukkig een stuk fraaier en oogt een stuk sportiever)...ahbijker schreef:Klopt! Een kenner zeker! Hoe zie je dat?